abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:51:51 #1
316352 Krentenbaard
Mét pindasaus
pi_108918916
Ik zal hier mijn ervaringen delen over deze praktijk omdat ze hun slechte werk goed weten te verbergen, tot je andere klanten van deze praktijk spreekt.

Deze praktijk geeft niets om dieren, en dat is prima als je huisarts of stratenmaker bent, maar als dierenarts krijg je dan vervelende situaties.

Mijn vorige hond is overleden aan nierfalen. Wij nemen aan dat hij ermee geboren is en zijn al die jaren ook met de hond naar deze praktijk geweest, maar zij bleven het gooien op 'gevoelige darmen', gaven hem een spuit en we konden vertrekken. Nimmer hebben ze een enkele test of wat dan ook gedaan, niet eens een simpele bloedtest. Spuit erin en klaar. Nu is dat ook onze fout, maar wij hadden geen reden om aan te nemen dat de artsen het niet goed zouden weten en namen hun verhaal aan voor waar. Toen we erachter kwamen na 8 jaar dat het nierfalen bleek te zijn, was het al veel te laat.

Ontzettend laks gedrag wat deze hond betreft.

Na deze hond had de volgende hond ook darmproblemen, tot spuitpoep aan toe. Elke keer weer. Volgens deze artsen moest ik maar elke paar weken terugkomen voor een spuit, hij had immers 'gewoon gevoelige darmen'. Dat kwam me akelig bekend voor en ik ben er nooit meer heen geweest. Deze keer wist ik beter, heb ik mijn verstand gebruikt en de hond heeft sindsdien nergens meer last van, ondertussen al twee jaar.

Mijn kat heeft nooit akelig gedaan bij een dierenarts, tot hij langs de zelfbenoemde kattendokter van deze praktijk ging. Sindsdien blaast hij naar elke arts en valt ze zelfs aan.
Goed, de kat gaat er niet dood van, maar het is wel een extra bewijs dat ze onkunde daar hoog in het vaandel hebben.

Sinds deze voorvallen hoor ik ook meer nare ervaringen van mensen om me heen met deze praktijk, maar ze geven er niets om als je ze erover aanspreekt, en ze staan nog steeds bekend als prima praktijk.

Een ervaring die ik vanmiddag nog hoorde was dat iemand medicatie voor haar hond wilde i.v.m oud en nieuw, en ze vroeg of ze die wel kon geven i.c.m de medicatie die de hond al kreeg voor epilepsie. Na beraad bleek dat dat prima kon volgens deze praktijk en ze heeft de pillen opgehaald. Gelukkig voor haar hond heeft ze eerst zelf nog onderzoek gedaan (omdat ze hen al niet meer vertrouwde na eerdere ervaringen) anders had de hond nu dood kunnen zijn. Helaas bleek excuses al te veel gevraagd.

Ik ben benieuwd naar ervaringen van andere mensen, en ik hoop dat andere mensen de diagnose van hun dier nog eens goed onder de loep nemen. Wees gewaarschuwd.
pi_108919316
Open een topic op FOK! Dat zal ze leren!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:00:37 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108919385
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:59 schreef beerten het volgende:
Open een topic op FOK! Dat zal ze leren!
Dit is REV, geen KLB. Dus ja, open inderdaad een topic hier.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 12 maart 2012 @ 18:10:39 #4
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109018755
waarom ga je er vaker heen als je ze slecht vindt?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109273884
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:10 schreef bobbernaut het volgende:
waarom ga je er vaker heen als je ze slecht vindt?
Zoals je kan lezen ging ik niet meer toen ik erachter kwam dat ze het fout hebben gedaan met hond 1.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:51:22 #6
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_109745714
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:59 schreef beerten het volgende:
Open een topic op FOK! Dat zal ze leren!
Ik vind het heel goed van TS dat er een topic over wordt geopend. Fok scoort volgens mij aardig hoog bij Google dus wie op betreffende praktijk zoekt komt eerder deze review tegen.

Ontopic: mijn ervaring met een dierenarts is ook niet best. Constant werden er middeltjes aangesmeerd (je kat hoest? Hier heb je een hoestdrank van 15 euro!), rontgenfoto's en vervolgafspraken. Ik kaartte aan dat ik een klein beetje moeite had met pillen snijden en werd gelijk een pillensnijder van 8 euro aangesmeerd. Toen ik ze eenmaal doorhad ben ik er nooit meer teruggeweest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')