Ja het is helaas dus wel nodig, en het zal de komende jaren met al die veranderingen alleen maar meer nodig gaan wordenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah zie je wel! Goeie reden! Maar wat een leuke winnaar! Ik zou willen dat het niet nodig was voor deze doelgroep, maar wat heerlijk dat jullie er gebruik van gaan maken!! Volgens mij gaat het hartstikke goed terecht komen!!
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:49 schreef Mirjam het volgende:
en wat vinden jullie van een kampeerboerderij?
in leiden zit er 1 waar je ook de hele hoeve af kunt huren bijv.
om maar een voorbeeld te geven ( http://www.stochemhoeve.nl/tarieven.php )
en als je de zomer kiest, zit je recht tegen een heel groot park met ook een waterspeel-terrein
Oh wat jammer van de minimale bezettingquote:Op maandag 19 maart 2012 20:52 schreef Ireth het volgende:
Ik zat gelijk hieraan te denken, maar de minimale bezetting ligt hoger(en ik snap niet of die prijs nu pp is of niet, zal wel...)
Je zou trouwens ook eens contact op kunnen nemen met plaatselijke scouting's, met de vraag of zij adressen weten voor kampeerhuizen! Zij doen dat namelijk ook elk jaar!
Dit is 1 van mijn collega'squote:
ze gaan dit echt zo leuk vindenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:41 schreef bibi het volgende:
[..]
Dit is 1 van mijn collega's![]()
De andere die ik tot zover het heb kunnen vertellen, staan allemaal te springen om dit te gaan organiseren.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb per PM een anonieme toevoeging aan het budget ontvangen
Als bibi even contact met me opneemt, zorg ik tzt dat de toegezegde bijdrage wordt doorgestort.
Met een hele dikkevoor de anonieme donateur
Als bibi even contact met me opneemt, zorg ik tzt dat de toegezegde bijdrage wordt doorgestort.
Zeker een leuk idee. Heb je vakantieveilingen al eens geprobeerd? En welke regio is handig?quote:
Is er al iets meer bekend? Zou zonde zijn als er pas in september het bericht zou komen dat het toch niet mogelijk is om iets te vinden waar mijn 250 euro als bijdrage kan dienen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:22 schreef bibi het volgende:
We zijn nog steeds bezig met te kijken hoe we alles gaan regelen. Zodra ik meer weet, kom ik dit hier uiteraard melden.
Ik heb in ieder geval al twee leuke "vrijwilligers" die iets kunnen betekenen in dat weekend.
Mirjam
Ldl
Ik ben zelf ook wel nieuwschierig (vooral of het lukt eigenlijk, bij het bepalen van het bedrag voor mijn aanbod had ik eigenlijk meer 4 of 5 personen incl ouders in gedachten, wordt een sport om dan zo'n groep onder te brengen).quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:45 schreef komrad het volgende:
hoi Frederik, sta je nog in contact met de gelukkige winnaar? en is al bekend waar en wanneer het weekendje plaats gaat vinden?
* komrad is nieuwsgierig
Als ik opnieuw zou loten zou dat op basis van 16 maart zijn. Er zijn immers nog 2 andere deelnemers over. Iedereen heeft een week de tijd gehad om zich aan te melden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:09 schreef Ireth het volgende:
Mag ik (nieuwsgierig) vragen waarom optie 5 direct afvalt bij je? Wat daar je achterliggende gedachte achter is?
Hierop heb ik 2 reactie's gehad, de ene zag wegens omstandigheden in het gezin af van deelname, de ander wou graag meedoen aan de loterij. De 3e persoon is in de tussentijd meerdere keren online geweest, maar heeft geen reactie gegeven op mijn PM, van haar ga ik dan ook maar uit dat ze een nee op deelname geeft.quote:Mijn idee is om opnieuw te gaan loten tussen de mensen die zich aangemeld hadden. of aangemeld zijn. Maar dan voor een 3 daags verblijf bij een van der valk naar keuze (vrijdag in de middag/avond inchecken, zondag uitchecken), dit incl ontbijt en 2 maal diner.
Ik weet alleen niet hoe jullie hier tegenover staan (of jullie mee willen loten, en ook niet of jullie in oktober of november hiervan gebruik kunnen maken)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |