Waardoor de mol niets hoeft te doen, wat je net niet leuk vond.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Geld binnenhalen is wel het doel van de groep, maar voor elk individu, zeker in het begin van het spel, is dat niet het belang: je makkelijkste manier om verder te komen in het spel is je raar gedragen zodat anderen op jou zitten!
De mol heeft dus de verplichting om iets te doen vind ik, het mollen van medekandidaten wordt aangegrepen als argument om niets te doen, maar de Mol moet daarin wel actief mee doen, dat is de verplichting van Mol zijn. Op dit moment is die verplichting te weinig aanwezig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waardoor de mol niets hoeft te doen, wat je net niet leuk vond.
Ja, ik snapte ook niks van die opdracht. Waarom zou je als kandidaat in godsnaam beginnen te schieten?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee je wilt zoveel mogelijk geld binnen halen, maarja ik zal het spel wel niet snappen dan, dan nog vond ik dat spel erg maf juist omdat er geen doel was, iedereen was elkaar aan het doodschieten en dan achteraf mopperen dat er geen geld is binnen gehaald, ja duh!
Je moet een mol kunnen onderscheiden van een (slechte) kandidaat doordat een mol nooit onnodig geld binnenhaalt. Anne-Marie haalde wel onnodig geld binnen, en was dus een slechte mol.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:19 schreef Grumpey het volgende:
Sterker nog, er gaan nu hele uitzendingen voorbij waarin de mol meer geld binnenhaalt dan een kandidaat. Eigenlijk hoort het zo te zijn dat een kandidaat veel fouten maakt, maar dat je door de subtiliteit van de fouten van een persoon ontdekt wie de mol is en wie een kandidaat is. Als de mol geen subtiele fouten maakt, ja, dan is het spel niet leuk om naar te kijken nee.
Anne-Marie heeft nauwelijks onnodig geld binnen gehaald. Als ze al geld won, was het om de enorme verdenking op haar wat te doen afnemen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Je moet een mol kunnen onderscheiden van een (slechte) kandidaat doordat een mol nooit onnodig geld binnenhaalt. Anne-Marie haalde wel onnodig geld binnen, en was dus een slechte mol.
dat kan ook bijna niet met zo'n kleine potquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Anne-Marie heeft nauwelijks onnodig geld binnen gehaald. Als ze al geld won, was het om de enorme verdenking op haar wat te doen afnemen.
Mensen doen net alsof ze voor duizenden euro's in de pot heeft gezorgd, maar dat is gewoon niet waar.
Hoe kom je daarbij dat is ze nooit geweestquote:Op maandag 12 maart 2012 23:54 schreef rubbereend het volgende:
Helemaal vergeten dat Annechien Jakhals is geweest
aangezien Brecht het zeker niet is geweestquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dat is ze nooit geweest
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dat is ze nooit geweest
Nee Brecht van Hulten niet..Maar ik heb haar nooit als de Jakhals gezien.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:23 schreef rubbereend het volgende:
aangezien Brecht het zeker niet is geweest
Zij was degene die Tim en William tegenhield om de toren in te gaan na de stadswandeling. Scheelde toch 2.500 euro. Die was na het onderhandelen weliswaar weer verdwenen, maar toch.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Anne-Marie heeft nauwelijks onnodig geld binnen gehaald. Als ze al geld won, was het om de enorme verdenking op haar wat te doen afnemen.
Mensen doen net alsof ze voor duizenden euro's in de pot heeft gezorgd, maar dat is gewoon niet waar.
Maar je kunt je toch ook raar gedragen, maar toch geld proberen binnen te halen als kandidaat?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Geld binnenhalen is wel het doel van de groep, maar voor elk individu, zeker in het begin van het spel, is dat niet het belang: je makkelijkste manier om verder te komen in het spel is je raar gedragen zodat anderen op jou zitten!
Inge deed bijna niks (ze hoefde ook eigenlijk niks te doen met zulke klunzen als kandidaten) en de dingen die ze wel deed, zoals voor meer geld ervoor zorgen dat iedereen van het gebouw af ging, wat natuurlijk niet iedereen durfde en haar molboekje zo makkelijk weggeven, waren enorm overduidelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Inge was naar mijn mening de beste mol en ook het minst verdacht.
Milouska was al heel snel heel verdacht, kon heel slecht acteren, slechte mol (naar mijn mening)
En zo zie je maar weer dat smaken kunnen verschillen
Volgens mij heeft Inge toen wel fanatiek mee lopen "bieden".quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:54 schreef rubbereend het volgende:
In de serie van Inge werd de pot ook leeg getrokken door de kandidaten bij die veiling. Volgens mij droeg ze daar al weinig aan bij. Iedereen deed het vooral zelf.
Ik vond het wel een leuke opdracht.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:54 schreef rubbereend het volgende:
In de serie van Inge werd de pot ook leeg getrokken door de kandidaten bij die veiling. Volgens mij droeg ze daar al weinig aan bij. Iedereen deed het vooral zelf.
De kandidaten waren dan ook niet echt slim dat jaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:57 schreef jcdragon het volgende:
Inge heeft wel goed gemold. De kandidaten hadden haar niet zo snel door.
Wat zit die Hadewych lekker geïnteresseerd te zitten zijn zegquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:11 schreef Twinky het volgende:
ze wisten het dus gewoon vanaf de derde aflevering al... Pff.
Paul Rabbering eruit, teruggekocht en wint dat was het toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De kandidaten waren dan ook niet echt slim dat jaar.![]()
Dick en Menno deden hun best, maar de rest ....
Nadja.![]()
![]()
Renate.Wat een bitch. Al is Victoria nog steeds de grootste WIDM-bitch.
Jup. Uit het spel is gewoon uit het spel. Hij had wat mij betreft niet mogen winnen (en niet mogen terugkomen).quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Paul Rabbering eruit, teruggekocht en wint dat was het toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |