quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:14 schreef AhmedJaret het volgende:
definieer slim eerst maar TS, dan los je het op
Als je puur en alleen maar naar IQ kijkt, dan heeft een gemiddelde vwo'er natuurlijk een hoger iq vergeleken met een vmbo'er. IQ is gelukkig niet het enige waar opgelet moet worden. Ik ga er niet van uit dat iemand met een hoog iq automatisch intelligenter is dan iemand met een lager (of laag) iq.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:14 schreef AhmedJaret het volgende:
definieer slim eerst maar TS, dan los je het op
je bent al een eindquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:20 schreef Weiss het volgende:
[..]
Als je puur en alleen maar naar IQ kijkt, dan heeft een gemiddelde vwo'er natuurlijk een hoger iq vergeleken met een vmbo'er. IQ is gelukkig niet het enige waar opgelet moet worden. Ik ga er niet van uit dat iemand met een hoog iq automatisch intelligenter is dan iemand met een lager (of laag) iq.
Heerlijk toch? Jezelf geen zorgen meer maken om je financiën. En alles kunnen kopen wat je wilt, zucht.quote:
Het leven zit vol vreemde materiesquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Raar. Wist niet dat je met zo een lage IQ uberhaupt kunt schrijven/typen.![]()
Dat blijkt maar weer. De mens is een apart wezen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het leven zit vol vreemde materies![]()
Wonderen, of wat dan ook. Ik heb mezelf ook
verbluft.
Is dat niet met die kerel die hooggeleid is, G?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kijkt voor de grap eens naar 'Zomaar een VMBO-School' van Rutger.
Hahahahahahahaha.
Zo ook interviews met VMBO scholieren over 'moeilijke' worden.
*proest*
tuurlijk wel, je ziet daar toch niet voor niets..quote:iemand die vmbo doet hoeft zich echt niet minderwaardig te voelen tegenover een vwo'er.
Ik ben slimmer als jou. Maar ik vind jou niet minder als mij hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:20 schreef Weiss het volgende:
[..]
Als je puur en alleen maar naar IQ kijkt, dan heeft een gemiddelde vwo'er natuurlijk een hoger iq vergeleken met een vmbo'er. IQ is gelukkig niet het enige waar opgelet moet worden. Ik ga er niet van uit dat iemand met een hoog iq automatisch intelligenter is dan iemand met een lager (of laag) iq.
jeweets boi, alteit goei gelijtquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is dat niet met die kerel die hooggeleid is, G?
Nee dat is het filmpje dat gaat over hooggeleerden verdienen meerquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is dat niet met die kerel die hooggeleid is, G?
Die was matig..quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee dat is het filmpje dat gaat over hooggeleerden verdienen meer
dan laag geschoold schorem
Stimmt.quote:
* Weiss heeft slechtst een IQ van 115, het is daarom niet moeilijk om slimmer dan haar te zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef Klonker het volgende:
[..]
Ik ben slimmer als jou. Maar ik vind jou niet minder als mij hoor.
Ik wel. Domme mensen zouden geen stemrecht moeten hebben. Er zou een verplichte IQ-test ingevoerd moeten worden om zulke mensen uit te sluiten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef Klonker het volgende:
[..]
Ik ben slimmer als jou. Maar ik vind jou niet minder als mij hoor.
Dat is bovengemiddeld.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef Weiss het volgende:
[..]
* Weiss heeft slechtst een IQ van 115, het is daarom niet moeilijk om slimmer dan haar te zijn.
50% van mijn vwo klas zou het ook niet weten, hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef Sosha het volgende:
Ik merk 't vooral aan woordenschat e.d.... Ik moest laatst iemand uitleggen wat 'robuust' betekent. Of ligt dat nou aan mij en is dat zo'n vreselijk moeilijk woord..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Je maakt een grapje..?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:41 schreef Weiss het volgende:
[..]
50% van mijn vwo klas zou het ook niet weten, hoor.
* Weiss weet het gelukkig wel!
Haha, ik vind IQ tests best onnauwkeurig, dus beschouw ik mezelf niet als bovengemiddeld.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is bovengemiddeld.
Ik betwijfel dan ook of je niet per ongeluk 11+5 bedoelt.
Daarom is IQ ook niet geschikt om intelligentie te testen, vind ik dan. Ik ben erg gemotiveerd en hardwerkend, dus denk ik dat ik meer kan bereiken dan iemand die misschien een iq van 140 heeft maar niks uitvoert.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:44 schreef Sosha het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar 115 is toch geen vwo-IQ..?
IQ-test hebben gewoonlijk een foutmarge van zo'n 3 à 4 punten. Als je een echte test hebt genomen, dan kun je er vanuit gaan, dat je bovengemiddeld intelligent bent.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:43 schreef Weiss het volgende:
[..]
Haha, ik vind IQ tests best onnauwkeurig, dus beschouw ik mezelf niet als bovengemiddeld.
Gelukkig bedoel ik wél 115.
Je weet ook dat de BNN-IQtest geen IQ meet maar hoe vaak je TV kijkt he?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:43 schreef Weiss het volgende:
[..]
Haha, ik vind IQ tests best onnauwkeurig, dus beschouw ik mezelf niet als bovengemiddeld.
Gelukkig bedoel ik wél 115.
Nee nee, dit was een officiële IQ test.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
IQ-test hebben gewoonlijk een foutmarge van zo'n 3 à 4 punten. Als je een echte test hebt genomen, dan kun je er vanuit gaan, dat je bovengemiddeld intelligent bent.
Als je het echter op basis van de Nationale IQ-test of zoiets hebt geconcludeerd, dan ben je licht geestelijk gehandicapt, omdat je naar de Nationale IQ-test kijkt.
hehe.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:47 schreef destrovel het volgende:
[..]
Je weet ook dat de BNN-IQtest geen IQ meet maar hoe vaak je TV kijkt he?
* Weiss heeft geluk gehad dat ze een vwo citoscore gehaald heeftquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:52 schreef twaalf het volgende:
Natuurlijk ben je als je in 3 vwo zit slimmer dan als je in 3 havo zou zitten, alleen al omdat je ervoor gekozen hebt om niet naar de havo te gaan.
de 'i' staat voor 'intelligentie', en jij beweert dat een IQ-test geen intelligentie meetquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:46 schreef Weiss het volgende:
[..]
Daarom is IQ ook niet geschikt om intelligentie te testen, vind ik dan. Ik ben erg gemotiveerd en hardwerkend, dus denk ik dat ik meer kan bereiken dan iemand die misschien een iq van 140 heeft maar niks uitvoert.
Motivatie is daarom ook heel belangrijk! Dit wil niet zeggen dat ik heel hard moet werken om voldoendes te halen ofzo, dat valt ook wel mee..
Alles minder dan 550 is voor proleten die beter naar het vmbo kunnen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:56 schreef Weiss het volgende:
[..]
* Weiss heeft geluk gehad dat ze een vwo citoscore gehaald heeft
Ik had 551. Had de bonusvraag goedquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Alles minder dan 550 is voor proleten die beter naar het vmbo kunnen.
Obvious troll is obviousquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:46 schreef Klonker het volgende:
Godver, jullie happen geen eens op "als jou" en "als mij" in mijn vorige post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |