Ja hij heet Schenkstroopquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien zit hij al stiekempjes op FOK!
Ik eis weer een verontschuldiging voor deze wedstrijd. En zondag weer Tweets: iets rechtzetten blabla.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Janktweets van PSV spelers weer straks.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:40 schreef Onnoman het volgende:
strootman stelt ook enorm teleur eigenlijk..
iedereen was zo lovend over deze aap
Gehypte mongool. Net als Eriksen, Clasie, etc.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:40 schreef Onnoman het volgende:
strootman stelt ook enorm teleur eigenlijk..
iedereen was zo lovend over deze aapmensch
Clasie gehyped noemenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Gehypte mongool. Net als Eriksen, Clasie, etc.
denk het ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien zit hij al stiekempjes op FOK!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Kutkabouter Mertens.
Kunnen we hem vragen hoe het nou zat met die kampioenswedstrijd.
Hij heeft straks nog een sollicitatiegesprek..quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:40 schreef Devv het volgende:
Die reacties op VZ. Je kan duidelijk merken wie ze een succes in ieder geval niet gunnen.
quote:Ik hoop dat die Psv spelers een zware vliegtuig ongeluk krijgen
ÉÉn van die reacties daarquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:40 schreef Devv het volgende:
Die reacties op VZ. Je kan duidelijk merken wie ze een succes in ieder geval niet gunnen.
quote:Volgend jaar wordt echt een top seizoen!!. PSV moet gewoon 300 miljoen lenen en dan spelers aantrekken.
Bij wie? Bij de begravenisondernemer dat hij zelf alles leidt na 14:15?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:41 schreef eight het volgende:
[..]
Hij heeft straks nog een sollicitatiegesprek..
1000000000000xquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
ÉÉn van die reacties daar
[..]
Na zondag waren ze niet meer maagdquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:43 schreef Onnoman het volgende:
psv wordt keihard in hun maagdelijke anus genomen..
Na Twente niet meer maagdelijk hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:43 schreef Onnoman het volgende:
psv wordt keihard in hun maagdelijke anus genomen..
Zeker, was gewoon pech.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:43 schreef StijnDa het volgende:
Ik concludeer dat PSV beter is, na het spel dat ik heb gezienafgelopen 20 minuten.
Je wist 3 jaar geleden al dat het niks zou worden met PSV toen Rutten kwam.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:41 schreef Onnoman het volgende:
ben echt benieuwd hoe rutten gaat reageren.. kan hem allemaal geen reet schelen, hij krijgt zijn geld wel die emotieloos kansloze figuur
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Na zondag waren ze niet meer maagd
Ja kijk, een aanval zowaarquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:43 schreef StijnDa het volgende:
Ik concludeer dat PSV beter is, na het spel dat ik heb gezienafgelopen 20 minuten.
Bruut verkracht inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Na zondag waren ze niet meer maagd
triest ditquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de Stroot een vliegtuigongeluk toewensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |