Nee dat was bij de vrouwen. Vroeger speelde ik met de jongens en ik voetbal nog wel eens in de zaal met mannen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Doodsverwensing, ban.
En hoog spelen bij de vrouwen, betekent nog steeds geen echt voetbal he. Of speel je met de mannen?
Volgende week supersundayquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Best wel saai, speelronde 25..
Alleen PSV zie ik punten verspelen, de rest zal wel winnen.
Heel benieuwd naar Twente - Feijenoord.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week supersunday
12:30 ADO -AJA
14:30 PSV HEE en TWE - FEY
16:30 AZ - NAC
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt een pittig dilemma welke ik zal kijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heel benieuwd naar Twente - Feijenoord.
Oh en Jorgen Raymann is ook niet grappig, check liever Roue Verveer, Howard Komproe en Jandino (is een Anti, weet ik)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:52 schreef De_kromme het volgende:
[..].
Als Surinamer heb jij ook wel een mening over Prem dan waarschijnlijk? Die discussie heb je gemist.
Ik ga flitsen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt een pittig dilemma welke ik zal kijken.
Heerenveen kan PSV hard wegcounteren en goal na goal maken. Maar ik wil ook TWE - Fey heel graag zien.
Mjah.. weet niet. Kan het goed met die lui vinden, maar ik laat geen boeren of scheten ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ben jij zo'n 'one of the guy' type jojo?
Derde,quote:
Oh klopt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Oke want vaak zijn het van die halve mannen/lompe knoetsen wijven.. vroeger had ik die ook een in mijn team of bij de club, dat was geen mokkeltje.
Tsjah, zo gaat dat..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Derde,
Maar met vrouwen is het zo rot. Wij speelden toen echt heel hoog en toen werd de helft zwanger en de andere helft geblesseerd zo watDus werd het meisjesteam bij ons ineens een damesteam
Nu klopt hetquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen sowieso niet voetballen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Derde,
Maar met vrouwen is het zo rot. Wij speelden toen echt heel hoog en toen werd de helft zwanger en de andere helft geblesseerd zo watDus werd het meisjesteam bij ons ineens een damesteam
Ik noem een zwangerschap ook een blessurequote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, zo gaat dat..
Volgens mij heb je in vrouwenvoetbal wel minder blessures..
Duitse vrouwen wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen sowieso niet voetballen.
Als je pech hebt scheurt er ook iets ja..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik noem een zwangerschap ook een blessure
Nog een paar jaar, dan mag je ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Auw.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je pech scheurt er ook iets ja..
Lange blessure ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |