Dat dus. Met grote voorsprong de leukste kandidaat dit seizoenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen Hadewijch vond ik geweldig tof.
Dit is ook zeker waarquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef Maartel het volgende:
[..]
Anniek
Ze hebben ook elk jaar één 'oh, je was dus echt dom?' kandidaat ertussen.
Tim en Frits waren ook tof hoor. Alleen te vriendelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus. Met grote voorsprong de leukste kandidaat dit seizoen.
en Frits!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen Hadewijch vond ik geweldig tof.
Het stomme is dat je er toch weer intrapt.quote:
Dat was geweldig om te zien!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Die lazerde alle enveloppen van de boot. "Nee, op deze verdieping ligt ook niks!"
Peggy of hoe heette ze nou die andermans jokers paktequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
De groep zelf was ook gewoon suf. Allemaal te vriendschappelijk en leuke familie enzo.
Ik mis de Victoria Koblenko's, de Marc-Maries...
Mag ik dan meedoen en de mol zijn?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Bellatrix, zullen wij de productie overnemen?
Dioquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tim en Frits waren ook tof hoor. Alleen te vriendelijk.
Is goed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Bellatrix, zullen wij de productie overnemen?
quote:
Toine die de mol maar vooral zichzelf om de tuin leidde. Was ook een mooi seizoen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Peggy of hoe heette ze nou die andermans jokers pakte
Patrick die topito's van Dennis jatte
Ohja, die ontpopte zich ook tot een toffe speler!quote:
quote:10. “Maar een in Spanje": Als je de letters van “Maar een in” in een andere volgorde zet, dan krijg je de naam van de Mol, Anne-Marie
Ik vond Frits ook tof, jammer dat hij zo overduidelijk fanatiek wasquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, die ontpopte zich ook tot een toffe speler!
Elke keer weer geef je ze het voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het stomme is dat je er toch weer intrapt.
ja die hadden we hier al heeeeeeeeeeeel snelquote:
Exact wat ik aan iedereen met wie ik het over WIDM heb duidelijk probeer te makenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is goed.
Nee maar serieus, hoe kan de productie zo diep gevallen zijn? Ik kan zo'n montage fouten me niet herinneren van eerdere seizoenen, en als de man die de opdrachten verzint het niet meer weet dan breng je toch lekker wat vers bloed in de groep, iemand die wel creatief is.
Dit was wel riskant, stel iemand had zich omgedraait.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:48 schreef lordteddybeer het volgende:
Het was dus gewoon een hele domme groep, Tim en liesbeth
[ afbeelding ]
Wel een goede en riskante molactie !quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:48 schreef lordteddybeer het volgende:
Het was dus gewoon een hele domme groep, Tim en liesbeth
[ afbeelding ]
Ja, alleen weer een van 'stel dat ze het krijtje nog nodig hadden gehad...'quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wel een goede en riskante molactie !
.....quote:De Mol wist dat sommige antwoorden fout waren, terwijl de kandidaten dachten dat ze het goed hadden. Er zou sowieso weinig geld worden verdiend dus de Mol gaf hier gewoon het juiste antwoord op haar vraag: ¤ 100,- erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |