quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haha neejoh, gewoon in de toekomst niks negatiefs meer over ADO. Anders zwaait er inderdaad wat.
Ah in dat opzicht ben ik veilig want ik vind Ado een prima club/ploeg al vond ik ze persoonlijk leuker toen ze nog klote draaide en alle 11 spelers naderhand amper meer konden lopen van vermoeidheid. Ik heb de kritiek op Buijs ook nooit begrepen van Atteveld in mijn beleving nam hij het voortouw hierin onder Wetzel en dergelijke.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haha neejoh, gewoon in de toekomst niks negatiefs meer over ADO. Anders zwaait er inderdaad wat.
The love is... touching...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mensen jou zo serieus nemen Kromme wat ben je toch eigenlijk een warme persoonlijkheid
Dat hoor ik graag. En helaas te weinig in VBL.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah in dat opzicht ben ik veilig want ik vind Ado een prima club/ploeg al vond ik ze persoonlijk leuker toen ze nog klote draaide en alle 11 spelers naderhand amper meer konden lopen van vermoeidheid. Ik heb de kritiek op Buijs ook nooit begrepen van Atteveld in mijn beleving nam hij het voortouw hierin onder Wetzel en dergelijke.
Dat mensen jou zo serieus nemen Kromme wat ben je toch eigenlijk een warme persoonlijkheid
Klopt ook wel weer, maar toen kon je qua veldspel nog een verloren wedstrijd beredeneren als "ze hebben alles gegeven'' daar waar het nu gewoon ongeinspireerd is af en toe, maar tot zover Ado... AJAX KAMPIOENEEEENquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat hoor ik graag. En helaas te weinig in VBL.
Leuker was het niet toendertijd. Gestaakte wedstrijd tegen PSV als dieptepunt, eigen stewards werden belaagd door idioten. Dan is het nu eigenlijk een stuk rustiger, zelfs als het even klote gaat. Er moet wel wat gebeuren.
quote:
Jojo, wil je nog steeds dat ik mijn UI zo laat?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef Paul het volgende:
AH KUT IK DACHT DAT DAT JOJOORTJE WAS IS HET AJACIED MET JOJOORTJE AVATAR
Komt omdat die Bulyekin er niet meer is. Samen met Verhoek was dat echt een bazenaanvalquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat hoor ik graag. En helaas te weinig in VBL.
Leuker was het niet toendertijd. Gestaakte wedstrijd tegen PSV als dieptepunt, eigen stewards werden belaagd door idioten. Dan is het nu eigenlijk een stuk rustiger, zelfs als het even klote gaat. Er moet wel wat gebeuren.
Het lijkt me praktischer dat zij een andere UI neemt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Jojo, wil je nog steeds dat ik mijn UI zo laat?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef Paul het volgende:
AH KUT IK DACHT DAT DAT JOJOORTJE WAS IS HET AJACIED MET JOJOORTJE AVATAR
Wat een kneusquote:
Yup, en Dereijck was erg sterk achterin. Helaasch..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt omdat die Bulyekin er niet meer is. Samen met Verhoek was dat echt een bazenaanval
Yupquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Yup, en Dereijck was erg sterk achterin. Helaasch..
Ben wel benieuwd of Verhoek nog wat gaat laten zien in Twente, dit seizoen was het echt een groot drama. Nooit meer op zijn niveau gekomen van het seizoen daarvoor, maar dat kwam ook mede door Bulykin natuurlijk.
Volgens mij boven de miljoen voor een half jaar contract (+optie voor nog een jaar). Niet eens zo slecht dus, maargoed, de vervangers laten ook niet veel zien momenteel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Yup
Krijgen jullie nog doekoes voor die knakker?
Had je nou maar Van Geel als TD gehad. Dan had je er 5 gekregenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Volgens mij boven de miljoen voor een half jaar contract (+optie voor nog een jaar). Niet eens zo slecht dus, maargoed, de vervangers laten ook niet veel zien momenteel.
Mwa, eerste helft van het seizoen was nog wel oke. Voornamelijk spectaculair voetbal, maar verdedigend zwak. Ik vind het allang mooi dat de amusementswaarde hoog ligt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had je nou maar Van Geel als TD gehad. Dan had je er 5 gekregen.
Maar ff serieus, ik vind Ado echt fucking slecht dit seizoen. Jammer dat je niet kon doorpakken na vorig seizoen.
Als die 2e ring komt zeker wetenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mwa, eerste helft van het seizoen was nog wel oke. Voornamelijk spectaculair voetbal, maar verdedigend zwak. Ik vind het allang mooi dat de amusementswaarde hoog ligt.
Nu is het inderdaad bagger, maar komt wel goed.
Heracles is gewoon ingecalculeerd verlies hoor. Die zijn thuis echt ijzersterk. We hebben geluk gehad in de thuiswedstrijd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij ADO staan er wel veel op scherp voor volgende week.
Kum, Radosavljevic, Toornstra en Verhoek. Tegen Heracles is een belangrijke pot voor ADO. En ben dan benieuwd wie er zich laat gaan. Al is Verhoek een stuk prut daar.
Jij snapt het.quote:
Die ADO - Heracles was gewoon AIDS voor je ogen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heracles is gewoon ingecalculeerd verlies hoor. Die zijn thuis echt ijzersterk. We hebben geluk gehad in de thuiswedstrijd.
Speel dan ook niet met PSVquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat met dat TyfusFM zeg. Domineer elke wedstrijd dood. 20+ schoten tegen maximaal 5 schoten van de tegenstander En alsnog een magere winst/gelijkspel
Zeker. Maar prima overwinning hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ADO - Heracles was gewoon AIDS voor je ogen.
Moet je morgen nog korfballen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat met dat TyfusFM zeg. Domineer elke wedstrijd dood. 20+ schoten tegen maximaal 5 schoten van de tegenstander En alsnog een magere winst/gelijkspel
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Zeg het lekker af. Morgen wordt mn oma 78 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |