que pasa le chansonquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:25 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zeg je 'Waar blijft dat liedje nou' in het Spaans
Donde esta el cancion zoietsquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:25 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zeg je 'Waar blijft dat liedje nou' in het Spaans
Welk lied?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef JamFlava het volgende:
Dat lied was dan toch echt het hoogtepunt van Psv deze wedstrijd..
Interviews zijn na de wedstrijdquote:
like a bawzquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef Paul-89 het volgende:
Je hamstring scheuren en toch voorzetten.
Dat maakt je bijna net zo baas als de Strootquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef Paul-89 het volgende:
Zat de paal ervoor?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet wel hoe het komt dat we dat lied niet zo goed konden verstaan, maar die grap heb ik al gemaakt.
Nouja, ten minste waardig verliezen dan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele Nederlandseclub van Valencia winnen ...
Ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef Paul-89 het volgende:
like a bossquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef Paul-89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt er niks aan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Die Matavz ,
net een goudvis :
[ afbeelding ]
Wat is Özil dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Die Matavz ,
net een goudvis :
[ afbeelding ]
Stoer hoor. Wil je nu een aardappel?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:27 schreef Zorro het volgende:
Had ik al meteen gezien, ik dacht dat dat hier al was opgemerkt. Niet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |