google?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:36 schreef bartdodo het volgende:
Weet iemand nou of er een register plugin van de minecraft versie 1.2 is
Wilt iemand die mij geven? Die link
Alvast bedankt
Jupquote:
dan zou ik toch maar even klikken, er lijkt echt wel wat tussen te staanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:02 schreef bartdodo het volgende:
[..]
Op google is het heel lastig te vinden
Dit heb ik ook gehad, en gepost, maar wordt niet op gereageerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:35 schreef TJV het volgende:
Mender, mijn inventory is leeg en ik ben al mijn xp kwijt... stond in de nether, log in en alles is foetsie.
Van tom is fixed. Bij jou was het dat je dood was gegegaan en daardoor je spullen kwijt was? Laat eens ingame zien waar dat was dan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gehad, en gepost, maar wordt niet op gereageerd.
Register is outdated, meeste plugins gebruiken Vault. Er is wel iemand die register had geupdate, kijk maar even. Eigen verantwoordelijkheidquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:36 schreef bartdodo het volgende:
Weet iemand nou of er een register plugin van de minecraft versie 1.2 is
Wilt iemand die mij geven? Die link
Alvast bedankt
Ja ik weet niet. Ik logde in en toen stond er dat ik dood was? En ik stond in mn huis. Maar boeit ook niet ik had volgens mij niet zoveel boeiends bij me. Xxxxquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:21 schreef Mender het volgende:
[..]
Van tom is fixed. Bij jou was het dat je dood was gegegaan en daardoor je spullen kwijt was? Laat eens ingame zien waar dat was dan.
We hebben een werkende mobtrap nodig want ik heb nu al 4 picks verbruikt en faal elke keer met enchanten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Ik logde in en toen stond er dat ik dood was? En ik stond in mn huis. Maar boeit ook niet ik had volgens mij niet zoveel boeiends bij me. Xxxx
LoLquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:31 schreef TJV het volgende:
[..]
We hebben een werkende mobtrap nodig want ik heb nu al 4 picks verbruikt en faal elke keer met enchanten.
Groetjes.
Zelfs in Minecraft ontkom je niet meer aan de verloedering van de maatschappijquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Cameraploeg bedreigd in probleemwijk.
[ afbeelding ]
Ja man, bloedlink die explosieve types.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Zelfs in Minecraft ontkom je niet meer aan de verloedering van de maatschappij
je kan ook op bijv de 2e regel alleen maar @@@ doenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:12 schreef MissionPhailed het volgende:
Zijn feitelijk blanco borden (signs) aan de zijkanten.
Nicequote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Toekomstig iets wat Jeb wil toevoegen: Singleplayer is niet echt singleplayer meer, je speelt wel alleen maar je kan als je wil iemand uitnodigen om in je SP map te komen spelen.
Co-op noemen ze datquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Toekomstig iets wat Jeb wil toevoegen: Singleplayer is niet echt singleplayer meer, je speelt wel alleen maar je kan als je wil iemand uitnodigen om in je SP map te komen spelen.
echte bazen gebruiken stone pickaxen en enchanten nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:31 schreef TJV het volgende:
[..]
We hebben een werkende mobtrap nodig want ik heb nu al 4 picks verbruikt en faal elke keer met enchanten.
Groetjes.
Precies zoals Borderlands werkt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Hoe komen die beesten daar? o_oquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:30 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar kippen die aan het broeden zijn in hun nest.![]()
What kind of sorcery is this?!quote:
Cheater, ban op alle server please.quote:
BUG EXPLOITER!!!quote:Op zondag 11 maart 2012 12:42 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Cheater, ban op alle server please.
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:52 schreef Timwonnacott het volgende:
http://games.fok.nl/special/531505/1/1/50/minecraft.html
quote:
mFok of MenderVquote:Op zondag 11 maart 2012 15:09 schreef Syphixx het volgende:
Is er nog wat plaats voor een nieuweling ?
'k heb minecraft 2 weken die gratis versie gespeeld, dus weet wat te doen.
Ben van plan om die straks aan te kopen maar heb ni echt zin om op een wildvreemde server te starten.
Uiteraard ben je welkom.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:09 schreef Syphixx het volgende:
Ben van plan om die straks aan te kopen maar heb ni echt zin om op een wildvreemde server te starten.
Beide hebben plek zat, de gameplay is wel iets anders op de servers. mFok heeft wat meer plugins, MenderV is wat meer vanilla MC.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:09 schreef Syphixx het volgende:
mwah maar 17 pluginsquote:Op zondag 11 maart 2012 15:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Beide hebben plek zat, de gameplay is wel iets anders op de servers. mFok heeft wat meer plugins, MenderV is wat meer vanilla MC.
Ja, maar wel plugins die toch wat aan de gameplay toevoegen zoals Iconomy. Of hadden jullie besloten die winkeltjes niet te doen?quote:
Je bent op alle twee de servers welkom! Als je hulp nodig hebt met Minecraft, laat maar horen!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:31 schreef Syphixx het volgende:
Voila sé, aangekocht
Naam wordt Syphke, als iemand die aan de whitelist aan toevoegen zou het top zijn.. binnen het uur kan ik beginnen
Donequote:Op zondag 11 maart 2012 15:31 schreef Syphixx het volgende:
Voila sé, aangekocht
Naam wordt Syphke, als iemand die aan de whitelist aan toevoegen zou het top zijn.. binnen het uur kan ik beginnen
ff quoten hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 10:01 schreef McWurth het volgende:
http://www.almuramc.com/downloads.htm
lumberjack lijkt te zijn geupdate???
en je home hebt geset..quote:Op zondag 11 maart 2012 18:28 schreef Euribob het volgende:
Haha, Bobber is boos omdat ik zijn farm ontdekt heb.
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef vogelkooi het volgende:
Meerdere pleinen is zowiezo goed, laten we eest dat plein plus paleis maken. Dan hebben we al iets. Zijn wegen al bijna klaar?
Nee, ik wil niet alleen op de server zijn met jouquote:Op zondag 11 maart 2012 22:08 schreef vogelkooi het volgende:
Kom online dan bitches, mfok heeft 10 man en ik zit hier in me eentje bergen te verzetten.
Was al teveel online gister, had echt geen zin meer.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:08 schreef vogelkooi het volgende:
Kom online dan bitches, mfok heeft 10 man en ik zit hier in me eentje bergen te verzetten.
maar dan raak je vergiftigd....quote:Op maandag 12 maart 2012 09:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar je kunt het nog steeds blijven eten?
alle koeien (en varkens) zijn vermoord in mijn buurtquote:Op maandag 12 maart 2012 09:59 schreef Sitethief het volgende:
Since drinking milk stops all potion effects, one could use a cow and a bucket to eat rotten flesh without getting poisoned for 30 seconds.
ik eet wel meloen...quote:Op maandag 12 maart 2012 10:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mensen hé, man up allemaal!
Beetje rotten flesh eten, beetje poison incasseren, ga je hard van worden.
Om en eigen render te maken?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:24 schreef Ame_thyst het volgende:
Eens kijken of ik wat code kan veranderen in Rei's minimap om een grote kaart mee te maken
Ik ben blij dat jij geen software schrijftquote:Op maandag 12 maart 2012 10:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
<mapsize>
Bigger
.</mapsize>
even voor je geprogrammeerd, dat hoef je alleen nog maar in de body te zetten
graag gedan.
Das waar, ik heb ooit gekeken, maar dat was op vrijdagavond met een biertje in de klauwen, niet echt een tijdstip om echt diep erin te duikenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha, dat heb ik nog wel een jaartje gedaan op de vorige opleiding, al bleef dat op het niveau php, C++ en java.
Ik heb zelf het idee dat Minecraft wel redelijk te modden is, als je jezelf er even de tijd voor geeft. Het blijft natuurlijk java, hé. Niet bepaald de moeilijkste taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |