Sporadisch. Meestal speelt hij gewoon de aandachtsgeile hoer met provocerende standpunten. Verschrikkelijk figuur.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Prem is oprecht boos. Over dingen. Dat is soms vermakelijk. En af en toe heeft hij een punt.
dit soort shows bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sporadisch. Meestal speelt hij gewoon de aandachtsgeile hoer met provocerende standpunten. Verschrikkelijk figuur.
In welke zin vind jij Prem 'sterk' dan Stokstaart? Het is wel een man die opkomt voor de arbeiders natuurlijk, zal het wel mee te maken hebben.
Dit doet 'ie wel goed moet ik zeggen ja, maar dat is wel een gevoelig onderwerp, daar doe je het al snel goed als commentator/presentator...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dit soort shows bijvoorbeeld:
Doet hij altijd wel geinig. Als presentator dan he. Wat je verder zegt klopt wel.
O en De Herkansing vond ik ook altijd wel tof. Hij kan dat goed met die kids.
Dat waren middelbare schoolgenoten van mequote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:04 schreef De_kromme het volgende:
Doet me denken aan die kutmarokkaantjes die gefilmd werden nadat Pim de pijp uit ging.![]()
Uit winnen bij NAC gaat echt wel lukken hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi.
Zin in komend weekend. Lekker de ondergang van Rutten aanschouwen
Optimist.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uit winnen bij NAC gaat echt wel lukken hoor
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uit winnen bij NAC gaat echt wel lukken hoor
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Kaartjes binnen voor Ajax - FC Groningen
Het is een wonder. Dat we dit nog mochten meemaken, Ajacied422 in een stadion. Ik was bijna bang dat het een tweede Ritmo werd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Kaartjes binnen voor Ajax - FC Groningen
Nou, gekocht dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die zijn nog lang niet in de verkoop man.
Huh, hoe kan je kaarten kopen als ze nog niet in de verkoop zijnquote:
Spam.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:05 schreef De_kromme het volgende:
. Nou ben ik wel benieuwd naar wat 'ie zei, helaas is GGMM nog sneller dan het ligt.
Was spam.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:05 schreef De_kromme het volgende:
. Nou ben ik wel benieuwd naar wat 'ie zei, helaas is GGMM nog sneller dan het ligt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het is een wonder. Dat we dit nog mochten meemaken, Ajacied422 in een stadion. Ik was bijna bang dat het een tweede Ritmo werd.
Dacht je dat de voorgaande 6 jaar ook?quote:En PSV wint makkelijk uit bij NAC, baggerteam.
Leuk voor je man, voor het eerste keer naar een stadion. Zin in?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn neef heeft zo'n Ajaxlifecard. Voor 2 personen. En met die 2e mag ik mee.
Ja man.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:07 schreef De_kromme het volgende:
Fuck, mn spinazie aan laten branden.
[..]
Leuk voor je man, voor het eerste keer naar een stadion. Zin in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |