Zelf flashen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:48 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil weer terug naar SE, maar dan wel met Android, en dan niet de poepSonyversie. Maar het schijnt beter te worden. Eens kijken wat er beschikbaar is rond september.
Ik pretendeer niet uniek te zijn, wel bereikbaar en flexibel in werk locatie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Apple
Meeloopschapen.
Alle 1 miljard unieke Androidgebruikers.
Android:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Apple
Meeloopschapen.
Unieker dan iPhone maat, zo uit mijn hoofd 1, 2, 3, 3g, 3gs, 4, 4g = 7 iPhone toestellen, incl. de zwaar verouderde. Daarintegen 5000+ verschillende Android toestellen. Lijkt me een stuk uniekerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Apple
Meeloopschapen.
Doe jij eens even niet zo brutaal en ga eens even heel snel je mond wassen met zeep, jongeman.quote:
HW was toch 80 of zo?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe jij eens even niet zo brutaal en ga eens even heel snel je mond wassen met zeep, jongeman.
Oh grow up, neuken is leuk!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe jij eens even niet zo brutaal en ga eens even heel snel je mond wassen met zeep, jongeman.
Dat doe ik achteraf welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Android users are most likely to have sex on a first date with 62 per cent saying they've done the deed after date number one. That compares to 57 per cent of iPhone users[...]
And watch out for those Android fans if you're seeking a long-term relationship, the survey of 1,068 Canadians found they're the most likely to have a one-night stand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |