Erg tof gedaanquote:
Precies. Gewoon openlijk claimen dat jij die pijl raak geschoten hebtquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de molacties die echt in de groep gebeuren (dus met dat krijtje, en het claimen van die pijl) verreweg het tofst. Iets doen als je toch alleen ergens bent... mwa.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik dacht dat de presentator in eerste instantie ook niet wist wie de mol was
Eerste seizoen die je ziet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Wat zijn die musical "sterren" toch altijd verschrikkelijke figuren![]()
![]()
Dat is heel wat seizoenen lang de keuze van de presentator zelf geweest...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Was al vanaf aflevering 1 duidelijk dat Art het wist. (Bij het vliegtuig).quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Tijden veranderen hè, tegenwoordig is er steeds meer interactie tussen mol & andere spelers, dus moet het wel..quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
En Karel volgens mij beide keren niet. Angela sowieso altijd.quote:
Als het maar niet zo gaat al bij de indianen.. Vader stapt de ten t uit en het eerst wat hij ziet wordt Baby's naam! Verschoven Dakpan of Geile Buurvrouwquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan zit je kindje met nog 6 de zelfde namen in de klas. Toppertje!
Wij vinden het wel mooie namen. Hoop dat jullie ook met liefde iets bedenken. Klaar toch?
jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Slaan ze nu niet superveel opdrachten over???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |