Hoezoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik neem het terug dat hier een prettige sfeer hangt, sinds de_kromme binnen kwam is het berg af gegaan en hard.
Je hebt dm.quote:
Jij blijkbaar best serieusquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar hoe serieus je het neemt zo in de late uurtjes met een verveelde Stokstaart.
Mogen pics nu gepost worden of niet?quote:
de sfeer is soms wel heel erg gemoedelijk hier.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar hoe serieus je het neemt zo in de late uurtjes met een verveelde Stokstaart.
Nog steeds niet?quote:
Neem dan ook een Feyenoord-ui.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:02 schreef Stokstaart het volgende:
vroeger vlogen mensen met een ajax-ui en feyenoord-ui elkaar nog wel eens in de haren
of niet steven?
Heb je geen Zalando-ads dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ja GGMM schakel die G-ads eens uit in dit topictetten pics.. alsof wij op die ads klikken..
Kakkerlakkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:02 schreef Stokstaart het volgende:
vroeger vlogen mensen met een ajax-ui en feyenoord-ui elkaar nog wel eens in de haren
of niet steven?
Wij hebben heerlijke ruzies gehad in ONZ iddquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:02 schreef Stokstaart het volgende:
of niet steven?
quote:
van je tieten, kutquote:
iemand is al weken bezig met een petje voor mij UIquote:
ik zat er laatst een met enige gene terug te lezen man.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben heerlijke ruzies gehad in ONZ idd
euh? nooit last van gehadquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig niet, eerst had Fok! die stomme on page pop up bannersgelukkig zijn die weer weg.
ze wil graag anoniem blijvenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:05 schreef Muto het volgende:
Ik weet hoe anonymous van haar voornaam heet.
ik ben te lelijkquote:
WTF. Please....praat over wat je wilt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en de halve kies is weggeslepen.
Maar we mogen het van kapiteintje daar niet over hebben
Je gaat je verdriet weg drinken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WTF. Please....praat over wat je wilt.Ik ben toch zo weg richting de stad.
Succes met het verwerken man. Niet teveel drinken!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WTF. Please....praat over wat je wilt.Ik ben toch zo weg richting de stad.
Laat ons dat maar bepalen..quote:
Ik vind jou wel een held dat je Strootman gepaint hebt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik lurk ff, het gaat hier over interessante zaken
Ze waren wel heel slecht jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik zat er laatst een met enige gene terug te lezen man.
was alleen maar k#nker dit en je moeder is een slet met schaamluis.
wat een niveau eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |