Roepen dat hij het nooit kan redden en dat Westra gewonnen heeft, terwijl er geen tijd in beeld is en er nog een kilometer te gaan is. Dat is geen chauvinisme, maar stupidismequote:
Stupide was idd ook het woord wat bij mij op kwam.:')quote:Op zondag 11 maart 2012 14:45 schreef DutchSL het volgende:
Roepen dat hij het nooit kan redden en dat Westra gewonnen heeft, terwijl er geen tijd in beeld is en er nog een kilometer te gaan is. Dat is geen chauvinisme, maar stupidisme
stonden dik vijf minuten voor, dus dat lijkt me het probleem niet idd. Prachtige ronde voor ze. Ook al veeeeeel meer punten in de WorldTour dan vorig jaar volgens mijquote:Op zondag 11 maart 2012 14:48 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij wint Vancansoleil het ploegenklassement. Wat een prestatie voor die ploeg, 3 etappe's, bergtrui en een 2e plek algemeen.
Vorig jaar konden ze geen klassementen rijden dus dit scheelt nogal ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:51 schreef franklop het volgende:
[..]
stonden dik vijf minuten voor, dus dat lijkt me het probleem niet idd. Prachtige ronde voor ze. Ook al veeeeeel meer punten in de WorldTour dan vorig jaar volgens mij
Overduidelijk protégé van Herbert, ongelofelijke zwetserige speculant, trieste commentator zonder kennis van zaken inderdaad... Ongelofelijk waar ze die gast vandaan halen...quote:Op zondag 11 maart 2012 14:45 schreef DennisDeBengel het volgende:
Die Joris zit soms ook bij het schaatsen, altijd voorbarige conclusies trekken en hij heeft het altijd fout. Wat een drol.
Vandaag en gisteren geen NOS gekeken vanwege Ducrot, daarvoor wel, maar ik kan Joris nauwelijks op een fout betrappen en heb ook totaal niet de indruk dat hij geen kennis van zaken heeft.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Overduidelijk protégé van Herbert, ongelofelijke zwetserige speculant, trieste commentator zonder kennis van zaken inderdaad... Ongelofelijk waar ze die gast vandaan halen...
Klopt vind ik ook hoor, prima commentator. Leuk dat enthousiasme bij die eerste tussentijd mag ook wel vind ik.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:56 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vandaag en gisteren geen NOS gekeken vanwege Ducrot, daarvoor wel, maar ik kan Joris nauwelijks op een fout betrappen en heb ook totaal niet de indruk dat hij geen kennis van zaken heeft.
Heb me er prima mee vermaakt inderdaad vandaag.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt vind ik ook hoor, prima commentator. Leuk dat enthousiasme bij die eerste tussentijd mag ook wel vind ik.
DIE DEKSELSE WESTRA!!!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:58 schreef Evertjan het volgende:
Ik wil Evert ten Napel terug als wielercommentator
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:58 schreef Evertjan het volgende:
Dat was briljant met die dekselse Contador die helemaal vetgemest werd.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:58 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:58 schreef Evertjan het volgende:
Ze reden beide in de regen, zal vrijwel niets uitgemaakt hebben...quote:Op zondag 11 maart 2012 14:50 schreef franklop het volgende:
Ben benieuwd wat die regen heeft uitgemaakt in de proloog, westra bleef daar toch wel stukje achter wiggins. Wellicht wat minder goed verkend?
Als Westra minder verkend heeft dan kan dat wel hebben uitgemaakt. Maar dat zullen we nooit wetenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:18 schreef Tricycle het volgende:
[..]
Ze reden beide in de regen, zal vrijwel niets uitgemaakt hebben...
Het podium halen in Parijs-Nice was één van zijn grote doelen, dus ik mag hopen dat hij dat wel heeft gedaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Als Westra minder verkend heeft dan kan dat wel hebben uitgemaakt. Maar dat zullen we nooit weten
Neuh dat is BMC. En by far BMC. Ook een bij elkaar geraapt zooitje dat voorlopig nog geen platte prijs gereden heeft. Rabo kan je moeilijk een team noemen dat bij elkaar gekocht is. Juist eerder totaal het tegenovergestelde.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:04 schreef TLC het volgende:
Rabo is zo n beetje het PSV van het wielrennen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |