Als het 2-6 wordt, tatoeëer ik een PSV-logo op mijn lul, doe ik een roze jurk aan en post het filmpje op FOK!.quote:
Zou wel bazig zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als het 2-6 wordt, tatoeëer ik een PSV-logo op mijn lul, doe ik een roze jurk aan en post het filmpje op FOK!.
Even bewaren voor het nageslacht.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als het 2-6 wordt, tatoeëer ik een PSV-logo op mijn lul, doe ik een roze jurk aan en post het filmpje op FOK!.
Hou ik je aan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Was die er dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Strootman is net zo technisch als André van Duin in zijn goede tijd.²
Even een belletje plegen naar Valencia, ik weet zeker dat ze het zelfs in Valencia er voor over hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman maakt in de WK 2014 finale de winnende goal als aanvoerder van NL
Ja aanvoerder van de ballenjongensquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman maakt in de WK 2014 finale de winnende goal als aanvoerder van NL
Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik hoop toch van nietquote:
Niet haten op de Strootquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:23 schreef starla het volgende:
Is strootman een mislukte kloon van zichzelf ofzo? Wat een lelijke gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |