Whohooquote:
In de PM please?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:45 schreef Arn0 het volgende:
Gisteren naar een uitstekende bootleg van hun concert op 3 maart in Houston geluisterd. Verdorie, wat zijn ze goed live zeg.. Echt super setlist en geweldige performance. Heb er helemaal zin in
Ja, dat is altijd leuk, vooral bands die later echt doorbreken. Zo heb ik Arcade Fire in 2005 in Paradiso gezien, en Mumford & Sons begin 2010 in New York in een vrij kleine zaal (300 man of zo).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:56 schreef MaJo het volgende:
Is het al bijna 14 oktober?
Dit wordt mijn derde Radiohead concert
Wat legendarische concerten betreft: ik was bij het eerste optreden van Arctic Monkeys in de Melkweg in 2006. Vrij legendarisch toch welFranz Ferdinand in Tivoli en The Killers in Paradiso waren ook tof. Sowieso veel bands in kleine zalen gezien die nu alleen nog in grote zalen staan
Ditquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:57 schreef On het volgende:
Ik heb er zin in! Het wordt mijn Radiohead live-ontmaagding. Hopelijk doet het geen pijn.
Even een geweldige Smiths cover
Ik was er niet bij, maar zo bijzonder is dat toch niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:56 schreef MaJo het volgende:
Is het al bijna 14 oktober?
Dit wordt mijn derde Radiohead concert
Wat legendarische concerten betreft: ik was bij het eerste optreden van Arctic Monkeys in de Melkweg in 2006. Vrij legendarisch toch welFranz Ferdinand in Tivoli en The Killers in Paradiso waren ook tof. Sowieso veel bands in kleine zalen gezien die nu alleen nog in grote zalen staan
Dat heb je dan misquote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, maar zo bijzonder is dat toch niet?The Killers zijn geen band die bekend staan om hun liveoptreden en ik vermoed dat Franz Ferdinand als ze weer komen ook een dergelijke zaal gaat krijgen. Die krijgen geen HMH of Ziggo Dome vol gok ik
Leuk is dat jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd leuk, vooral bands die later echt doorbreken. Zo heb ik Arcade Fire in 2005 in Paradiso gezien, en Mumford & Sons begin 2010 in New York in een vrij kleine zaal (300 man of zo).
Lol, nee dat was Mikaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 07:56 schreef Dagonet het volgende:
Franz Ferdinand, die was van relax, take it easy toch?
Toen kregen ze het wel vol, maar nu niet meer denk ik hoor. Maar goed, wat weet ikquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb je dan misalle drie de bands hebben in een uitverkochte HMH gestaan en zullen wel de ziggo dome vol krijgen hoor!
+2quote:
Ja, dat zeg ik, hetzelfde.quote:
Bijna nog beter dan het origineel. Bijna.quote:
Tsja, ik heb niks met de Smiths en aangezien dit bijna als een regelrechte kopie klinkt (ik herken Thom niet eens meer) vind ik ook maar niks. Maar wel knapquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:48 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Bijna nog beter dan het origineel. Bijna.
Normaal krijg ik kippenvel van dit nummer, maar deze uitvoering doet me niets...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:26 schreef BoerBert het volgende:
Lichtshow op 3:10
Jammer dat Ed het verkloot daarna
Hoe vet!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:48 schreef DutchTrain het volgende:
Kaartje gescoord voor Radiohead in NYC (nou ja Newark, dan). 1 juni was vrijwel meteen uitverkocht, 31 mei waren nog makkelijk kaarten voor te krijgen
Maar het beste blijft natuurlijk Engeland, zéker voor Engelse bandsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:23 schreef Norrage het volgende:
In de VS zijn concerten sowieso leuker, zo enthousiast publiek![]()
Ja maar dat heb ik dan nog nooit ervarenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar het beste blijft natuurlijk Engeland, zéker voor Engelse bands
Heb een aantal concerten in Engeland gezien, waaronder Blur en Muse, maar het meest enthousiaste publiek kom ik toch iedere keer weer tegen in Spanjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:45 schreef Arn0 het volgende:
Maar het beste blijft natuurlijk Engeland, zéker voor Engelse bands
Even een uitstapje: persoonlijk vind ik die van Beck ook erg goed: http://www.fromthebasement.tv/artists/beck/galleryquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:53 schreef Norrage het volgende:
Fuck wat zijn die Basement sessies goed
Ja, al die basement sessies zijn geweldigquote:Op zondag 11 maart 2012 12:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Even een uitstapje: persoonlijk vind ik die van Beck ook erg goed: http://www.fromthebasement.tv/artists/beck/gallery
Erg fijn ja. These Are My Twisted Words kende ik nog niet, was dat een aparte single?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:45 schreef Arn0 het volgende:
Gisteren naar een uitstekende bootleg van hun concert op 3 maart in Houston geluisterd. Verdorie, wat zijn ze goed live zeg.. Echt super setlist en geweldige performance. Heb er helemaal zin in
Yep, gratis en legaal te downloaden via WASTEquote:Op zondag 11 maart 2012 18:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Erg fijn ja. These Are My Twisted Words kende ik nog niet, was dat een aparte single?![]()
fijn nummer zeg! Cut A Hole ook trouwens
Maar dat geldt dan weer voor elke band.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:53 schreef Lidlchips het volgende:
Beter dan In Rainbows gaat nooit meer gebeuren, ben ik bang.
Jezus christus, bijna elke "b-side" van Radiohead is gewoon goedquote:Op zondag 11 maart 2012 18:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Yep, gratis en legaal te downloaden via WASTE![]()
http://cdn.virtek.com/Waste/TheseAreMyTwistedWords.zip
Kwestie van smaak natuurlijk, maar als ik KoL neerleg met de extra Kol nummers erbij...ben ik langzaam geneigd aan het raken dit album steeds meer een favoriet te gaan vindenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:53 schreef Lidlchips het volgende:
Nouja, dat dachten mensen vast ook na OK Computer en Kid Aquote:Op zondag 11 maart 2012 18:53 schreef Lidlchips het volgende:
Wow wat een nummer zegquote:Op zondag 11 maart 2012 18:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Yep, gratis en legaal te downloaden via WASTE![]()
http://cdn.virtek.com/Waste/TheseAreMyTwistedWords.zip
Bij Radiohead weet je het maar nooit.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:53 schreef Lidlchips het volgende:
Luister ik bijna nooit meer, behalve het geweldig mooie Codex natuurlijk. De hit Lotus Flower vind ik maar povertjes.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jezus christus, bijna elke "b-side" van Radiohead is gewoon goedIk ken weinig bands waarbij gewoon echt werkelijk waar elk nummer (nouja ok, vanaf OK Computer) goed is, ook niet officiele nummers
[..]
Kwestie van smaak natuurlijk, maar als ik KoL neerleg met de extra Kol nummers erbij...ben ik langzaam geneigd aan het raken dit album steeds meer een favoriet te gaan vinden
Haha, tsja, ze gaat het natuurlijk ook al snel vreemd vinden als je niet gaatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:51 schreef Bosbeetle het volgende:
ik kan ook niet liegen tegen mijn vriendin, ze had het over het radiohead concert en ik reageerde in haar ogen wat vreemd, niet lang vissen later was ze erachter dat ik kaartjes voor haar gekocht had
nee dat nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha, tsja, ze gaat het natuurlijk ook al snel vreemd vinden als je niet gaat![]()
Had ze niet toevallig zelf ook al kaartjes?
Wilde ze niet?quote:
Geld issues enzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wilde ze niet?![]()
Of verwachtte ze dat jij wel voor haar zou kopen?
Ow dat is balen zeg. 2x.. Niets ernstigs hoop ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:03 schreef Agiath het volgende:
Lag net een week in het ziekenhuis... Kaartjes gemist...
Ik had ze vrijdag al?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:47 schreef Diaan73 het volgende:
Yes, de kaartjes zijn binnen!! Dat gaat wel eRg goed bij Ticketmaster![]()
En oppas is ook geregeld.![]()
We zijn er helemaal klaar voor!
Het is een jaar geleden geprobeerd met knockout, dus wellicht is nu een lijstjes-toernooi de moeite waard?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:45 schreef Arn0 het volgende:
In het vorige topic werd iets geopperd over een tournament (al dan niet met een knockout systeem of een lijstjes systeem), is dit geen goed idee? Ben erg benieuwd naar de uitkomst, en met deze concertaankondiging genoeg interesse lijkt me
Yeps. En ik vind het erg snel!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had ze vrijdag al?oh jullie hebben fysieke kaartjes genomen zeker?
Het zal wel heel simpel zijn, en ik zal het wel weer te moeilijk interpreteren, maar leg eens uit wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:45 schreef Arn0 het volgende:
In het vorige topic werd iets geopperd over een tournament (al dan niet met een knockout systeem of een lijstjes systeem), is dit geen goed idee? Ben erg benieuwd naar de uitkomst, en met deze concertaankondiging genoeg interesse lijkt me
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:34 schreef Norrage het volgende:
En lijstjes zijn zelfs leuk al doe je geen tournament
Kijk naar bijvoorbeeld dit:quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:41 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Het zal wel heel simpel zijn, en ik zal het wel weer te moeilijk interpreteren, maar leg eens uit wat je bedoelt?
Aha, dank je voor de uitleg.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Kijk naar bijvoorbeeld dit:
[toernooi] FOK! album top 100 allertijden 2011 #2
Het is erg simpel, iedereen post zijn lijstje met favoriete nummers (gerangschikt uiteraard) en dan worden al deze lijstjes via Excel samengegooid en wordt adhv een puntensysteem de "ultieme lijst" berekend.
En volgens mij is wel wat animo voor, maar de toegangsdrempel tot een knock-out tournament ligt wel wat lager ja. En als we dan toch lijstjes maken, kunnen we toch even goed een apart topic doen, niet? Blijft het overzichtelijk en krijgen we leuke statistieken
twitter:dailypopquiz twitterde op donderdag 15-03-2012 om 10:00:39Radiohead was named after a Talking Heads song. What was the bands name till that point? #music #trivia reageer retweet
On a fridayquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:35 schreef TUFKAL het volgende:
twitter:dailypopquiz twitterde op donderdag 15-03-2012 om 10:00:39Radiohead was named after a Talking Heads song. What was the bands name till that point? #music #trivia reageer retweet
On A Friday.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:35 schreef TUFKAL het volgende:
Ga eens weg.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:27 schreef Gillingham het volgende:
Nee joh, x is veel beter dan y. Een feit.
Ze hebben hier een mooi subforum voor je waar je verder kan trollen: Onzin voor je leven!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:06 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daar heb ik behoefte noch aanleiding toe.
Enkel omdat ik mensen liever niet zie roepen: 'Pablo Honey is beter dan Hail to the Thief'?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:14 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Ze hebben hier een mooi subforum voor je waar je verder kan trollen: Onzin voor je leven!
Maar Pablo Honey beter vinden dan HttT is dan ook belachelijk, Amnesiac beter vinden dan Kid A nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:19 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Enkel omdat ik mensen liever niet zie roepen: 'Pablo Honey is beter dan Hail to the Thief'?
Misschien moet je mijn postgeschiedenis in dit topic even doornemen, voordat je voorbarige conclusies trekt.
Al gedaan, wist dat je wel van RH houdt daardoor, maar dat soort opmerkingen zonder onderbouwing (zoals je nu wel deed) is gewoon lame.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:19 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Enkel omdat ik mensen liever niet zie roepen: 'Pablo Honey is beter dan Hail to the Thief'?
Misschien moet je mijn postgeschiedenis in dit topic even doornemen, voordat je voorbarige conclusies trekt.
Goed punt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Maar Pablo Honey beter vinden dan HttT is dan ook belachelijk, Amnesiac beter vinden dan Kid A niet
De opmerking waarop ik reageerde had zelf überhaupt geen onderbouwing. Jouw opmerking op mijn post evenmin. Je leuke janksmileytje ook niet, trouwens.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:31 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Al gedaan, wist dat je wel van RH houdt daardoor, maar dat soort opmerkingen zonder onderbouwing (zoals je nu wel deed) is gewoon lame.
Ik wist dat je dat zou gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
De opmerking waarop ik reageerde had zelf überhaupt geen onderbouwing. Jouw opmerking op mijn post evenmin. Je leuke janksmileytje ook niet, trouwens.![]()
Maar OK, nu weer terug naar waar het om gaat: Radiohead.
Bagger? Nee man, zitten echt geniale tracks tussenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:32 schreef whosvegas het volgende:
Laatst dat remix album van TKOL ff op spotify zitten luisteren, wat een bagger
Gemeen fragment ook welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:46 schreef thettes het volgende:
Radiohead quizje met muziekfragementen: http://www.sporcle.com/ga(...)pier_more_productive
Ik wist die ene van 4:35-4:45 nietde rest wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |