Die eerste heb ik vandaag met korting bij Kruidvat gekocht! Heb idd alleen dik haar en zelfs nu het erg uitgedund is kreeg ik mijn haar er maar amper doorheenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb je toevallig heel dik haar? Want dan kan dit ook werken:
http://www.ebay.nl/itm/Bl(...)&hash=item2a07bbc2cd
Werkt voor mijn haar niet, is te dun en te weinig.
Dit kan ook nog:
http://www.ebay.nl/itm/Sp(...)&hash=item416070cb07
Heb ik ook nog liggen, maar wederom: haar is te dun, zit niet mooi.
Ik heb dun en weinig haar, daarvoor is dat Whirl ding dus ideaal.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:23 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Die eerste heb ik vandaag met korting bij Kruidvat gekocht! Heb idd alleen dik haar en zelfs nu het erg uitgedund is kreeg ik mijn haar er maar amper doorheen
Had de whirl a nogwat gezien bij de DA maar vond em zo klein lijken..
Die eerste heb ik vandaag met mijn haar gedaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Om maar gauw terug te komen op het onderwerp haar:
Nu ik mijn haar elke dag opsteek, ben ik daar best creatief mee geworden. Want altijd maar dezelfde knot wordt natuurlijk saai.
[ afbeelding ]
En dus ook rechtsonder een foto van m'n haar los. Deze lengte heeft het dus al jaren. Hopelijk gaat er nu wat bijkomen.
Super tof!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is de tut voor nummer 1 (ze lult wel veel voor ze daadwerkelijk begint)
Ooh ik welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Super tof!
Alleen wel jammer dat haar gezicht met make up zo geel is.
Maar zo ga je toch niet werken oid? Met zo'n elastiek of haarband in?
oeh dit ga ik ook eens uitproberen!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is de tut voor nummer 1 (ze lult wel veel voor ze daadwerkelijk begint)
Volgens mij komt dat door het licht of de camera, want als haar hand verder naar achteren is is die meer roze, en als hij in debuurt van haar camera komt wordt die hand geler.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Super tof!
Alleen wel jammer dat haar gezicht met make up zo geel is.
Maar zo ga je toch niet werken oid? Met zo'n elastiek of haarband in?
Persoonlijk kan ik zelf niet zonder conditioner, ik heb het gewoon nodig. Mijn haar heeft nog droge, geblondeerde stukken die echt niet zonder conditioner kunnen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:03 schreef MissJ het volgende:
Even mijn haarprobleempje hier voorleggen.
Ik heb halflang, fijn, maar heel veel, stijl (met klein beetje slag) haar. Mijn haar is geverfd en is normaal tot soms wat drogig.
Gebruik sinds ongeveer 2 weken de shampoo van Inecto en merk nu dat tijdens het haar wassen mijn haar op zeg maar mijn achterhoofd (niet in de punten trouwens) dan onwijs ruw wordt en gaat klitten. Na het wassen gebruik ik conditioner, ook van Inecto, en dan is het probleem volledig opgelost en voelt mijn haar weer glad aan en is het prima doorkambaar.
Voorheen heb ik ongeveer 2 jaar de shampoo van Yes To gebruikt en toen had ik dit probleem ook, maar in mindere mate. Hiervoor andere shampoos gebruikt, laatste ongeveer 6 jaar eigenlijk altijd siliconenvrije shampoos gebruikt. Weet even niet meer hoe mijn haar reageerde op andere shampoos dan Yes To en Inecto, maar volgens mij wel minder klittend.
Trouwens, als mijn haar droog is, is het klitprobleem er ook niet.
Ik vind dit klitprobleem irritant en niet fijn, vraag is hoe komt dit en hoe kom ik er vanaf? Wil gewoon dat mijn haar ok voelt tijdens en na het wassen en dat ik niet standaard conditioner nodig heb om het probleem te verhelpen.
Wat is er aan de hand met mijn haar? Ligt het aan mijn haar, of ligt het aan de shampoo of ligt het aan iets anders?
Maar wat is het probleem dan als alles goed gaat met conditioner? Langer haar zal je sowieso zelf extra moeten voeden, dus alleen shampoo gaat nooit gebeuren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:03 schreef MissJ het volgende:
Ik vind dit klitprobleem irritant en niet fijn, vraag is hoe komt dit en hoe kom ik er vanaf? Wil gewoon dat mijn haar ok voelt tijdens en na het wassen en dat ik niet standaard conditioner nodig heb om het probleem te verhelpen.
Wat is er aan de hand met mijn haar? Ligt het aan mijn haar, of ligt het aan de shampoo of ligt het aan iets anders?
Inecto?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:57 schreef RenRen- het volgende:
Hm, ik heb alles om SLS en silicone-vrij te leven behalve een goede conditioner. Dat wordt zoeken vrees ik.
Ik de droogshampoo van ze, en al m'n haar zit er nogquote:
Die heb ik ook! Die werkt bij mij best prima, maar die gebruik ik ook een enkele keer in de maandquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik de droogshampoo van ze, en al m'n haar zit er nog![]()
Maar geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om de shampoo van ze te gebruiken.
Rotterdamquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die in beverwijk? Daar woon ik net te ver van weg om winstgevend te zijn
In de Inecto shampoo zit SLS dacht ik (nu niet thuis, dus kan het niet checken). Hmm ja misschien moet ik het nog even aankijken.. maar heb eigenlijk wel nu al het idee dat het niet meer goed komt met deze shampoo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Persoonlijk kan ik zelf niet zonder conditioner, ik heb het gewoon nodig. Mijn haar heeft nog droge, geblondeerde stukken die echt niet zonder conditioner kunnen.
Het kan ook aan de shampoo liggen, misschien is de ene shampoo wat agressiever dan de andere? Kan misschien ook liggen aan de soort sulfaten in de shampoo. Je hebt SLS, ALS (agressiever) en SCS (minst agressief).
En omdat je Inecto nu twee weken gebruikt, moet je het misschien nog even aankijken. Je haar/hoofdhuid moet altijd even wennen aan een nieuwe shampoo. Als het na een maand nog hetzelfde is, dan wordt het volgens mij ook niet meer beter.
Misschien is er ook wel niet echt een probleem, maar is het dus meer dat ik het gevoel gewoon niet fijn vind als ik mijn haar aan het wassen ben. Dus misschien moet ik het accepteren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:54 schreef Harajuku. het volgende:
Maar wat is het probleem dan als alles goed gaat met conditioner? Langer haar zal je sowieso zelf extra moeten voeden, dus alleen shampoo gaat nooit gebeuren.
Je kan verder altijd nog een andere shampoo proberen. Mijn haar voelde altijd eeeeeeeeenig na Herbal Essence, nu ik pH-neutraal gebruik vind ik het ook wel wat minder, maar ik gebruik dan toch conditioner.
het heet dus geen bazaar maar bazar, mijn foutquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:19 schreef RenRen- het volgende:
What? De enige bazaar die ik ken is een restaurant. Waar zit het?
Kan ook gewoon door je eigen shampoo zijn, ik heb sinds 2/3 weken hetzelfde probleem. Tijdje gewoon head en shoulders gebruikt en het was weg. Toen mijn eigen shampoo weer gebruikt en weer die schilfers. Heel vreemd, maar moet nu wel op zoek naar een andere shampooquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:14 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen enorm veel schilfers en korstjes (wss door het krabben door de schilfers) op mn hoofd! Terwijl er niets is veranderd, geen andere shampoo, ander eten of wat dan ook.. Iemand een wondermiddel toevallig? Olie ofzo? misschien is mn hoofdhuid te droog? ik weet het niet
het is iig irritant!
Oh vlakbij prins alex. Bedankt!quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:06 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
het heet dus geen bazaar maar bazar, mijn fout
Je kan googlen op Big Bazar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |