Vooral credits geven die aandachtshoer.quote:
Word een beetje moe van je zegmaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vooral credits geven die aandachtshoer.
dan tieft je lekker opquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Word een beetje moe van je zegmaar..
mijn vriendin heeft net gepoept en haar reet afgeveegd met wc papier :S:S hoerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dan tieft je lekker op![]()
de rest van FOK! wordt moe van jou namelijk
Echt hequote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft net gepoept en haar reet afgeveegd met wc papier :S:S hoer
Doe het zelf jongenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dan tieft je lekker op![]()
de rest van FOK! wordt moe van jou namelijk
Je kan ook een keer stoppen met die kerel een hand boven het hoofd te houden. Hij roept het over zichzelf af namelijk....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:25 schreef Happel het volgende:
Negeer het gewoon lekker, de tering. Dat gejank om niks de hele tijd...
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kan ook een keer stoppen met die kerel een hand boven het hoofd te houden. Hij roept het over zichzelf af namelijk....
Nee niksquote:
Heb je daar een statistisch aangetoond verband voor gevonden of baseer je je weer op causaliteit?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee niks![]()
Halve Feyenoord-topic blijft weg vanwege jouw offtopic gedoe
nee gewoon dm´squote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je daar een statistisch aangetoond verband voor gevonden of baseer je je weer op casualiteit?
Mjoh. Moeten ze niet bij jou gaan zeiken maar bij mijquote:
Ik zit er niet mee dat hij de behoefte voelt om hier zijn leven te delen. Lees het, glimlach een keer of niet en ga verder.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kan ook een keer stoppen met die kerel een hand boven het hoofd te houden. Hij roept het over zichzelf af namelijk....
Dat is toch het hele doel van de slowchat? Volgens mij ben ik in het Feijenoordtopic niet-tot-nauwelijks offtopic geweest sinds ik hier te vinden ben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee dat hij de behoefte voelt om hier zijn leven te delen. Lees het, glimlach een keer of niet en ga verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |