Si!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nog maar anderhalf en je bent obesitas af; toch?
![]()
Infusen? Is het zo extreem dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Kippie ik krijg infusen dat zal vaker moeten of meer ofzo blegh.
Mijn B12 was erg hoogdat kan kloppen die was net geprikt
en dan gaat het niet doorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Infusen? Is het zo extreem dan?
Ik ben zo blij dat ik van mijn prikken af ben. Woohooo voor hendigen b12 pillekes
Maar beterschap zegLijkt me extreem irritant
![]()
Bwah ik kan me heul niet concentreren op werk. Ben veel te hyper voor morgen
Wel aardig ja, en pillen neem ik niet genoeg opquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Infusen? Is het zo extreem dan?
Ik ben zo blij dat ik van mijn prikken af ben. Woohooo voor hendigen b12 pillekes
Maar beterschap zegLijkt me extreem irritant
![]()
Bwah ik kan me heul niet concentreren op werk. Ben veel te hyper voor morgen
Ja ik stuurde al naar cif: Ik ga gewoon teleurgesteld zijn als het morgen niet isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan gaat het niet door
Bubs, is dat allemaal nog steeds het resultaat van je WLS? Komt dat ooit nog goed?
Ja daar hadden ze mij dus ook voor gewaarschuwd; maar bij mij werkte het wel.... Bwaoh; maar dan moet je dus ook telkens naar huisartsenpost etc??quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wel aardig ja, en pillen neem ik niet genoeg op
Deels erg ijzerrijk ben ik nooit geweest. B12 wel, daar heb je zovele jaar reserve van en die is nu op.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan gaat het niet door
Bubs, is dat allemaal nog steeds het resultaat van je WLS? Komt dat ooit nog goed?
Lekker!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vanavond uit eten, dat is lang geleden
Oh nog erger... Ik vond de huisartsenpost al zo vreselijk voor mijn b12 te kortquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Deels erg ijzerrijk ben ik nooit geweest. B12 wel, daar heb je zovele jaar reserve van en die is nu op.
@Priem voor het ijzer moet ik naar het ziekenhuis.
Hopelijk is het echt morgen, anders valt het zo tegen.
Omnomnomquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
doe maar nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
WHAAAAAA ik heb PA3 klaar staan om te kijkenI haz a scared.
Naar de Japannerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lekker!Weet je al waar naartoe?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik had eigenlijk besloten om het niet te doen, maar gisteren zag ik hem staan in de videotheek en toen dacht ik ohja! Dus nu online opgezochtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh nog erger... Ik vond de huisartsenpost al zo vreselijk voor mijn b12 te kort![]()
[..]
Omnomnom
[..]
doe maar nietIk durf die trailer niet eens te kijken.
Who am I kidding; ik durf scary thrillers nog niet te kijken
en je bent ook alleen thuis????quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk besloten om het niet te doen, maar gisteren zag ik hem staan in de videotheek en toen dacht ik ohja! Dus nu online opgezocht
oh wat superduperfijn!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
Fuck yeah. Mail binnen van tussenpersoon dat offerte met terugkerende kracht ingaat. Dus alles wordt recht getrokken vanaf 1-2Over 3 weken krijgen we ons geld gestort
DAN DURF IK DAT NOG HEUL NIET !!!!quote:
quote:
En eerste wat ik dacht was: WHAOOO GELD FALEN !!!!1111!!!11!EINZquote:
NU IS DIE NO BUY HEUL NEIT MEER NODIG EINZquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En eerste wat ik dacht was: WHAOOO GELD FALEN !!!!1111!!!11!EINZ
Ow wacht....
YAY!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
Fuck yeah. Mail binnen van tussenpersoon dat offerte met terugkerende kracht ingaat. Dus alles wordt recht getrokken vanaf 1-2Over 3 weken krijgen we ons geld gestort
Wel want dat geld is voor een nieuwe keukenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NU IS DIE NO BUY HEUL NEIT MEER NODIG EINZ
Fijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
Boeiend, jij vergeet je eten toch altijdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel want dat geld is voor een nieuwe keuken![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Boeiend, jij vergeet je eten toch altijd
ik loop op mijn maddengirls en mijn mannelijke collega vond ze supermooi zei iequote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En eerste wat ik dacht was: WHAOOO GELD FALEN !!!!1111!!!11!EINZ
Ow wacht....
SHSHSHSHSHHSHSHHHSHSHHSHHHHHH gij verdomden enabler gij !!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik loop op mijn maddengirls en mijn mannelijke collega vond ze supermooi zei ie
Mijn vrouwelijke moppercollega zei dat ze zulke hakken "spuuglelijk" vond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Echt??quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik loop op mijn maddengirls en mijn mannelijke collega vond ze supermooi zei ie
Mijn vrouwelijke moppercollega zei dat ze zulke hakken "spuuglelijk" vond
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Boeiend, jij vergeet je eten toch altijd
DIT IS TOCH HEUL NIET STEUNEN IN MIJN NO-BUY !!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]En als je vriend kookt haalt ie toch friet
ze zei ook toen ik vertelde dat ik ging trouwen dat ze niet geloofde in het instituut "huwelijk"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt??Ik zou dat dus never nooit zeggen, niet uit jaloezie maar ook niet als ik het echt vind
Gedverquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zei ook toen ik vertelde dat ik ging trouwen dat ze niet geloofde in het instituut "huwelijk"
Ergo: ik had niks anders verwacht van d'r
wat een zeiksnor,. gezellig zulke collega'squote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zei ook toen ik vertelde dat ik ging trouwen dat ze niet geloofde in het instituut "huwelijk"
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
DIT IS TOCH HEUL NIET STEUNEN IN MIJN NO-BUY !!!
I hate you all
WTFquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het begin ging ik er echt van over de rooie maar nu moet ik er meestal wel om lachen eigenlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat een zeiksnor,. gezellig zulke collega's![]()
nou, inderdaad.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het begin ging ik er echt van over de rooie maar nu moet ik er meestal wel om lachen eigenlijkHeb zelfs een beetje met 'r te doen
Lijkt me erg naar, als je zo in het leven staat
beulen ze je zo af daar?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
HalloIk ging strompelend naar fysio en kwam kruipend weer terug
SQ fijna collega heb jijLijkt me kut om zo negatief te zijn als persoon
Is je energie ook niet waard.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het begin ging ik er echt van over de rooie maar nu moet ik er meestal wel om lachen eigenlijkHeb zelfs een beetje met 'r te doen
Lijkt me erg naar, als je zo in het leven staat
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het was een massage. Maar ik ben een beetje gevoelig
Schiet niet echt op, ga nu inzetten op een revalidatietraject. Heb ik (hoop ik) meer aan
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het was een massage. Maar ik ben een beetje gevoelig
Schiet niet echt op, ga nu inzetten op een revalidatietraject. Heb ik (hoop ik) meer aan
neen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie ooit gehoord dat iemand weer ziek wordt na een antibiotica kuur en dat de dokter dan zegt dat het komt door de uitwerking van de medicijnen?
Mijn opa was ziek, en toen kreeg hij een antibiotica kuur en na deze kuur had hij weer precies hetzelfde. Vandaag dus weer naar dokter gegaan en toen zei de dokter dit. Echt wtf?quote:
16000 euro en dan denken dat dat een gangbare prijs isquote:Hoi bruidjes en Co., Staan jullie ook zo versteld van de prijzen van de trouwringen? We hebben er al zoveel mooie gezien, maar vinden ze overdreven duur! Mijn toekomstige wil gewoon een simpel exemplaar en daar hebben we al beslist voor een zilver ipv goud model te gaan, hij kan deze enkel op zondag aandoen owv zijn werk, dus hij vindt het een beetje te zot om dan een super dure ring te nemen. Gisteren met shoppen zag ik een super mooie ring, prijskaartje 16000 euro?! Voor een simpel exemplaar met enkele steentjes... My god dacht dat ik van mijn stoel ging vallen. Op de site van fede di oro staan mooie ringen en best voor een goede prijs, maar weet iemand of ze ook apart verkocht worden? Had even opgezocht hoeveel km het van ons thuis is... 190km, is het echt de moeite om naar daar te gaan? Want het is toch een heel tripje om te ondernemen... Iemand nog ideetjes voor betaalbare ringen? X
Ja leg dat die mensen eens uitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
nee, dat lijkt me niet, ik zou voor een second opinion gaan
quote:Vorige week onze uitnodigingen op de bus gedaan. En helaas nog maar 3 reacties gekregen van de 130. Is dit normaal? op onze uitnodiging staat ook onze trouwsite.. Op onze site staan een gastenboek en hier nog maar 1 reactie. Mijn broer is 2 jaar geleden getrouwd en hij waarschuwde me op voorhand dat de reacties bij hem ook lang uitbleven..
Zelfs van mijn getuige heb ik nog niks gehoord.. Misschien rekende ik er te hard op.. De mensen hebben tot einde van de maand om te reageren..
Linde
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moeten je ouders en je getuigen ook een RSVP-tje doen ja? Damn
verschrikkelijk, al die bridezilla's die denken dat de hele wereld om hen draaitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, dit begrijp ikquote:Maar vandaag... daarnet krijg ik een sms'je van mijn getuige dat hij iets dom heeft gedaan, iets dat hij niet via sms kon vertrellen, dus ok, op de middag afgesproken om te bellen. Ik dacht dat het iets met een meisje of zijn auto ging zijn en nam nietsvermoedend de telefoon op. Wat blijkt? Mijn superenthousiaste getuige heeft (per ongeluk) zijn vakantie tijdens ons huwelijk geboekt... hij weet al 4 maand dat hij getuige is, hij wist de datum, hij was laaiend enthousiast. Ik was echt ZIEDEND! Ik kon niet eens schreeuwen of vloeken aan de telefoon. Ik heb gewoon bedankt om het nog zo vroeg te laten weten en opgehangen. Ik was eventjes de tranen nabij.
Tof lezen hequote:
wijtrouwen.com; maar als je reacties wil lezen moet je registreren. Alhoewel de posts zelf veul toffer zijn de de reactiesquote:
quote:Hallo,
Mijn vriendin en ik vroegen zich af wat de ervaring van reeds getrouwde koppels is omtrent cadeau's. Wat is het gemiddelde geld-bedrag die jullie kregen per persoon (er van uitgaande dat het een feest is met receptie/avondeten/dansfeest). 30 EUR/pp? 50 EUR/pp? 70 EUR/pp?
Voor ons het redelijk fundamenteel dit ongeveer te weten om te kunnen bepalen hoeveel we mogen uitgeven. Aangezien we ook op punt staan een huis te kopen is het niet onbelangrijk hiermee rekening te houden...
Bedankt!
Ja en dát is nou TYPISCH belgiëquote:
Geweldigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
Gofferrrrrr !! Vriendin (ook onze fotografe) is vandaag jarig... Dus ik en cif postten bericht op haar fb.. Zet cif er in: ik zal je morgen wel 3 kussen geven.. Reageert schoonzusje: Of wie weet vanavond nog"
WHAAAAATTT !! Mijn huis is een bende jongeuh !! Verrekten onzekerheidIk hoop dat ze het niet meent
bruidzilla opnaaienquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
Gofferrrrrr !! Vriendin (ook onze fotografe) is vandaag jarig... Dus ik en cif postten bericht op haar fb.. Zet cif er in: ik zal je morgen wel 3 kussen geven.. Reageert schoonzusje: Of wie weet vanavond nog"
WHAAAAATTT !! Mijn huis is een bende jongeuh !! Verrekten onzekerheidIk hoop dat ze het niet meent
FUUUUUUquote:
ondergoed met "just married" er opquote:Afgelopen vrijdag heb ik bij Cermo mijn bruidslingerie gekocht.
Poirier bustier met slip met just married op.
Super geweldig en mooi.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ondergoed met "just married" er op
Jaa bruinen samsonquote:
peheheh voetbalquote:Wat is dat toch met mensen en voetbal? Grrr...
Ik begrijp dat echt niet...beslaat voetbal letterlijk elk aspect uit het leven???
Op onze uitnodiging staat bij dresscode: 'a touch of purple'
Nu had de vrouw van een collega van mijn ventje al commentaar gegeven da ze NIET de kleuren van Anderlecht gaat dragen...a nee, wat zij supportert voor 'den Antwerp'...
En dan al de vraag (over mij dan)...Zij is toch nie voor anderlecht e?!
WHO CARES!
Ik vraag toch niet da ze een paars-wit gestreept kleedje gaat aandoen? Ze heeft me zelfs een mail gestuurd met de vraag..."Waarom paars?????" (ja..met al de vraagtekens erbij..)
Ik heb haar uitgelegd dat 't een symbolische kleur is voor ons (lievelingskleur van m'n oma) en dat we daarvoor dit gekozen hebben. Ik heb er vriendelijk bijgezegd dat ik de mensen zeker NIET ga verplichten om iets paars aan te doen maar dat 't gewoon leuk zou zijn...
Pff...erger me dood aan zulke commentaren... (de ergernissen beginnen al..)
ja idd, voetbalquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaa bruinen samson
Oh deze moest ik ook om lolleren
[..]
peheheh voetbal
Haar trouwdag: kellyquote:dit is al in orde
4-3-2012 16:46:57
hey .het gemeentehuis .kerk .fotograaf .feestzaal is in orde jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Schrok je??quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuuu nagels lakken tijdens een enge film is geen goed idee
Ja, met moojen bijbehorende streep over mijn vingerquote:
Ik heb 1 en 2 nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
WHAAAAAA ik heb PA3 klaar staan om te kijkenI haz a scared.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |