abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109288466
en wat vinden jullie van een kampeerboerderij?
in leiden zit er 1 waar je ook de hele hoeve af kunt huren bijv. :D
om maar een voorbeeld te geven ( http://www.stochemhoeve.nl/tarieven.php )

en als je de zomer kiest, zit je recht tegen een heel groot park met ook een waterspeel-terrein
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_109288506
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:40 schreef Ireth het volgende:

[..]

Nah zie je wel! Goeie reden! Maar wat een leuke winnaar! Ik zou willen dat het niet nodig was voor deze doelgroep, maar wat heerlijk dat jullie er gebruik van gaan maken!! Volgens mij gaat het hartstikke goed terecht komen!!
Ja het is helaas dus wel nodig, en het zal de komende jaren met al die veranderingen alleen maar meer nodig gaan worden :(

:*
pi_109288558
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:49 schreef Mirjam het volgende:
en wat vinden jullie van een kampeerboerderij?
in leiden zit er 1 waar je ook de hele hoeve af kunt huren bijv. :D
om maar een voorbeeld te geven ( http://www.stochemhoeve.nl/tarieven.php )

en als je de zomer kiest, zit je recht tegen een heel groot park met ook een waterspeel-terrein
_O_ _O_ _O_

Dat zou nou echt perfect zijn!!!!
  maandag 19 maart 2012 @ 20:52:36 #54
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_109288656
Ik zat gelijk hieraan te denken, maar de minimale bezetting ligt hoger :'( (en ik snap niet of die prijs nu pp is of niet, zal wel...)

Je zou trouwens ook eens contact op kunnen nemen met plaatselijke scouting's, met de vraag of zij adressen weten voor kampeerhuizen! Zij doen dat namelijk ook elk jaar!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_109288952
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:52 schreef Ireth het volgende:
Ik zat gelijk hieraan te denken, maar de minimale bezetting ligt hoger :'( (en ik snap niet of die prijs nu pp is of niet, zal wel...)

Je zou trouwens ook eens contact op kunnen nemen met plaatselijke scouting's, met de vraag of zij adressen weten voor kampeerhuizen! Zij doen dat namelijk ook elk jaar!
Oh wat jammer van de minimale bezetting :(

Maar dit zijn dus de dingen die ik zoek. Goed idee ook van de scouting, die ga ik ook benaderen in de omgeving.

Ik heb al een email naar de boerderij gestuurd.

Ik heb er zin in ^O^
pi_109289582
  One tough cookie maandag 19 maart 2012 @ 21:16:36 #57
169210 liesje1979
pi_109290040
Van harte gefeliciteerd Bibi, het lijkt me mooi en zwaar werk wat je doet. Fijn dat je die kinderen wat extra's gunt. En enorm lief dat Frederik ze dat ook gunt. topactie weer. Het is niet helemaal de doelgroep van FHF natuurlijk maar ja, daar is nu toch niets meer aan te doen. Het lijkt me nog een enorme klus om iets te vinden waar je met zoveel personen terecht kan voor dat bedrag maar ik zie dat je daar al mee geholpen wordt. O+
  maandag 19 maart 2012 @ 21:57:08 #58
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_109292457
Ik weet niet of je van elke scoutinggroep een reactie zou krijgen als je ze benaderd met een dergelijke vraag.. Waar je misschien wel wat aan hebt is dit https://sol.scouting.nl/i(...)&action=form&button=

Scoutinggebouwen zijn vaak erg betaalbaar en voorzien van de basisbehoeftes die vaak niet erg luxe zijn uitgevoerd.

Ik weet niet of je een max aantal kilometers wil bereizen maar ik vond de Ada's Hoeve in Ommen erg leuk. Wij hebben er gekampeerd dus weet niet hoe de accomodaties zijn maar denk dat het wel snor zit. Tis een leuke omgeving met bos, open veld en ook nog aan het water al zit dat niet direct om de hoek bij de accomodaties, is toch zeker een meter of 500 lopen dus redelijk save.

Geen rolstoelers?
ik ben trouwens leiding geweest bij scouting. Bij de welpen(jongens en meisje tussen de 6 en de 11 jaar met meestal minimaal 2 adhd-ers), bij de ossewa (gemixt tussen de 16 en de 35 jaar met lichamelijk en/of verstandelijke handicap) en ik ben onlangs gevraagd bij de blauwe vogels (tussen de 7 en de 24 jaar, alleen maar jongens maar dat is toeval, met autisme, adhd, syndroom van down) ik denk dat ik je wat dat betreft wel kan helpen!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_109294626
Wat leuk Bibi. Mijn cliënten hebben geluk, tot nu toe kunnen we met veel sponsering elk jaar op vakantie, maar snuffel eens rond op marktplaats en dan op groepsaccomodaties. Daar zitten leuke en betaalbare opties bij.

zoals deze: http://exloovakantie.nl/index.html en deze heb ik er zelf eerder dit jaar gevonden: http://www.camping-erinkveld.nl/groepsaccommodatie.htm

kneuterig is het niet, maar wèl leuk!! : http://www.duinrell.nl/vakantiepark

[ Bericht 12% gewijzigd door loezzie op 19-03-2012 22:42:39 ]
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_109303941
Een mooi doel waaraan het geld besteed gaat worden :Y Top ^O^
pi_109305042
Wat een ontzettend lief idee O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:13:51 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109305106
Wat gaaf dit zeg! :Y Dikke _O_ voor de TS! :Y
pi_109321850
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:11 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat een ontzettend lief idee O+
Dit is 1 van mijn collega's O+

De andere die ik tot zover het heb kunnen vertellen, staan allemaal te springen om dit te gaan organiseren.
pi_109322781
Ik heb nog helemaal niet gejompeld voor dit geweldige idee!!!

*O*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_109331233
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 18:41 schreef bibi het volgende:

[..]

Dit is 1 van mijn collega's O+

De andere die ik tot zover het heb kunnen vertellen, staan allemaal te springen om dit te gaan organiseren.
ze gaan dit echt zo leuk vinden O+ kan niet wachten om die blije bekkies te zien!
pi_109372629
feel-good-topic ^O^ hulde aan TS en veel plezier op vakantie no5 ! :D
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:38:09 #67
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_109383641
Ik heb per PM een anonieme toevoeging aan het budget ontvangen :o

Als bibi even contact met me opneemt, zorg ik tzt dat de toegezegde bijdrage wordt doorgestort.

Met een hele dikke :* voor de anonieme donateur :*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_109383810
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef ElisaB het volgende:

Als bibi even contact met me opneemt, zorg ik tzt dat de toegezegde bijdrage wordt doorgestort.

*O*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_109458868
quote:

:o :o :o :o *; *;
pi_109459549
quote:

:D wat lief dat meer mensen willen meehelpen!

* ldg tilt bibi op en zwaait haar rond *O* hoe gaaf is dit!
  Milf zaterdag 24 maart 2012 @ 23:46:20 #71
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_109478207
Te gek!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_109478255
als het gebeuren in de buurt wordt gehouden wil ik best assisteren bij een bonte avond of beautydag ofzo
pi_109550089
-Edit- Dat is meer iets voor ONZ.

[ Bericht 76% gewijzigd door liesje1979 op 26-03-2012 22:49:04 ]
pi_109628494
Geweldige actie weer Frederik! ^O^
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_109640335
_O_ Super actie!
  donderdag 29 maart 2012 @ 14:01:08 #76
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109651717
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:47 schreef Mirjam het volgende:

[..]

oh maar da's wel een héél leuk idee!
Zeker een leuk idee. Heb je vakantieveilingen al eens geprobeerd? En welke regio is handig?

Edit: Deze bijvoorbeeld: http://www.bungalows.nl/i(...)perId=159&ref=topper ? Als je het weekend van 20-04 zou doen, kost het 100,- per huisje *excl wat servicekosten en de schoonmaak*. Dan red je net niet helemaal van het budget, maar een paar euro per kind laten bijleggen moet toch lukken?

Of deze: http://www.huureenhuisje.(...)&object=260&lang=NL& *wel heel erg primitief*
Xx

[ Bericht 15% gewijzigd door Tink89 op 29-03-2012 14:08:25 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_109725638
We zijn nog steeds bezig met te kijken hoe we alles gaan regelen. Zodra ik meer weet, kom ik dit hier uiteraard melden.

Ik heb in ieder geval al twee leuke "vrijwilligers" die iets kunnen betekenen in dat weekend.
Mirjam :*
Ldl :*
  woensdag 11 april 2012 @ 11:17:47 #78
242204 YskaFredriksson
pi_110173812
Stay tuned!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_110179437
bibi, ik wil je een PM sturen maar je inbox is vol :)
pi_111239544
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:22 schreef bibi het volgende:
We zijn nog steeds bezig met te kijken hoe we alles gaan regelen. Zodra ik meer weet, kom ik dit hier uiteraard melden.

Ik heb in ieder geval al twee leuke "vrijwilligers" die iets kunnen betekenen in dat weekend.
Mirjam :*
Ldl :*
Is er al iets meer bekend? Zou zonde zijn als er pas in september het bericht zou komen dat het toch niet mogelijk is om iets te vinden waar mijn 250 euro als bijdrage kan dienen.
  maandag 7 mei 2012 @ 13:28:27 #81
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_111245497
Dit moet ik volgen O+ Top actie van Frederik!
En Bibi en Mirjam en Ldl en de anonieme donateur.
_O_ *O*
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_111310509
O+ Wat een mooi gebaar, mocht het in de buurt van Overijssel gaan plaats vinden zou ik mij ook als vrijwilliger voor evt. bonte avond oid willen aanbieden O+
pi_111859676
Hoihoi,

ik las iets over scouting. En ik weet dat vaak scouting groepen er juist wel aan meewerken. Wie weet is er nog wel een schappelijk prijsje over af te spreken ook :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 22 mei 2012 @ 00:46:25 #84
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_111861507
Klopt. De scouting heeft vaak ook groepslocaties die je een weekendje kunt afhuren.
Ook hoi !
pi_111862248
Deden wij ook.. Voor de gemeente zich ermee begon te bemoeien. Maar bij de meeste blokhutten is het nog gewoon mogelijk.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_111913442
hoi Frederik, sta je nog in contact met de gelukkige winnaar? en is al bekend waar en wanneer het weekendje plaats gaat vinden?
* komrad is nieuwsgierig
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_111916622
Fok heeft mij weer blij gemaakt, Wat zijn er toch weer lieve mensen die zich het lot van een ander aantrekken. Geweldig.
Ik wens Bibi en haar kinderen een fijne tijd.
En, Frederik, geweldig.
pi_111916625
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 07:45 schreef komrad het volgende:
hoi Frederik, sta je nog in contact met de gelukkige winnaar? en is al bekend waar en wanneer het weekendje plaats gaat vinden?
* komrad is nieuwsgierig
Ik ben zelf ook wel nieuwschierig (vooral of het lukt eigenlijk, bij het bepalen van het bedrag voor mijn aanbod had ik eigenlijk meer 4 of 5 personen incl ouders in gedachten, wordt een sport om dan zo'n groep onder te brengen).
Contact is wat problematisch, ik heb op 29 april een dm gestuurd met een vergelijkbare inhoud als mijn post van 7 mei in dit topic. Op die dm is nog niet gereageerd. Begin mei is er door iemand gepost dat de pm-box van bibi vol was, daarna heb ik geen lege pm-box gezien (maar ook niet dagelijks gekeken).
Er is een optie om iemand die bibi irl kent te benaderen, maar daarvan heeft bibi juist aangegeven dat ze dat liever niet meer heeft (al eerder wel gedaan namelijk).
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:40:08 #89
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111919356
>:O
pi_112196974
Na aanleiding van de post hier vlak boven heeft littledrummergirl (een collega van bibi) haar een whatsapp gestuurd op de 23ste met het verzoek even contact op te nemen. Ook hierop is (door mij in elk geval) niets vernomen.

Kort samengevat kunnen er dan 2 dingen gebeuren:
1) ik ben te ongeduldig, en er blijkt wel gewoon een vakantie geregeld te worden
2) mijn vraagtekens (is er wel iets voor 8 kinderen plus begeleiding te regelen, ik ging in mijn aanbod uit van 2 of 3 kinderen plus ouders, mijn voorbeeld van een weekendje was ook voor een 4 persoons huisje) blijken in oktober waarheid te zijn, en er blijkt niets geregeld te zijn.

Littledrummergirl heeft in de PM van de 23ste aan mij aangegeven dat ze bereid is om de organisatie over te nemen indien nodig.

Nu heb ik dus 5 opties:
1) Ik doe niets, en bibi boekt gewoon iets
2) Ik doe niets, en bibi boekt niets (ik hou het geld in de zak, geen enkel kind heeft er iets aan gehad)
3) Littledrummergirl neemt de organisatie over al dan niet in overleg met bibi bijvoorbeeld
4) ik grijp in, en loot opnieuw tussen de 3 mensen minus bibi in dat geval
5) ik grijp in, en organiseer het helemaal opnieuw (dus met nieuwe aanmeldingen)

- 5 valt gelijk af voor mij.
De andere 2 inzendingen heb ik aangeboden om een dagje weg te doen op mijn kosten (eind maart al), de ene inzending heeft daarvan afgezien omdat ze van mening was dat het bij bibi haar kinderen harder nodig is dan bij haar eigen kinderen (dat was 75 euro die bibi extra ter beschikking had, weet ze ook als ze haar pm gelezen heeft). De andere inzending (inzending door een derde, heb wel even contact gehad met de persoon die aangemeld was als mogelijke winnaar) heeft hierop helemaal niet gereageerd.
- 4 valt dus ook af voor mij

Dan blijft er dus eigenlijk maar 1 vraag over op dit moment : laat ik het van bibi alleen afhangen, of gaan er meer / anderen meekijken naar de organisatie.

Ik heb dan ook net littledrummergirl een pm gestuurd met de vraag of ze samen met bibi naar mogelijkheden wil gaan kijken.

Er is een tweede persoon die geld heeft toegezegd volgens een post van ElisaB op de 22ste maart.
Met deze persoon had ik graag willen overleggen wat te doen (immers ben ik niet de enige die geld heeft toegezegd). ElisaB weet echter niet meer wie die andere gever is, en terughalen uit de pm box blijkt niet meer mogelijk te zijn.
  One tough cookie dinsdag 29 mei 2012 @ 23:37:40 #91
169210 liesje1979
pi_112197173
Wat een moeilijke keuze. En wat jammer van je ontzettend lieve gebaar. Hoop dat er snel contact is, of iets georganiseerd kan woren.
pi_112197437
helemaal met Liesje eens. Weet je om welke instelling het gaat? Zo ja dan kun je mss direct contact opnemen.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_112198693
Zelf weet ik (nog) niet om welke instelling het gaat.
De mazzel is alleen dat Littledrummergirl een collega is van bibi, en dat mirjam een kennis is van bibi, een kennis die bovendien wel weet om welke instelling het gaat als het goed is.

Mijn vraagtekens (of het lukt) komen vooral omdat ik zelf wel eens voor grotere groepen heb geboekt, en dan loop je snel richting of over 1000 euro voor vrijdag tot maandag, voor alleen een ruimte. Nu ken ik de scouting en de verblijven daarvan niet (en wat dat moet kosten), maar het lijkt me een sport te worden om iets te vinden als scouting toch duurder is dan gehoopt.
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:08:40 #94
242204 YskaFredriksson
pi_112198853
Ik zit zelf op scouting en wij konden altijd weekenden regelen voor 20 kinderen en 5 man leiding tussen de 250 en de 700 euro. Maar dat is dus met meer kids. Het is ook een kwestie van een goedkope locatie en uitrekenen wat je echt nodig hebt qua boodschappen.. K heb daar vorig jaar mee kunnen halveren door tactischer in te kopen ;)
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:09:01 #95
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_112198873
Mag ik (nieuwsgierig :@ ) vragen waarom optie 5 direct afvalt bij je? Wat daar je achterliggende gedachte achter is?

Jammer overigens dat deze actie lijkt te mislukken, was zo'n lief aanbod! O+
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_112199409
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:09 schreef Ireth het volgende:
Mag ik (nieuwsgierig :@ ) vragen waarom optie 5 direct afvalt bij je? Wat daar je achterliggende gedachte achter is?
Als ik opnieuw zou loten zou dat op basis van 16 maart zijn. Er zijn immers nog 2 andere deelnemers over. Iedereen heeft een week de tijd gehad om zich aan te melden.
pi_112203741
Frederik, ik vind het heel jammer dat je mooie voorstel nu verzand in een "zou het door gaan/zou het niet doorgaan"-probleem. Ik vond het echt een super tof aanbod :*

Wat je niet moet vergeten is dat mensen vaak wel vanuit een goed hart reageren, maar dat het organiseren van zoiets misschien toch wat meer vraagt dan iemand gedacht heeft. Ik blijf duimen dat het opgepakt wordt.

Ongeacht wat er gebeurd, je hebt oprecht iets over voor een ander. _O_
pi_112220216
Heel erg jammer als dit niet doorgaat, vind het een geweldig aanbod!
pi_117445515
Omdat er vanuit Bibi totaal geen teken van leven kwam heb ik haar vorige zondag een IM gestuurd met de vraag of ze al meer wist over vakantieplannen.De herfstvakantie zit er immers al vrij snel aan te komen (13 okt voor noord nederland, 20 oktober voor de rest als ik me niet vergis).
Op deze IM is totaal geen reactie gekomen, ik ga er dan ook vanuit dat bibi geen vakantie meer zal regelen voor de kinderen in haar groep.
Hierop heb ik gisteren de 3 andere deelnemers aan de loterij aangeschreven met het volgende:
quote:
Mijn idee is om opnieuw te gaan loten tussen de mensen die zich aangemeld hadden. of aangemeld zijn. Maar dan voor een 3 daags verblijf bij een van der valk naar keuze (vrijdag in de middag/avond inchecken, zondag uitchecken), dit incl ontbijt en 2 maal diner.
Ik weet alleen niet hoe jullie hier tegenover staan (of jullie mee willen loten, en ook niet of jullie in oktober of november hiervan gebruik kunnen maken)
Hierop heb ik 2 reactie's gehad, de ene zag wegens omstandigheden in het gezin af van deelname, de ander wou graag meedoen aan de loterij. De 3e persoon is in de tussentijd meerdere keren online geweest, maar heeft geen reactie gegeven op mijn PM, van haar ga ik dan ook maar uit dat ze een nee op deelname geeft.

Gevolg is dat er niet geloot hoeft te worden en dat de enige overgebleven deelnemer (marcelpetra1) van een vrijdagavond tot zondagavond naar keuze in een van der valk naar keuze mag verblijven (mits daar nog kamers vrij zijn natuurlijk, en binnen de periode van die actie)
Het betreft de 2 daagse versie van http://www.valkexclusief.(...)ten/heerlijke-herfst
pi_117447959
Frederik, jij verdient even zomaar een hele dikke :* voor al je geweldige akties.
In het bijzonder voor je vasthoudendheid mbt je aanbiedingen en je gouden beloftes.
Schat ben je ook O+
Waar het stinkt is het warm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')