SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de Mol? - Aflevering 9
Anne-Marie
Hadewych
Liesbeth
Tussenstand:
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
FOK! op het spoor van De Mol 2012 - Aflevering 9
Tweede scherm?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Dertiende seizoen Wie is de Mol op komst
Er komt een dertiende seizoen van het goed bekeken realityprogramma Wie is de Mol. Dat heeft de AVRO vrijdag laten weten in een persbericht. De twaalfde serie afleveringen van Wie is de Mol sloot donderdagavond af met 2,1 miljoen kijkers, de meest bekeken finale ooit. Het was de eerste editie met als presentator Art Rooijakkers, die het elfde seizoen van de realityshow won. Ik verheug me nu al op het dertiende seizoen. En ja, ook dat seizoen presenteer ik, zegt hij.
Peter Lubbers, directeur Media bij de AVRO, is trots het succes. Wie is de Mol? is een bewezen succesformule van de AVRO. De ruim twee miljoen kijkers van gisteravond en talloze reacties op internet bevestigen dat.
Hij benadrukt dat de makers niet stilstaan. Sinds dit jaar is de molbeleving nog groter en krijgt de kijker via het tweede scherm extra informatie, daarmee is Wie is de Mol? een van de meest crossmediale projecten van de Publieke Omroep.
Bron: www.mediacourant.nl
Tweede scherm is vooral van toepassing op tablets en in mindere mate smartphones. Nederland schijnt het land te zijn waar het meeste gebruik wordt gemaakt van reageren etc. tijdens programma's zelf.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:59 schreef svann het volgende:
Art over het volgende seizoen:
[..]
Tweede scherm?
Moet je dan via je computer gaan kijken ofzo?
Ja, op een laptop of pad.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:59 schreef svann het volgende:
Art over het volgende seizoen:
[..]
Tweede scherm?
Moet je dan via je computer gaan kijken ofzo?
Het is niet zo dat ze alleen daar extra aanwijzingen geven. Die zijn ook zoals nu via hun reguliere website straks weer te vinden. Bovendien is die informatie van het tweede scherm ook nog normaal via internet te bekijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:11 schreef svann het volgende:
Meer mogelijkheden tot live reageren is nog wel aardig, maar alleen dáár tijdens de uitzending extra aanwijzingen geven vind ik dan weer een beetje lullig voor de gewone kijker.
* extra argument voor aanschaf tablet noteert
Met Jon ook geloof ik, maar dat weet ik niet meer zeker.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:44 schreef Madame_Paon het volgende:
http://www.recensiekoning.nl/2012/02/52619/wie-is-de-mol-afl-7
Als William inderdaad op Anne-Marie zat, is dit dan niet het eerste jaar dat de laatste 5 allemaal goed zaten?
Tja, regie, montage en de molacties van andere kandidaten hebben de kijkers goed om de tuin kunnen leiden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Als William inderdaad op Anne-Marie zat, is dit dan niet het eerste jaar dat de laatste 5 allemaal goed zaten?
Rick zat toch op Anniek?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:51 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Met Jon ook geloof ik, maar dat weet ik niet meer zeker.
Vooral Tim en Liesbeth. Voor de mol zijn zulke kandidaten wel leuk. Maar toch zijn veel kandidaten er niet ingetrapt. Veel kijkers wel. Ik ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Tja, regie, montage en de molacties van andere kandidaten hebben de kijkers goed om de tuin kunnen leiden.
Recensiekoning blijft briljant.quote:De rest van de aflevering bestond uit een oneindige hoeveelheid flashbacks, en een ingebouwde episode van Oh Oh Cherso waarin we zagen hoe de dames zichzelf en elkaar mooi maakten, jurken streken, haren vlochten, lippen stiften en elkaars borsten insmeerden met olie. Oh nee, het was Oh Oh Cherso zónder seks. Oh Oh Cherso zonder seks is als een aflevering zonder afvaller: ongelofelijk onbevredigend.
Ja, dus heeft ze gewoon de test niet goed genoeg gemaakt of toch gespreid.quote:
Als je er zo op terug kijkt was Tim eigenlijk een behoorlijke faal-kandidaat.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:49 schreef Bayswater het volgende:
Tim heeft deze editie voor mij verpest met zijn groene kaart. Had echt totaal geen enkele zin ook niet om een verdenking op je te krijgen aangezien de stemming anoniem was.
Waar wij als kijkers dus weer niks van mee hebben gekregen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Inderdaad, zoals ik in het vorige topic al zei; bij mij gingen alle alarmbellen af toen ik Liesbeth of Hadewych in de één naar laatste aflevering hoorde zeggen dat Anne-Marie voor veel kandidaten al in een vroeg stadium hoofdverdachte was.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:48 schreef RedFever007 het volgende:
De regie heeft het wel zo gemonteerd dat wij als kijkers wel op iemand anders dan Anne Marie moesten zitten heb ik het idee![]()
Leukquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:05 schreef rubbereend het volgende:
Volgend jaar graag Katja Herbers erbij
Noem er eens een paarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:41 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
volgend jaar weer echt bekende nederlanders in plaats van die c- en d-sterretjes van dit seizoen. Geen soapacteurtjes maar gewoon mensen met een echt talent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |