Net of Manolev dat niet kanquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:18 schreef Yuhina het volgende:
Die man met die actie is RECHTSBACK. Die verdediging van PSV is wel erg slecht
Dat is Porto.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:20 schreef Einthovuh het volgende:
Verliezen van de winnaar van de EL is niet zo erg
Alle hoge ballen op Driesjequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat kunnen we niet zien, er staan palen voor.
HAHAHHAHAHAHHAHAHAquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat kunnen we niet zien, er staan palen voor.
Als het 2-6 wordt, tatoeëer ik een PSV-logo op mijn lul, doe ik een roze jurk aan en post het filmpje op FOK!.quote:
Zou wel bazig zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als het 2-6 wordt, tatoeëer ik een PSV-logo op mijn lul, doe ik een roze jurk aan en post het filmpje op FOK!.
Even bewaren voor het nageslacht.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als het 2-6 wordt, tatoeëer ik een PSV-logo op mijn lul, doe ik een roze jurk aan en post het filmpje op FOK!.
Hou ik je aan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Was die er dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Strootman is net zo technisch als André van Duin in zijn goede tijd.˛
Even een belletje plegen naar Valencia, ik weet zeker dat ze het zelfs in Valencia er voor over hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman maakt in de WK 2014 finale de winnende goal als aanvoerder van NL
Ja aanvoerder van de ballenjongensquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman maakt in de WK 2014 finale de winnende goal als aanvoerder van NL
Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik hoop toch van nietquote:
Niet haten op de Strootquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:23 schreef starla het volgende:
Is strootman een mislukte kloon van zichzelf ofzo? Wat een lelijke gast.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:23 schreef starla het volgende:
Is strootman een mislukte kloon van zichzelf ofzo? Wat een lelijke gast.
quote:
Tegen wie spelen jullie EL danquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat krijg je als PSV tegen Valencia speelt?
Een nederlaag
Ze weten niet eens waar EL voor staat denk ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tegen wie spelen jullie EL dan
wanneer was dat?quote:
EINDELIJKquote:
Ik zie geen enkele Nederlandseclub van Valencia winnen ...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:24 schreef ShevaJB het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje. Het is wel tragisch dat een NL'se club zich zo voor lul zet
helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:24 schreef ShevaJB het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje. Het is wel tragisch dat een NL'se club zich zo voor lul zet
Troll # 43942345234quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:25 schreef Ties02 het volgende:
hoe gaat dat liedje dan?
Gemeente bedankt, gemeente bedankt, gemeente gemeente gemeente bedankt?
thanksquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Twente - PSV
Toen kreeg hij rood volgens mij
Van naaibal Blom die naaibal De Jong hielp.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Twente - PSV
Toen kreeg hij rood volgens mij
que pasa le chansonquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:25 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zeg je 'Waar blijft dat liedje nou' in het Spaans
Donde esta el cancion zoietsquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:25 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zeg je 'Waar blijft dat liedje nou' in het Spaans
Welk lied?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef JamFlava het volgende:
Dat lied was dan toch echt het hoogtepunt van Psv deze wedstrijd..
Interviews zijn na de wedstrijdquote:
like a bawzquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef Paul-89 het volgende:
Je hamstring scheuren en toch voorzetten.
Dat maakt je bijna net zo baas als de Strootquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef Paul-89 het volgende:
Je hamstring scheuren en toch voorzetten.
Zat de paal ervoor?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet wel hoe het komt dat we dat lied niet zo goed konden verstaan, maar die grap heb ik al gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |