Dat doet mensen weinig ze Antillianen noemen daarentegenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die standaard vijf of tien minuten te laat komen zijn gewoon zwakzaadjes eerste klasse.
quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Stokstaart
donthate
Monopoly
utopie
Flippiee
yvonne
o.us
Intronic
Smoofie
Huppelmuts
LompeHork
Paul
Buffalo-Soldier
Patje1987
remlof
napoleonfour
Dromenvangertje
9611Niels
Oerbeer
coban
Adelante
Penisbaard
porsche1
HSG-BOMBER
aight1
Dimens
Myraela
Zweetteef
Pixie.
Prof_Hoax
Biogarde
zovty
GGMM
So_Surreal_Baby
ajacied4lf
Dalando
vosss
SuperwormJim
leeell
Oceanview
smegmanus
Lindgren.
naatje_1
Caland
de_boswachter
LudoSanders
Littlerabbit
BBQSausage
BadAssBitchSmut
FkTwkGs2012
Ja ik post pas sinds kort hier fanatiekquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:08 schreef Jojoortje het volgende:
Bij mijn lijst staan alleen maar VBLpaupers
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:10 schreef Smoofie het volgende:
Komt omdat er weinig kindjes zijn op littlerabbit na
Ik ben achterbaksquote:
Verschrikkelijk. Dat die man nog op tv is. Wat is zijn publiek eigenlijk?quote:
Af en toe vind ik hem grappigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Dat die man nog op tv is. Wat is zijn publiek eigenlijk?
Surinamers en bejaarden die Surinamers grappig vinden?
Comedy Factory was soms wel enorm baas.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Dat die man nog op tv is. Wat is zijn publiek eigenlijk?
Surinamers en bejaarden die Surinamers grappig vinden?
Ja, vanwege "De volgende comedian van vanavond - geef 'm a big hand!" - niet vanwege Rayman zelf..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Comedy Factory was soms wel enorm baas.
Wat ongelooflijk denigrerend dat "jes".quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:10 schreef Smoofie het volgende:
Komt omdat er weinig kindjes zijn op littlerabbit na
Prem is wel heel sterk. Zolang hij niet grappig probeert te doen bij DWDD en maatschappelijke problemen aan de kaak steltquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:27 schreef De_kromme het volgende:
Raymann is een idioot. Maar Prem is nog een tikkeltje erger. Wat een verschrikkelijk figuur.
Prem praat mensen alleen naar de mond de populist die hij is. Bijvoorbeeld hoe hij standaard vrouwen boven mannen verkiest voor posities om maar tegendraads over te komen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Prem is wel heel sterk. Zolang hij niet grappig probeert te doen bij DWDD en maatschappelijke problemen aan de kaak stelt
Ben het daar wel mee eens overigensquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prem praat mensen alleen naar de mond de populist die hij is. Bijvoorbeeld hij standaard vrouwen boven mannen verkiest voor posities om maar tegendraads over te komen.
Prem is oprecht boos. Over dingen. Dat is soms vermakelijk. En af en toe heeft hij een punt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Prem is wel heel sterk. Zolang hij niet grappig probeert te doen bij DWDD en maatschappelijke problemen aan de kaak stelt
Dat mag jij vinden maar als je bijvoorbeeld een Ineke van Gent de beste politicus vindt benquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben het daar wel mee eens overigens
Dat over mannen en vrouwen
Was bij Premtime anders niks van te merken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prem praat mensen alleen naar de mond de populist die hij is. Bijvoorbeeld hoe hij standaard vrouwen boven mannen verkiest voor posities om maar tegendraads over te komen.
Zo herkenbaar...ik kom vriijwel nooit ergens op tijdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat je al 3 uur weet dat je op een bepaalde tijd weg moet/klaar moet staan en dat je dan vervolgens de laatste 5 minuten als een dwaas rennend door het huis vliegt om op tijd te zijn?
Ik vind mezelf zo triest af en toe he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |