Zelfs met foto's en tekst zijn ze voor mij onbekend.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sorry foutje wijnberg ipv wijnbergen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rob_Wijnberg
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bas_Haring
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nico_Dijkshoorn
http://www.diederikjekel.nl/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vincent_Icke
Dat is waar, maar laten ze dan alsnog de opdrachten anders organiseren en in beeld brengen. Die opdracht in het westernstadje bijvoorbeeld. Er waren schieters, er waren lopers, er was geld te pakken, er waren jokers te pakken, ze konden elkaar uitschakelen. Dat is gewoon veel te veel, wat mij betreft. Je kan met zo'n spel absoluut niks zinnigs meer zeggen over wie de Mol is en wie niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het probleem dit keer bij Anne-Marie lag, niet zozeer bij de kandidaten. Kandidaat-fouten hoort erbij, de kunst van het herkennen zit hem juist in het onderscheiden van plompe fouten met subtiele fouten van een mol.
Nogmaals: het ligt niet aan de opdrachten, maar wat de mol actief gedaan heeft deze keer: namelijk niks. Als de mol wel acties had ondernomen, had je dat wel als kijker gezien. Het was gewoon een barslechte mol dit jaar, maar dat is geen rede om de opdrachten anders te maken. Het is noodzaak dat ze de mol beter instrueren en voorbereiden, ook op de rol binnen de groep etc. Het lijkt er meer op dat Anne-Marie totaal geen coaching heeft gehad wat voor effect het heeft dat ze zich raar gedraagd.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is waar, maar laten ze dan alsnog de opdrachten anders organiseren en in beeld brengen. Die opdracht in het westernstadje bijvoorbeeld. Er waren schieters, er waren lopers, er was geld te pakken, er waren jokers te pakken, ze konden elkaar uitschakelen. Dat is gewoon veel te veel, wat mij betreft. Je kan met zo'n spel absoluut niks zinnigs meer zeggen over wie de Mol is en wie niet.
Laat ze het nou eens een seizoen simpel houden, geen vrijstellingen, geen jokers, de opdrachten meer straightforward. Ik begrijp wel dat het dan lastiger is voor de Mol om te mollen, en dat het misschien simpeler wordt voor de kijker, maar zoals het nu is is de zoektocht veel minder leuk. Het was zo gemonteerd alsof Anne-Marie vrijwel alles goed heeft gedaan, en op het einde zien we dan dat ze toch de mol was (ook al deed de rest meer fout). Daar kan je toch niks mee?
Ik wil wel dat het mogelijk is voor de kijker om aan de hand van echte feiten die in beeld gebeuren de mol te ontmaskeren.
Kom op zeg... De mol mag zelf wel een beetje nadenken hoor. Anders wordt echt alles geregiseerd.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:20 schreef Grumpey het volgende:
Het zou het programma goed doen als de Mol iets meer voorbereid zou worden op de opdrachten. Niet alleen weten wat er komt, maar ook suggesties krijgen over subtiele acties, rol in de groep e.d. Daardoor krijgen we een betere mol, is het leuker om deze te spotten, en ook leuker om te kijken.
quote:
Ja, en nu nog de juiste naam vinden bij de andere 2 foto's (hint: 1 van de 2 is een voormalige jakhals).quote:Op maandag 12 maart 2012 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
De onderste foto is actrice Carine Crutzen
Helemaal vergeten dat Annechien Jakhals is geweestquote:Op maandag 12 maart 2012 23:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, en nu nog de juiste naam vinden bij de andere 2 foto's (hint: 1 van de 2 is een voormalige jakhals).
Dennis en Ingequote:Op maandag 12 maart 2012 20:02 schreef jcdragon het volgende:
We hebben over goede en slechte mollen. Wat zijn de eigenschappen van een goede mol. Welke molacties van alle mollen waren briljant/goed?
Inge was naar mijn mening de beste mol en ook het minst verdacht.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:36 schreef k_man het volgende:
Inge was een waardeloze Mol. Die heeft toen zelf ook nauwelijks iets gedaan. Van de BN'ers was Milushka een hele goede Mol. Bijna iedereen geloofde dat ze echt zo dom was.
Dat vond ik dan ook een stomme opdracht, als het doel is geld binnen te halen overleg dan als groep we gaan niet schieten, en niet op die dynamiet duwen, dan haal je het meeste geld binnen, dat er dan wat vrijstellingen tussen zitten maakt toch niet uitquote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is waar, maar laten ze dan alsnog de opdrachten anders organiseren en in beeld brengen. Die opdracht in het westernstadje bijvoorbeeld. Er waren schieters, er waren lopers, er was geld te pakken, er waren jokers te pakken, ze konden elkaar uitschakelen. Dat is gewoon veel te veel, wat mij betreft. Je kan met zo'n spel absoluut niks zinnigs meer zeggen over wie de Mol is en wie niet.
Laat ze het nou eens een seizoen simpel houden, geen vrijstellingen, geen jokers, de opdrachten meer straightforward. Ik begrijp wel dat het dan lastiger is voor de Mol om te mollen, en dat het misschien simpeler wordt voor de kijker, maar zoals het nu is is de zoektocht veel minder leuk. Het was zo gemonteerd alsof Anne-Marie vrijwel alles goed heeft gedaan, en op het einde zien we dan dat ze toch de mol was (ook al deed de rest meer fout). Daar kan je toch niks mee?
Ik wil wel dat het mogelijk is voor de kijker om aan de hand van echte feiten die in beeld gebeuren de mol te ontmaskeren.
Je wilt helemaal niet als groep de mol blootleggen. Je wilt de enige zijn die de mol blootlegt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat vond ik dan ook een stomme opdracht, als het doel is geld binnen te halen overleg dan als groep we gaan niet schieten, en niet op die dynamiet duwen, dan haal je het meeste geld binnen, dat er dan wat vrijstellingen tussen zitten maakt toch niet uitSowieso snapte ik het schieten niet, als ik daaar had gestaan had ik gewoon niet geschoten.
Vreemde opdracht, volgensmij vergeten de deelnemers ook dat ze samen een bedrag moeten verzamelen en niet tegen elkaar aan het strijden zijn. Als je als groep massaal voor het geld gaat is een mol ook eerder bloot te leggen.
Nee je wilt zoveel mogelijk geld binnen halen, maarja ik zal het spel wel niet snappen dan, dan nog vond ik dat spel erg maf juist omdat er geen doel was, iedereen was elkaar aan het doodschieten en dan achteraf mopperen dat er geen geld is binnen gehaald, ja duh!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Je wilt helemaal niet als groep de mol blootleggen. Je wilt de enige zijn die de mol blootlegt.
Geld binnenhalen is wel het doel van de groep, maar voor elk individu, zeker in het begin van het spel, is dat niet het belang: je makkelijkste manier om verder te komen in het spel is je raar gedragen zodat anderen op jou zitten!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee je wilt zoveel mogelijk geld binnen halen, maarja ik zal het spel wel niet snappen dan, dan nog vond ik dat spel erg maf juist omdat er geen doel was, iedereen was elkaar aan het doodschieten en dan achteraf mopperen dat er geen geld is binnen gehaald, ja duh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |