quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:14 schreef AhmedJaret het volgende:
definieer slim eerst maar TS, dan los je het op
Als je puur en alleen maar naar IQ kijkt, dan heeft een gemiddelde vwo'er natuurlijk een hoger iq vergeleken met een vmbo'er. IQ is gelukkig niet het enige waar opgelet moet worden. Ik ga er niet van uit dat iemand met een hoog iq automatisch intelligenter is dan iemand met een lager (of laag) iq.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:14 schreef AhmedJaret het volgende:
definieer slim eerst maar TS, dan los je het op
je bent al een eindquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:20 schreef Weiss het volgende:
[..]
Als je puur en alleen maar naar IQ kijkt, dan heeft een gemiddelde vwo'er natuurlijk een hoger iq vergeleken met een vmbo'er. IQ is gelukkig niet het enige waar opgelet moet worden. Ik ga er niet van uit dat iemand met een hoog iq automatisch intelligenter is dan iemand met een lager (of laag) iq.
Heerlijk toch? Jezelf geen zorgen meer maken om je financiën. En alles kunnen kopen wat je wilt, zucht.quote:
Het leven zit vol vreemde materiesquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Raar. Wist niet dat je met zo een lage IQ uberhaupt kunt schrijven/typen.![]()
Dat blijkt maar weer. De mens is een apart wezen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het leven zit vol vreemde materies![]()
Wonderen, of wat dan ook. Ik heb mezelf ook
verbluft.
Is dat niet met die kerel die hooggeleid is, G?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kijkt voor de grap eens naar 'Zomaar een VMBO-School' van Rutger.
Hahahahahahahaha.
Zo ook interviews met VMBO scholieren over 'moeilijke' worden.
*proest*
tuurlijk wel, je ziet daar toch niet voor niets..quote:iemand die vmbo doet hoeft zich echt niet minderwaardig te voelen tegenover een vwo'er.
Ik ben slimmer als jou. Maar ik vind jou niet minder als mij hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:20 schreef Weiss het volgende:
[..]
Als je puur en alleen maar naar IQ kijkt, dan heeft een gemiddelde vwo'er natuurlijk een hoger iq vergeleken met een vmbo'er. IQ is gelukkig niet het enige waar opgelet moet worden. Ik ga er niet van uit dat iemand met een hoog iq automatisch intelligenter is dan iemand met een lager (of laag) iq.
jeweets boi, alteit goei gelijtquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is dat niet met die kerel die hooggeleid is, G?
Nee dat is het filmpje dat gaat over hooggeleerden verdienen meerquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is dat niet met die kerel die hooggeleid is, G?
Die was matig..quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee dat is het filmpje dat gaat over hooggeleerden verdienen meer
dan laag geschoold schorem
Stimmt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |