De poltitie of de allochtonen?quote:
In de brugklas is het geluk. In 3 vwo is het een keuze, want dan had je bij goede resultaten ook van het vmbo al naar het vwo kunnen zijn opgestroomd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:56 schreef Weiss het volgende:
[..]
* Weiss heeft geluk gehad dat ze een vwo citoscore gehaald heeft
De aso's die daar rellen, en de lieden die andermans eigendommen hebben gemold.quote:
Iedereen zegt wel eens wat onnozels.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:46 schreef jeppa11 het volgende:
helemaal mee eens. iemand met een hoog iq vind ik niet altijd even slim overkomen..
Het zegt steeds minder als je het VWO volgt, je behoort tot ongeveer de 25% slimste mensen terwijl je in de jaren 90 tot de slimste 16% behoorde.quote:En andersom, waarom denken veel mensen dat ze slim zijn juist omdat ze op vwo niveau zitten?
Ik zit in 3 vwo, maar ik voel me niet bepaald slimmer dan iemand die vmbo of havo doet. Misschien komt het omdat ik een minderwaardigheidscomplex heb, maar dan nog, iemand die vmbo doet hoeft zich echt niet minderwaardig te voelen tegenover een vwo'er.
Wat vinden jullie?
Dat werd mij ook altijd verteld maar ik heb daar weinig van gemerkt. Je krijgt meer stof, maar het niveau blijft ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Verder zegt 3-VWO helemaal nog niets, het wordt in de hogere jaren pas iets moeilijker.
Je moet er inderdaad wat meer tijd insteken, anders dalen de gemiddeldes aanzienlijk. Zoals bij mij het geval was. Maar over het algemeen wordt het niet veel moeilijker. En het zijn vaak de uitzonderingen die het algemene beeld bepalen. Dit zijn op het vmbo de negatieve uitzonderingen en op het vwo vaak de positieven. Dus bijvoorbeeld probleemjeugd op het vmbo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:29 schreef thenxero het volgende:
[..]
Dat werd mij ook altijd verteld maar ik heb daar weinig van gemerkt. Je krijgt meer stof, maar het niveau blijft ongeveer hetzelfde.
Voor mij gold hetzelfde maar bij leerlingen die eigenlijk niet op het VWO thuishoren dalen typisch de cijfers in het 4de en het 5de jaar.quote:Dat werd mij ook altijd verteld maar ik heb daar weinig van gemerkt. Je krijgt meer stof, maar het niveau blijft ongeveer hetzelfde.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zie hier, Vmbo nieveaux
Edit:
Toevoeging
WTF. Ik lach mijzelf tranen met tuiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This is the westside.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |