Zo ver kijk ik nooit... als hij in een film zit dan moet ie gewoon in de lijst staan... ben te lui om bij himselfs te kijken, maar ik reken hem goed...quote:Op zondag 11 maart 2012 15:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij staat op imdb wel bij the Muppets als himself.. of telt dat niet?
Denk dat het dan eerlijker is als HilarityEnsues het punt krijgt, omdat ik the Muppets al eerder zeiquote:Op zondag 11 maart 2012 15:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Als er binnen 20 minuten geen antwoord komt verlaag ik het aantal naar 5 en krijg Njos alsnog het punt..
Of het een Nokia is, durf ik niet te zeggen, maar verderquote:Op zondag 11 maart 2012 16:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Is D James Bond? Die met die Nokia telefoon bestuurd word?
Mooi gestolen. Mijn complimenten.quote:
is wel goed hoor!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef dyonvbaal het volgende:
een man die op een ruit afrent doet me aan wanted denken, maar volgens mij hoort het gebouw dan dichterbij te staan
quote:
Dat zijn er 3, nog 1quote:
Ik denk dat je in de war bent met Catherina Zeta Jones, die vele malen mooier is dan AJ...quote:
Ja zeker, 1997!quote:
Beetje laat ja, anders had je het punt gehad... al is cuborg bij mij onbekendquote:Op zondag 11 maart 2012 17:20 schreef wyccie het volgende:
Beetje te laat voor de vraag: Hackers, Cuborg 2, Foxfire, Playing God, Pushing Tin, Gia.
Mij ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Beetje laat ja, anders had je het punt gehad... al is cuborg bij mij onbekend
Volgens mij is het katoen.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:56 schreef wyccie het volgende:
Ginnifer Goodwin?
Judi Dench op de eerste?
Intre +1quote:Op zondag 11 maart 2012 02:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jason Bateman en J.K. Simmons.
Vraag volgt morgenochtend.
lamers + 1quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
He's just not that into you
aniston
justin long
Die tagline impliceert dat het iets met vampieren van doen heeft, of niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |