Si!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nog maar anderhalf en je bent obesitas af; toch?
![]()
Infusen? Is het zo extreem dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Kippie ik krijg infusen dat zal vaker moeten of meer ofzo blegh.
Mijn B12 was erg hoogdat kan kloppen die was net geprikt
en dan gaat het niet doorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Infusen? Is het zo extreem dan?
Ik ben zo blij dat ik van mijn prikken af ben. Woohooo voor hendigen b12 pillekes
Maar beterschap zegLijkt me extreem irritant
![]()
Bwah ik kan me heul niet concentreren op werk. Ben veel te hyper voor morgen
Wel aardig ja, en pillen neem ik niet genoeg opquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Infusen? Is het zo extreem dan?
Ik ben zo blij dat ik van mijn prikken af ben. Woohooo voor hendigen b12 pillekes
Maar beterschap zegLijkt me extreem irritant
![]()
Bwah ik kan me heul niet concentreren op werk. Ben veel te hyper voor morgen
Ja ik stuurde al naar cif: Ik ga gewoon teleurgesteld zijn als het morgen niet isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan gaat het niet door
Bubs, is dat allemaal nog steeds het resultaat van je WLS? Komt dat ooit nog goed?
Ja daar hadden ze mij dus ook voor gewaarschuwd; maar bij mij werkte het wel.... Bwaoh; maar dan moet je dus ook telkens naar huisartsenpost etc??quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wel aardig ja, en pillen neem ik niet genoeg op
Deels erg ijzerrijk ben ik nooit geweest. B12 wel, daar heb je zovele jaar reserve van en die is nu op.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan gaat het niet door
Bubs, is dat allemaal nog steeds het resultaat van je WLS? Komt dat ooit nog goed?
Lekker!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vanavond uit eten, dat is lang geleden
Oh nog erger... Ik vond de huisartsenpost al zo vreselijk voor mijn b12 te kortquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Deels erg ijzerrijk ben ik nooit geweest. B12 wel, daar heb je zovele jaar reserve van en die is nu op.
@Priem voor het ijzer moet ik naar het ziekenhuis.
Hopelijk is het echt morgen, anders valt het zo tegen.
Omnomnomquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
doe maar nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
WHAAAAAA ik heb PA3 klaar staan om te kijkenI haz a scared.
Naar de Japannerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lekker!Weet je al waar naartoe?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik had eigenlijk besloten om het niet te doen, maar gisteren zag ik hem staan in de videotheek en toen dacht ik ohja! Dus nu online opgezochtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh nog erger... Ik vond de huisartsenpost al zo vreselijk voor mijn b12 te kort![]()
[..]
Omnomnom
[..]
doe maar nietIk durf die trailer niet eens te kijken.
Who am I kidding; ik durf scary thrillers nog niet te kijken
en je bent ook alleen thuis????quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk besloten om het niet te doen, maar gisteren zag ik hem staan in de videotheek en toen dacht ik ohja! Dus nu online opgezocht
oh wat superduperfijn!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
Fuck yeah. Mail binnen van tussenpersoon dat offerte met terugkerende kracht ingaat. Dus alles wordt recht getrokken vanaf 1-2Over 3 weken krijgen we ons geld gestort
DAN DURF IK DAT NOG HEUL NIET !!!!quote:
quote:
En eerste wat ik dacht was: WHAOOO GELD FALEN !!!!1111!!!11!EINZquote:
NU IS DIE NO BUY HEUL NEIT MEER NODIG EINZquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En eerste wat ik dacht was: WHAOOO GELD FALEN !!!!1111!!!11!EINZ
Ow wacht....
YAY!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
Fuck yeah. Mail binnen van tussenpersoon dat offerte met terugkerende kracht ingaat. Dus alles wordt recht getrokken vanaf 1-2Over 3 weken krijgen we ons geld gestort
Wel want dat geld is voor een nieuwe keukenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NU IS DIE NO BUY HEUL NEIT MEER NODIG EINZ
Fijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
Boeiend, jij vergeet je eten toch altijdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel want dat geld is voor een nieuwe keuken![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Boeiend, jij vergeet je eten toch altijd
ik loop op mijn maddengirls en mijn mannelijke collega vond ze supermooi zei iequote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En eerste wat ik dacht was: WHAOOO GELD FALEN !!!!1111!!!11!EINZ
Ow wacht....
SHSHSHSHSHHSHSHHHSHSHHSHHHHHH gij verdomden enabler gij !!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik loop op mijn maddengirls en mijn mannelijke collega vond ze supermooi zei ie
Mijn vrouwelijke moppercollega zei dat ze zulke hakken "spuuglelijk" vond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Echt??quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik loop op mijn maddengirls en mijn mannelijke collega vond ze supermooi zei ie
Mijn vrouwelijke moppercollega zei dat ze zulke hakken "spuuglelijk" vond
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Boeiend, jij vergeet je eten toch altijd
DIT IS TOCH HEUL NIET STEUNEN IN MIJN NO-BUY !!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]En als je vriend kookt haalt ie toch friet
ze zei ook toen ik vertelde dat ik ging trouwen dat ze niet geloofde in het instituut "huwelijk"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt??Ik zou dat dus never nooit zeggen, niet uit jaloezie maar ook niet als ik het echt vind
Gedverquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zei ook toen ik vertelde dat ik ging trouwen dat ze niet geloofde in het instituut "huwelijk"
Ergo: ik had niks anders verwacht van d'r
wat een zeiksnor,. gezellig zulke collega'squote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zei ook toen ik vertelde dat ik ging trouwen dat ze niet geloofde in het instituut "huwelijk"
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
DIT IS TOCH HEUL NIET STEUNEN IN MIJN NO-BUY !!!
I hate you all
WTFquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het begin ging ik er echt van over de rooie maar nu moet ik er meestal wel om lachen eigenlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat een zeiksnor,. gezellig zulke collega's![]()
nou, inderdaad.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het begin ging ik er echt van over de rooie maar nu moet ik er meestal wel om lachen eigenlijkHeb zelfs een beetje met 'r te doen
Lijkt me erg naar, als je zo in het leven staat
beulen ze je zo af daar?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
HalloIk ging strompelend naar fysio en kwam kruipend weer terug
SQ fijna collega heb jijLijkt me kut om zo negatief te zijn als persoon
Is je energie ook niet waard.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het begin ging ik er echt van over de rooie maar nu moet ik er meestal wel om lachen eigenlijkHeb zelfs een beetje met 'r te doen
Lijkt me erg naar, als je zo in het leven staat
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het was een massage. Maar ik ben een beetje gevoelig
Schiet niet echt op, ga nu inzetten op een revalidatietraject. Heb ik (hoop ik) meer aan
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het was een massage. Maar ik ben een beetje gevoelig
Schiet niet echt op, ga nu inzetten op een revalidatietraject. Heb ik (hoop ik) meer aan
neen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie ooit gehoord dat iemand weer ziek wordt na een antibiotica kuur en dat de dokter dan zegt dat het komt door de uitwerking van de medicijnen?
Mijn opa was ziek, en toen kreeg hij een antibiotica kuur en na deze kuur had hij weer precies hetzelfde. Vandaag dus weer naar dokter gegaan en toen zei de dokter dit. Echt wtf?quote:
16000 euro en dan denken dat dat een gangbare prijs isquote:Hoi bruidjes en Co., Staan jullie ook zo versteld van de prijzen van de trouwringen? We hebben er al zoveel mooie gezien, maar vinden ze overdreven duur! Mijn toekomstige wil gewoon een simpel exemplaar en daar hebben we al beslist voor een zilver ipv goud model te gaan, hij kan deze enkel op zondag aandoen owv zijn werk, dus hij vindt het een beetje te zot om dan een super dure ring te nemen. Gisteren met shoppen zag ik een super mooie ring, prijskaartje 16000 euro?! Voor een simpel exemplaar met enkele steentjes... My god dacht dat ik van mijn stoel ging vallen. Op de site van fede di oro staan mooie ringen en best voor een goede prijs, maar weet iemand of ze ook apart verkocht worden? Had even opgezocht hoeveel km het van ons thuis is... 190km, is het echt de moeite om naar daar te gaan? Want het is toch een heel tripje om te ondernemen... Iemand nog ideetjes voor betaalbare ringen? X
Ja leg dat die mensen eens uitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
nee, dat lijkt me niet, ik zou voor een second opinion gaan
quote:Vorige week onze uitnodigingen op de bus gedaan. En helaas nog maar 3 reacties gekregen van de 130. Is dit normaal? op onze uitnodiging staat ook onze trouwsite.. Op onze site staan een gastenboek en hier nog maar 1 reactie. Mijn broer is 2 jaar geleden getrouwd en hij waarschuwde me op voorhand dat de reacties bij hem ook lang uitbleven..
Zelfs van mijn getuige heb ik nog niks gehoord.. Misschien rekende ik er te hard op.. De mensen hebben tot einde van de maand om te reageren..
Linde
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moeten je ouders en je getuigen ook een RSVP-tje doen ja? Damn
verschrikkelijk, al die bridezilla's die denken dat de hele wereld om hen draaitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, dit begrijp ikquote:Maar vandaag... daarnet krijg ik een sms'je van mijn getuige dat hij iets dom heeft gedaan, iets dat hij niet via sms kon vertrellen, dus ok, op de middag afgesproken om te bellen. Ik dacht dat het iets met een meisje of zijn auto ging zijn en nam nietsvermoedend de telefoon op. Wat blijkt? Mijn superenthousiaste getuige heeft (per ongeluk) zijn vakantie tijdens ons huwelijk geboekt... hij weet al 4 maand dat hij getuige is, hij wist de datum, hij was laaiend enthousiast. Ik was echt ZIEDEND! Ik kon niet eens schreeuwen of vloeken aan de telefoon. Ik heb gewoon bedankt om het nog zo vroeg te laten weten en opgehangen. Ik was eventjes de tranen nabij.
Tof lezen hequote:
wijtrouwen.com; maar als je reacties wil lezen moet je registreren. Alhoewel de posts zelf veul toffer zijn de de reactiesquote:
quote:Hallo,
Mijn vriendin en ik vroegen zich af wat de ervaring van reeds getrouwde koppels is omtrent cadeau's. Wat is het gemiddelde geld-bedrag die jullie kregen per persoon (er van uitgaande dat het een feest is met receptie/avondeten/dansfeest). 30 EUR/pp? 50 EUR/pp? 70 EUR/pp?
Voor ons het redelijk fundamenteel dit ongeveer te weten om te kunnen bepalen hoeveel we mogen uitgeven. Aangezien we ook op punt staan een huis te kopen is het niet onbelangrijk hiermee rekening te houden...
Bedankt!
Ja en dát is nou TYPISCH belgiëquote:
Geweldigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
Gofferrrrrr !! Vriendin (ook onze fotografe) is vandaag jarig... Dus ik en cif postten bericht op haar fb.. Zet cif er in: ik zal je morgen wel 3 kussen geven.. Reageert schoonzusje: Of wie weet vanavond nog"
WHAAAAATTT !! Mijn huis is een bende jongeuh !! Verrekten onzekerheidIk hoop dat ze het niet meent
bruidzilla opnaaienquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
Gofferrrrrr !! Vriendin (ook onze fotografe) is vandaag jarig... Dus ik en cif postten bericht op haar fb.. Zet cif er in: ik zal je morgen wel 3 kussen geven.. Reageert schoonzusje: Of wie weet vanavond nog"
WHAAAAATTT !! Mijn huis is een bende jongeuh !! Verrekten onzekerheidIk hoop dat ze het niet meent
FUUUUUUquote:
ondergoed met "just married" er opquote:Afgelopen vrijdag heb ik bij Cermo mijn bruidslingerie gekocht.
Poirier bustier met slip met just married op.
Super geweldig en mooi.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ondergoed met "just married" er op
Jaa bruinen samsonquote:
peheheh voetbalquote:Wat is dat toch met mensen en voetbal? Grrr...
Ik begrijp dat echt niet...beslaat voetbal letterlijk elk aspect uit het leven???
Op onze uitnodiging staat bij dresscode: 'a touch of purple'
Nu had de vrouw van een collega van mijn ventje al commentaar gegeven da ze NIET de kleuren van Anderlecht gaat dragen...a nee, wat zij supportert voor 'den Antwerp'...
En dan al de vraag (over mij dan)...Zij is toch nie voor anderlecht e?!
WHO CARES!
Ik vraag toch niet da ze een paars-wit gestreept kleedje gaat aandoen? Ze heeft me zelfs een mail gestuurd met de vraag..."Waarom paars?????" (ja..met al de vraagtekens erbij..)
Ik heb haar uitgelegd dat 't een symbolische kleur is voor ons (lievelingskleur van m'n oma) en dat we daarvoor dit gekozen hebben. Ik heb er vriendelijk bijgezegd dat ik de mensen zeker NIET ga verplichten om iets paars aan te doen maar dat 't gewoon leuk zou zijn...
Pff...erger me dood aan zulke commentaren... (de ergernissen beginnen al..)
ja idd, voetbalquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaa bruinen samson
Oh deze moest ik ook om lolleren
[..]
peheheh voetbal
Haar trouwdag: kellyquote:dit is al in orde
4-3-2012 16:46:57
hey .het gemeentehuis .kerk .fotograaf .feestzaal is in orde jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Schrok je??quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuuu nagels lakken tijdens een enge film is geen goed idee
Ja, met moojen bijbehorende streep over mijn vingerquote:
Ik heb 1 en 2 nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
WHAAAAAA ik heb PA3 klaar staan om te kijkenI haz a scared.
quote:
Ik heb 1 en 2 allebei in de bios gezien. En daarna nog een paar keer met vriendinnen (wat veul minder erg is want lacherig) maar ik lees overal op recensie sites dat deze het engst isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb 1 en 2 nog niet eens gezien
ja 1 met een half oog...kan me er weinig van herinneren...
OMG. Rare mensen. Wel zou ik haar graag schoppen omdat ze het over 'mijn ventje' heeft. Maar dat zijn mijn issuesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaa bruinen samson
Oh deze moest ik ook om lolleren
[..]
peheheh voetbal
Ja datquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:35 schreef Mss het volgende:
[..]
OMG. Rare mensen. Wel zou ik haar graag schoppen omdat ze het over 'mijn ventje' heeft. Maar dat zijn mijn issues.
ohnoesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:24 schreef PriemGirl het volgende:
SKJOEEEE SNEL JE MOET DINGEN REGELEN !!!!
[..]
Haar trouwdag: kelly
6-7-2013
Jaaa ik moest er ook gelijk aan denkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:35 schreef Mss het volgende:
[..]
OMG. Rare mensen. Wel zou ik haar graag schoppen omdat ze het over 'mijn ventje' heeft. Maar dat zijn mijn issues.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Je hoeft het voor mij niet te laten. Ik zou mijn vriend nooit zo noemen. Maar omdat ik het niks vind wil dat niet zeggen dat jij het moet laten hequote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa ik moest er ook gelijk aan denken![]()
Heb je er al op gelet dat ik heul niet meer vriendlief zeg? maar vriend of cif?Speciaal voor jou my darling
Ah is kleine moeitequote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Je hoeft het voor mij niet te laten. Ik zou mijn vriend nooit zo noemen. Maar omdat ik het niks vind wil dat niet zeggen dat jij het moet laten he. Wel lief dat je het doet hoor
. Waarom noem je hem eigenlijk cif?
hey, het is googleveiligquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ja dat dusEn aangezien iedereen nu onderhand wel weet wat zijn eckte naam is; kan ik zijn nick hier nu ook wel gebruiken
Goed he !!quote:
NEE JOUW NAAMquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
zeker!
Je nieuwe achternaam klinkt trouwens belser dan je huidige
Goeden aanpakquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEE JOUW NAAMMeh ik vind beide namen niet zo boeiend; dus toen we bij de gemeente zaten; vroeg ik gewoon: Euh.. wat is gebruikelijk?? Ok doe die maar.
En zo werd mijn nieuwen naam gekozen
Die van bb klinkt wel chicer als die van jouquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
edoch dat natuurlijk wel sjieker klinkt. Jammer dat het van die boerennamen zijn
Ja preciesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goeden aanpak
Die van jou is makkelijker dubbel te gebruiken.... blijven twee lettergrepen. Ik heb er straks zes
Gebruikelijkst is dubbele naam; maar je spreekt mij straks wel gewoon aan met naam van cifquote:
Dan moet je je nick ook veranderen, anders doe ik het nietquote:
Behalve jullie. Jullie mogen priem blijven zeggenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan moet je je nick ook veranderen, anders doe ik het niet
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Behalve jullie. Jullie mogen priem blijven zeggen
Heldquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omfg, de film wordt eng dus ik switch steeds van film-fok-fb-film-fok-fb en net bleef hij hangen op film tijdens een heel eng stukje![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omfg, de film wordt eng dus ik switch steeds van film-fok-fb-film-fok-fb en net bleef hij hangen op film tijdens een heel eng stukje![]()
Ik kreeg nachtmerries van die trailersquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:14 schreef Diconnected het volgende:
M'n broer heeft de Human Centipede 2 gedownload zei ie gisterben benieuwd
ik snap 'm ook nu pasquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
Ik 'voel' het altijd met mezelf gebeuren... Bij human centipede is dat HEUL niet handig![]()
![]()
Ik kan me ook heel goed inleven en meelevenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
Ik 'voel' het altijd met mezelf gebeuren... Bij human centipede is dat HEUL niet handig![]()
![]()
WHEN WHEN WHEN?quote:
omnomnomnomnom???quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ja zoiets jaquote:
Wordt er van tevoren bekend gemaakt welke films er die avond draaien?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja half april ergens. Op de pathé site staat nog geen datum.
quote:Goedemiddag BBQ-kip,
Bedankt voor het plaatsen van u bestelling.
We hebben 1 product, de hairmix spiral splendour niet op voorraad, helaas is dit product ook niet meer leverbaar.
Zou u contact met ons kunnen opnemen over een eventueel vervangend product.
Graag horen wij z.s.m. van u.
Met vriendelijke groet,
Mies Bouwman
Aanwezig op woensdag en donderdag van 10:00u tot 17:00u.
Ik ga het in de gaten houdenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja half april ergens. Op de pathé site staat nog geen datum.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja zoiets jaIk krijg gewoon weer rillingen als ik er aan denk
Ik ga die zo never nooit niet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ja! Meestal zijn het premieres of redelijk nieuwe films.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wordt er van tevoren bekend gemaakt welke films er die avond draaien?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Godverrre, hoeren!
Verstuurd gistermiddag om TIEN VOOR 5!!!!
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik dat maar ga proberen ja... verdorie, wilde dit weekend mijn wenkbrauwen gaan verven en die verf zit ook in deze bestelling erbij...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Naar algemeen mailadres sturen? Zodat een andere miep het kan oplossen ?
Neenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja! Meestal zijn het premieres of redelijk nieuwe films.
Maar je kent het concept van de Night of Terror? Het is namelijk wat anders als de Halloween Horror Show he?
Heb jij dit artikel al gezien?quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb jij dit artikel al gezien?
http://www.nu.nl/economie(...)um-vaak-onnodig.html
Ik vond het wel wat voor jou
Moet je voortaan bij al die dingen ook gaan vragen of het nog goed iswhehehehe
Dat vreet ik nog gewoon op hoorquote:Het gaat bijvoorbeeld om pasta, rijst en meel. Die zijn veel langer houdbaar dan de tht-datum doorgaans aangeeft.
ik zag toen ik jonger was vaak te denken "als ik ouder ben, kan ik eindelijk naar de nacht van de wansmaak". En toen was ik ouders, en toen wassie gestoptquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NeenKen beide concepten niet
Had er nog nooit van gehoord voordat jij er hier iets over postte
He, jammer, daar gaat mijn troll-actiequote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Dat vreet ik nog gewoon op hoor
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zag toen ik jonger was vaak te denken "als ik ouder ben, kan ik eindelijk naar de nacht van de wansmaak". En toen was ik ouders, en toen wassie gestopt
Gestart met prednison ofzo?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wtf, mijn achternichtje is in een week van dik naar dun gegaan?
Nu maak ik zelf maar hele wansmaakavonden, met tips van jullie hierquote:
Die smaakte nog goed, maar dat had ik wel verwacht. Ik ben alleen huiverig voor echt verse dingen als vleeswaren en zuivel enzoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
He, jammer, daar gaat mijn troll-actie![]()
![]()
Hoe was je rookworst trouwens?
ransapen unitedquote:
Bwhehehe geen idee, maar op haar vakantiefoto's is ze nog flink en ze upload net een foto waar ze heul slank isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gestart met prednison ofzo?
Of is ze stiekem een 50% mens en 50% hamster?
Halloween Horror show is altijd op een zaterdagnacht rondom Halloween. Het is een horrormarathon die nu in diverse steden gehouden wordt. Ze zijn ermee begonnen in Tuschinki. Het idee is dat er van middernacht tot een uur of 8 's morgens 4 horrorfilms draaien in de bioscoop. Veel mensen zijn verkleed enzo. Het is echt heel tof om een hele nacht in de bios te zitten. Je ziet ook echt na iedere film steeds minder mensen in de zaal zitten. Iedereen is brakquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NeenKen beide concepten niet
Had er nog nooit van gehoord voordat jij er hier iets over postte
mijn zusje wilde laatst filet americain die 5 dagen over datum was nog opetenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die smaakte nog goed, maar dat had ik wel verwacht. Ik ben alleen huiverig voor echt verse dingen als vleeswaren en zuivel enzo
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Halloween Horror show is altijd op een zaterdagnacht rondom Halloween. Het is een horrormarathon die nu in diverse steden gehouden wordt. Ze zijn ermee begonnen in Tuschinki. Het idee is dat er van middernacht tot een uur of 8 's morgens 4 horrorfilms draaien in de bioscoop. Veel mensen zijn verkleed enzo. Het is echt heel tof om een hele nacht in de bios te zitten. Je ziet ook echt na iedere film steeds minder mensen in de zaal zitten. Iedereen is brak. En dan kom je 's morgens buiten en dan is het licht en is Amsterdam echt uitgestorven. Bij de HHS wordt er wel min of meer van je verwacht dat je stil bent tijdens de films.
De Night of Terror bestaat al langer, en is voor zover ik weet alleen in Amsterdam. Ook weer hetzelfde principe, 4 films in 1 nacht. Alleen dit is een beetje een cult-ding, het is namelijk zo dat er VEEL meer mensen verkleed zijn. Ook is er een Scream Queen contest. Het mooiste van alles is dat iedereen door de film heen loopt te roepen en te gillen. Soms zo hard dat je de film niet eens meer kunt verstaan. Er is dus een ontzettend melige sfeer in de bioscoop. De grootste klassiekers zijn her roepen van 'hoerrrrrrrrrrrr' als er een vrouw in beeld komt en 'homo' als er een man in beeld komt. Ook worden films afgekraakt, wordt er geapplaudisseerd als er iemand doodgaat en noem maar op. Dit vind ik persoonlijk echt geweldig!
Oh wacht, ik las andersom.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe geen idee, maar op haar vakantiefoto's is ze nog flink en ze upload net een foto waar ze heul slank isTELL ME YOUR SECRET!
LOL filet americainquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn zusje wilde laatst filet americain die 5 dagen over datum was nog opeten![]()
Ham en vleeswaren ben ik ook huiverig voor, de rest is ruiken en proeven.
En alle mega bewerkte producten vertrouw ik niet op ruiken en proeven dus die koop ik of niet, of eet ik op binnen de houdbaarheidsdatum. Anders knal ik het direct weg, want alle bewerkingen en smaak-geur-kleurstoffen maskeren zure meuk enzo
Pro ana?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh wacht, ik las andersom.
Van dik naar dun in zulke korte tijd, geen idee!
EINZ!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
zo kip in da house, topic weer in volle vaart
Hai!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
o hai
lunch![]()
Mag straks weer een slaapdienst in
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Halloween Horror show is altijd op een zaterdagnacht rondom Halloween. Het is een horrormarathon die nu in diverse steden gehouden wordt. Ze zijn ermee begonnen in Tuschinki. Het idee is dat er van middernacht tot een uur of 8 's morgens 4 horrorfilms draaien in de bioscoop. Veel mensen zijn verkleed enzo. Het is echt heel tof om een hele nacht in de bios te zitten. Je ziet ook echt na iedere film steeds minder mensen in de zaal zitten. Iedereen is brak. En dan kom je 's morgens buiten en dan is het licht en is Amsterdam echt uitgestorven. Bij de HHS wordt er wel min of meer van je verwacht dat je stil bent tijdens de films.
De Night of Terror bestaat al langer, en is voor zover ik weet alleen in Amsterdam. Ook weer hetzelfde principe, 4 films in 1 nacht. Alleen dit is een beetje een cult-ding, het is namelijk zo dat er VEEL meer mensen verkleed zijn. Ook is er een Scream Queen contest. Het mooiste van alles is dat iedereen door de film heen loopt te roepen en te gillen. Soms zo hard dat je de film niet eens meer kunt verstaan. Er is dus een ontzettend melige sfeer in de bioscoop. De grootste klassiekers zijn her roepen van 'hoerrrrrrrrrrrr' als er een vrouw in beeld komt en 'homo' als er een man in beeld komt. Ook worden films afgekraakt, wordt er geapplaudisseerd als er iemand doodgaat en noem maar op. Dit vind ik persoonlijk echt geweldig!
si si, en liposuctie x 100 en vloeibare gootsteenontstopper leegdrinken?quote:
Eh, daar in het vierkantje naast m'n bericht?quote:
DALMATIËRS JONGUH!quote:
Maar dan nogquote:
Slaapdienst klinkt altijd zo gek, net of je naar je werk gaat en dan gewoon kunt gaan liggen slapen met je slaapmutsje op en knuffel in je armen en dan 's ochtends weer fris naar huis gaatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
o hai
lunch![]()
Mag straks weer een slaapdienst in
Daar zie ik hem dus nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eh, daar in het vierkantje naast m'n bericht?
wanneer ging ze op vakantie dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar dan nogEcht van ruim 90 kilo (misschien wel meer) naar iets van 70
Ik zie 'm wel. Misschien vindt de gemeente Almere 'm onveilig en blockt 'mquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar zie ik hem dus nietalleen een grijs vak.
De 22e van februari.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wanneer ging ze op vakantie dan?
Kijk maar eens hoe snel SQ afvalt
MOEILIJK SNEL JONGUH!
Dat Hoer en Homo komt toch van de Rocky Horror Picture Show?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Was ze toen op vakantie of heeft ze toen pas de foto's van de vakantie erop geknald? Dat kan ook nog hequote:
In ideale zin komt het daar toch op neer?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Slaapdienst klinkt altijd zo gek, net of je naar je werk gaat en dan gewoon kunt gaan liggen slapen met je slaapmutsje op en knuffel in je armen en dan 's ochtends weer fris naar huis gaat
Toen wensde haar moeder dr een fijne vakantie op fbquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was ze toen op vakantie of heeft ze toen pas de foto's van de vakantie erop geknald? Dat kan ook nog he
Anders kan het namelijk niet echt
Ownee, daar is het:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat Hoer en Homo komt toch van de Rocky Horror Picture Show?
Daar moet je ook met pleepapier gooien, met waterpistolen schieten etc..
http://www.volkskrant.nl/(...)rmis-in-de-hel.dhtmlquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat Hoer en Homo komt toch van de Rocky Horror Picture Show?
Daar moet je ook met pleepapier gooien, met waterpistolen schieten etc..
Hier is het gewoon 'hoerrrrrrr'. Bij de mannen in beeld ontstaan er nog wel variaties als 'brilhomo', 'snorhomo' of 'helicopterhomo'. En natuurlijk grappen maken tijdens de film!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ownee, daar is het:
•Als er Janet gezegd wordt roep je "Slut!"
•Als er Brad gezegd wordt roep je "Asshole!"
•Als je de Narrator ziet, roep je "Boring!" (pas op! niet overdrijven, we moeten het verhaal wel kunnen volgen!)
•Als Dr. Scott genoemd wordt, roep je "Sieg Heil!" (of "Boe" als je dat zelf prettiger vindt. We hebben "Sieg Heil!" in Duitsland geroepen en men vond dat daar hilarisch... )
Heuj! Ik ken het! Sterker nog, ik was de enige die het kende toen je hier op de naggellakmeet wasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)rmis-in-de-hel.dhtml
Hier staat een soort sfeerimpressie!
Heb ik het daar toen ook over gehad?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heuj! Ik ken het! Sterker nog, ik was de enige die het kende toen je hier op de naggellakmeet was.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)rmis-in-de-hel.dhtml
Hier staat een soort sfeerimpressie!
quote:Natasja: 'Nee, we hebben elkaar niet tijdens de Night of Terror ontmoet.' Cor: 'We gaan trouwens binnenkort trouwen.' Natasja: 'Allebei in het zwart.' Cor: 'Ik ben getekend als zombie, zij als vampier.'
Neejoh, ik haat horrorfilmsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb ik het daar toen ook over gehad?
Ben je wel eens geweest ook?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:47 schreef bleiblei het volgende:
Heb/ben trouwens dus 24 keer gebeld vandaag waaronder een conference call van een uur.
En je hebt vrij...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:47 schreef bleiblei het volgende:
Heb/ben trouwens dus 24 keer gebeld vandaag waaronder een conference call van een uur.
Zondequote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neejoh, ik haat horrorfilms.
Vraag maar aan SQ.
het gaat bij bb wel iets verder dan "er niks om geven" helaasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Zonde. Mijn vriend geeft er ook niks om.
Maar ben jij wel eens naar de NoT geweest?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het gaat bij bb wel iets verder dan "er niks om geven" helaas
nee, want dan moet ik alleen naar Amsterdamquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar ben jij wel eens naar de NoT geweest?
Dit jaar gewoon een nagelmeisjes horrormeet houdenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want dan moet ik alleen naar Amsterdam
JAAAAA!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon een nagelmeisjes horrormeet houden
Dikke kans van wel ja!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
JAAAAA!
Ik ben voor!
17 t/m 28 april is Imagine Filmfestival en er ligt maar 1 weekend tussen, neem aan dat het in dat weekend gedaan wordt?
Der staat ook "haat"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het gaat bij bb wel iets verder dan "er niks om geven" helaas
Joaaaaahquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
JAAAAA!
Ik ben voor!
17 t/m 28 april is Imagine Filmfestival en er ligt maar 1 weekend tussen, neem aan dat het in dat weekend gedaan wordt?
Ik wil ook wat eten maar ik durf nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:02 schreef BBQ-kip het volgende:
ik ga nog even koffie maken en verder eten, hongerklap!
Ik wil ookquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Volgens mij is dat een van de weinige weekenden die ik nog vrij heb![]()
En Priem kan ook mee want die gaat de week daarop pas trouwens toch?
Voorzichtig een geroosterd boterhammetje?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil ook wat eten maar ik durf niet
acht duizend ook echtquote:
Ik heb maar stick mee van 4GB.. Heeft ie 5.8gb aan boekenquote:
Je mag ook gewoon een beetje strategisch Hoer en Homo roepen hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:09 schreef PriemGirl het volgende:
Anders had ik het wel vet gevondenNiet dat ik veel naar die film(s) zou kijken; maar goed
whehehehe, goeien download koop!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb maar stick mee van 4GB.. Heeft ie 5.8gb aan boeken
Net ook even HP in engels gedownload gekocht voor me
Neehee Jessica-stemquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon een beetje strategisch Hoer en Homo roepen hoor
Ik las net in dat stuk over comedydrama ofzo, dat je dan roept "oh wat een toestand" als er ene mega bloed orgie aan de gang is![]()
Ik hoorde meteen de Meta-stem dat zeggen, hehehehe
Hélemaal mijn soort lame ass humor
En omnomnom, cappuccinootje (uit de Bodum koffiemaker én de Bodum melkschuimer) en brinta
Met een kopje bouillon denk ik jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voorzichtig een geroosterd boterhammetje?
Ja, dat kan ook natuurlijk, past ook meer bij die uitspraak, maar ik zat met Meta in mijn hoofdquote:
Je moet ook niet echt gaan om de film te zien, maar meer om de bizarre sfeer!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:09 schreef PriemGirl het volgende:
Anders had ik het wel vet gevondenNiet dat ik veel naar die film(s) zou kijken; maar goed
Ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Je moet ook niet echt gaan om de film te zien, maar meer om de bizarre sfeer!
Maarrem, ik vind het serieus een leuk idee die meet!
Nopequote:
Er zijn er nu als sowieso 4 die meewillen. Misschien wil Skjoe ook nog wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ook
Tenzij jullie tegenvallen op Dico's meet, dan kom ik niet
Ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Je moet ook niet echt gaan om de film te zien, maar meer om de bizarre sfeer!
Maarrem, ik vind het serieus een leuk idee die meet!
parodie op GTST van heel lang geleden, door Carlo & Irene gedaan, tijdens Telekids. Was echt hele grappig, vooral de karakters die door Carlo gespeeld werken, hehehe.quote:
het zijn 4 films, zaterdagnachtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
Is dat op zaterdagavond dan??
Ik ga kijken of ik niet iets kan regelen met de zaal zodat we zaterdag even op en neer kunnen rijdenMaak ik wel weer een wereldreis op 1 dag maar whatever
Hmm ok... Als er iets geregeld wordt of gemeet wordt; kijk ik wel evenquote:
Het zijn splatterfilms en dat in combi met het publiek is het écht niet eng, eerder idioot grappig en übermeligquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm ok... Als er iets geregeld wordt of gemeet wordt; kijk ik wel even
Ik weet het niet zeker hoor; want het blijft horror en misschien ga ik wel huilen als een klein kind
Ik durf ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm ok... Als er iets geregeld wordt of gemeet wordt; kijk ik wel even
Ik weet het niet zeker hoor; want het blijft horror en misschien ga ik wel huilen als een klein kind
Wat zijn splatterfilmsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het zijn splatterfilms en dat in combi met het publiek is het écht niet eng, eerder idioot grappig en übermelig
quote:Gesch. brandstofkosten: ¤81.26
wel een kansloze kast ook, die haal je voor 2 tientjes bij Leenbakkerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:39 schreef milka82 het volgende:
ohai, kom ook even binnenwaaien! Druk gehad, nu even tijd om op MP te sneupen.... Ben toevallig op zoek naar een kledingkast kom ik dit tegen..
http://link.marktplaats.nl/533766516
Why? Het is iig een kast van een vrouw... (OB)
Dat!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het zijn splatterfilms en dat in combi met het publiek is het écht niet eng, eerder idioot grappig en übermelig
ja, het is ontzettend nep, wacht, ik ga even op zoek naar een dergelijk filmpjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar horror is toch zo nep dat het grappig wordt? Want van die paranormal activity shit kan ik dus echt niet slapen
Amsterdam, tuschinski!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat zijn splatterfilms![]()
Maar lijkt me echt oprecht tof![]()
In Rotterdam was het??
Hmmm... ga ik zo'n kleine 600km en kleine 6u rijden op 1 dag
[..]
splatter is veel bloed, afgehakte ledematen, beetje zoals de clip van de Beatie Boys bij hun nummer Sabotage, ik zoek even een filmpje opquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat zijn splatterfilms![]()
Maar lijkt me echt oprecht tof![]()
In Rotterdam was het??
Hmmm... ga ik zo'n kleine 600km en kleine 6u rijden op 1 dag
[..]
Ok dan wil ik wel meequote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, het is ontzettend nep, wacht, ik ga even op zoek naar een dergelijk filmpje
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok dan wil ik wel mee![]()
Als ik ergens kan slapen that isOh en zaterdag, poep
dure trein betalen
![]()
Euh...quote:Gesch. brandstofkosten: ¤103.89
Die clip ken ik jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
splatter is veel bloed, afgehakte ledematen, beetje zoals de clip van de Beatie Boys bij hun nummer Sabotage, ik zoek even een filmpje op
Het gaat tot 8 uur in de ochtend door he. Dat is het wel een beetje, als het je niet bevalt kun je over het algemeen niet midden in de nacht naar huis. Ook weet ik niet of iedereen na een nacht bioscopen nog even lekker auto rijdt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok dan wil ik wel mee![]()
Als ik ergens kan slapen that isOh en zaterdag, poep
dure trein betalen
![]()
Oh serieus de hele nacht door? Denk niet dat ik dat trekquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Het gaat tot 8 uur in de ochtend door he. Dat is het wel een beetje, als het je niet bevalt kun je over het algemeen niet midden in de nacht naar huis. Ook weet ik niet of iedereen na een nacht bioscopen nog even lekker auto rijdt.
Ik heb eventueel één slaapplek, op een slaapbank.
Nee, maar misschien kun je met Spees mee? =40% korting! Zal ik anders even een apart meet-topique maken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
Maar zoveel rijden op 1 dag... Ik weet niet of me dat gaat reddenVooral omdat de nacht wordt doorgetrokken
kan ik wel met de trein gaan; maar goeikoop zal het niet zijn
neem je je vader meequote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan wss niet. Mijn papa is de 23e jarig en hij mag zijn feestje van mij niet op de 28e geven dus dan zal het wel 21 worden
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan wss niet. Mijn papa is de 23e jarig en hij mag zijn feestje van mij niet op de 28e geven dus dan zal het wel 21 worden
Finally someone notices!quote:
Ik had het al gezien; maar ik wist niet hoe ik er op moest reageren; want veranderingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |