quote:Op maandag 19 maart 2012 10:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Heeft ze ook woord gehouden dan?
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Heeft ze ook woord gehouden dan?
Als 4e zelfs (Marit).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:26 schreef BobW het volgende:
Daar schrok ik ook wel van, dat iedereen op Anne-Marie zat.
Ook lullig als je als 5e eruit gaat terwijl je het gewoon goed had.
domme kandidaten die zelfs een kandidaat terugkochtenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als 4e zelfs (Marit).
Anne-Marie heeft het duidelijk enorm onderschat.
En toch vind ik Inge nog steeds een slechtere mol, die misschien pas in de finale door een kandidaat werd ontdekt, alleen maar omdat het nogal domme kandidaten waren.
Terugkochten? In dat seizoen van Inge kwam Paul toch terug omdat hij 4 molboekjes had gejat in de trein?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
domme kandidaten die zelfs een kandidaat terugkochten
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Terugkochten? In dat seizoen van Inge kwam Paul toch terug omdat hij 4 molboekjes had gejat in de trein?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke opdracht.![]()
Renate![]()
Nadja![]()
Dick![]()
Karel![]()
Inge heeft wel goed gemold. De kandidaten hadden haar niet zo snel door.
Inge was wel begonnen met bieden en heeft het in gang gezet. Maar ze wist wel dat er een veilingsopdracht kwam dat heel veel geld uit de pot zou halen.
Leuke interview, geweldig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:28 schreef Beaudelaire het volgende:
[WIDM] Interview met de eindredacteur
Leuk leesvoer! Aantal spelfoutjes her en der nog wel, kwam ergens allebij tegen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:28 schreef Beaudelaire het volgende:
[WIDM] Interview met de eindredacteur
Is inmiddels gefixt. Er zat wat tijd in (3 uur) om het uit te schrijven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Leuk leesvoer! Aantal spelfoutjes her en der nog wel, kwam ergens allebij tegen bijvoorbeeld.
Geloof ik ja. Hulde voor de effort.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:59 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Is inmiddels gefixt. Er zat wat tijd in (3 uur) om het uit te schrijven.
Dat kan ik me voorstellen.quote:"Karel (van der Graaf, presenteerde seizoen 6 en 7, red.) was echt een nieuwsman. Hij had geen idee waar hij in terecht was gekomen. De kandidaten waren zelfs bang voor hem. Angela (Groothuizen, presenteerde seizoen 1-5, red.) was meer een met de kandidaten. Als de moeder van de groep. Dat is misschien niet heel handig bij de Mol, want het is wel een keihard spel."
Bedankt! Maar als iemand weet waar ik ze kan downloaden zou ik het graag horen, aangezien mn collectie dan weer compleet isquote:Op maandag 9 april 2012 00:25 schreef RvS-Coldplay het volgende:
http://www.wieisdemolgemist.nl/
Gewoon lekker online kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |