abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108882835
2012

12 maart: Webkim (jongen)
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
13 September: Frups
17 september: Kwisted

03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
12 oktober: Mangostine
13 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
eind oktober: Enfermera

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_108882901
Oeh oeh! Mijn eerste topic geopend hier, hopelijk alles goed erin? :D
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_108883425
Marjolijntje, heb je een rechtsbijstandverzekering? Tijd om wat informatie in te winnen daar.
Ouderschapsverlof mag alleen geweigerd worden bij zwaar wegende redenen en dat je ooit voor fulltime aangenomen bent is dat niet.
Vertel ze meteen even dat zij voortaan met griep ook gewoon mogen komen werken want of ze nou thuis of op het werk griep hebben, dat maakt dan toch ook niet uit? ;)

Helaas is het ontzettend herkenbaar. Ik zou inderdaad zoals Asy adviseert me ziek melden. Laat ze je me maar naar een arbo arts sturen. Die gaat jou keihard gelijk geven. En voor alles wat jij nu ziek bent/minder werkt etc kunnen ze gewoon de vangnetregeling voor aanvragen bij het UWV. Je kost ze dus niks dus er is ook niks om je schuldig over te voelen.
Dat doe je toch, ik weet het. Been there, done that, maar probeer echt voor jezelf en je kindje te kiezen nu. Hebben ze al bedacht hoe ze dit op gaan lossen als je met verlof bent?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108884283
LeNeHe, ik denk dat ik het nog even af wacht... echo is over 2 weken gepland. Als ik in de tussentijd meer en langer zou gaan bloeden ga ik wel bellen.
/relativeert (moeilijk hoor)
pi_108892647
Mogguh. Kim succes vandaag!! :*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_108892769
Kim succes vandaag ^O^

Mango :*
pi_108892785
Webkim, succes vandaag!! Jullie gaan jullie derde zoon ontmoeten *G*

Mango, wat vervelend.. Hopelijk heeft het niets te betekenen :*.

Marjolijntje, wat een gedoe... :N Zoals anderen al zeggen, kies voor jezelf en je kleintje. Als ze niet met je mee willen denken, mogen ze zelf een oplossing gaan bedenken. Sterkte ermee :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 9 maart 2012 @ 07:32:25 #8
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108892836
Webkim, succes vandaag *O*
pi_108892860
Whoop! Onderweg!
Hardloper.
IG @webkim
pi_108892874
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 07:37 schreef Webkim het volgende:
Whoop! Onderweg!
Ik ook. Naar de eerste plaats op de lijst wel te verstaan. Amai.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 9 maart 2012 @ 07:44:37 #11
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108892911
Succes Kim!!! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_108892988
Webkim veel succes vandaag! Het is zover, O+!
pi_108892993
Kim succes vandaag! Nog even wachten tot je je 3e jongetje O+ in je armen heb O+

Marjolijn :* niet leuk als t zo moet op je werk!

Mango, hopelijk is t niks dat bloedverlies!

Volgens mij wordt t vandaag lekker weer :D wel fijn. Straks met mn zus en neef naar.de geitjes :D lekker weekend O+
Denk alleen dat k pas kan douchen als mn zus er is...lief was namelijk pas om half 3 of half.4 thuis :X
Overwerk...dus hij ligt nog lekker te slapen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 07:56:52 #14
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_108893008
Webkim heel veel succes vandaag! Ik hoop dat je een prachtige ervaring hebt met je natuurlijke keizersnede :).
  vrijdag 9 maart 2012 @ 07:59:41 #15
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108893037
Kim Succes vandaag :D:D:D

Marjolijntje, ik wilde hetzelfde zeggen als Dizzy, wanneer er een arbo arts aan te pas komt dan zal hij/zij deze jou gelijk geven. Zoniet kun je altijd een second opinion aanvragen bij een andere arbodienst. Wel heel vervelend dat het zo moet gaan!

Mango, vervelend dat je bloedverlies hebt, ik hoop dat het alleen maar een klein beetje oud bloed is en verder niets. Helaas kun je alleen maar afwachten, heb je er buikpijn bij?

En het is weer bijna weekend, ik heb te weinig opdrachten geboekt dus moet opzoek naar iets erbij en dat zal dus heeeeeeeeeeeeel lastig worden gezien mijn buik binnen nu en een maand gaat groeien:( We hopen op het beste zeggen we maar.
Ik ga maar even jobhunten, CV updaten en alsnog wat opdrachten zoeken, tot straks dames:D
Be dance |Be real| Be You
pi_108893051
Kim! succes vandaag joh!
ik zag gister, op school nota bene! :D, nog een foto van een heule verse M. in de doek bij je <3 nog even en dan kun je weer zo'n heerlijk vers kleintje dragen O+
:)
pi_108893223
Succes vandaag Kim! En een mooie ontmoeting gewenst voor jullie vijfjes! O+

Meld :P

Sonnetje, ga je naar de geitjes vandaag? Ik kan me herinneren dat iemand hier eens zei dat ze niet naar de geitenboerderij mocht vanwege haar zwangerschap. Volgens mij was het BE.
Maar ik weet het precieze er niet van, iets met bacterieen of virus ofzo?
Wij gaan vanochtend ook naar de kinderboerderij met de psz maar ik denk dat ik maar weg blijf van de geiten. :@

En zo evenop controle bij de vk, ik ga eens vragen hoe groot ze denkt dat ons wurm is. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_108893230
Webkim je derde spruitje ontmoeten vandaag O+ Veel succes!!!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:18:31 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_108893236
Q-koorts :)

Webkim, succes!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_108893291
Was het Q koorts? Dat heerst toch niet meer?
Dan zal het niet meer nodig zijn, toch?
Ik herinner me dat BE zei dat er een poster oid hing waarop stond dat zwangeren niet de boerderij in mochten ofzo.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:26:39 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_108893333
Het is niet meer zo'n groot risico, maar er zijn nog steeds geiten die het wel hebben :)

Q-koorts

Q-koorts is een infectieziekte die van dieren op mensen kan overgaan. In Nederland zijn vooral besmette melkgeiten en melkschapen de bron van de ziekte voor mensen. Q-koorts is niet van mens op mens overdraagbaar.
Piek Q-koortsbesmettingen in 2009

Tot 2007 werden nauwelijks mensen ziek van Q-koorts. In 2009 nam dit fors toe: in dat jaar hadden ruim 2300 mensen de ziekte.
Bestrijding en afname besmettingen Q-koorts vanaf 2010

Sindsdien heeft de overheid maatregelen getroffen om verspreiding van de bacterie naar de mens te voorkomen. Als gevolg hiervan is in 2010 minder dan een kwart van het aantal patiënten gemeld (ten opzichte van 2009). Dit betekent dat het risico van Q-koorts nog niet volledig geweken is, maar wel dat de kans op besmetting veel kleiner is geworden.

en hier kan je zien hoeveel besmettingen er tot nu toe zijn:

http://rivm.nl/Onderwerpen/Ziekten_Aandoeningen/Q/Q_koorts

En nog wast verdere informatie:

Zwangere vrouwen kunnen vooral tijdens de lammerperiode (februari tot en met mei) het contact met melkgeiten en melkschapen het beste vermijden.

De meeste Q-koorts bacteriën worden namelijk uitgescheiden tijdens de geboorte. Het gaat hierbij om landbouwbedrijven. Een kinderboerderij bezoeken kan nog altijd, omdat de kans op Q-koorts hier erg klein is.

Op een kinderboerderij staan een stuk minder geiten en schapen bij elkaar die ook niet allemaal tegelijk lammeren, waardoor er veel minder bacteriën in de lucht komen. Zwangere vrouwen kunnen het beste geen rauwe melk of melkproducten nuttigen. Na pasteurisatie of koken is de bacterie inactief.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:28:14 #22
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108893351
Jawel hoor, Q koorts is er nog steeds. Het wordt verspreidt via geitenvruchtwater dus op zeker weg blijven bij de pasgelammerde geiten.

En het gaat door de lucht! Vorig jaar is er hier een boerderij geruimd ( :'( ) en wij kregen een brief omdat we in een straal van 5km woonden om extra op te letten bij bepaalde symptomen

Ik wil verder je niet ongerust maken, maar wel alert. Misschien even wat info google-en, heb de kennis ook niet helemaal fris paraat
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!fotograaf vrijdag 9 maart 2012 @ 08:28:34 #23
13368 NiGeLaToR
pi_108893356
quote:
Recht op ouderschapsverlof
Het recht om ouderschapsverlof op te nemen is wettelijk vastgesteld. De Rijksoverheid vindt dat iedere ouder de kans moet krijgen om voldoende tijd te besteden aan de opvoeding van de kinderen. Dit recht is ook vastgelegd in een Europese richtlijn over ouderschapsverlof. Volgens deze richtlijn hebben ouders recht op minstens 3 maanden onbetaald verlof tot het moment dat het kind 8 jaar is geworden. Daarnaast zijn er allerlei internationale verdragen die de rechten van de ouders hebben vastgelegd.
Bron

Zwaarwegende redenen om het te weigeren zijn bij het artikel verdwenen - wellicht omdat alle werkgevers die aan het verzinnen geslagen zijn. Enige optie die je bij weigering hebt is je gelijk halen via het gerecht - wat je dan in veel gevallen zult krijgen, waarna je alleen kans op enige vorm van carrière of een fijne werkweek wel redelijk kunt vergeten. Ik zit in het zelfde schuitje en weet ook nog niet zo goed wat ik ermee aan moet...
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:28:38 #24
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108893357
Oh kijk, wat Troel zegt :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:38:09 #25
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108893498
Mango, hoe is het nu met het bloeden? :*

Webkim, succes! Bijna mama van 3 jommetjes! O+
Ben benieuwd naar zijn naam :Y

Loodje, wat doe je voor werk?

oeke, hoe is het met jouw werkzaamheden/verlof?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')