Jij zit toch in Engeland of niet? Moet je bij de Boots eens een fles Aussies kopen, daarvan wordt mijn haar iig veel minder snel vetquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:27 schreef heaven7 het volgende:
Mja ik heb eigenlijk altijd verschillende shampoos, heb ook een jaar alleen maar Lush gebruikt en het werd nooit minder snel weer vet.. ligt echt aan mn eigen lijf denk ik.
Nee, Zwedenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij zit toch in Engeland of niet? Moet je bij de Boots eens een fles Aussies kopen, daarvan wordt mijn haar iig veel minder snel vet
Jupquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:42 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee, ZwedenMaar dat hebben ze volgens mij hier ook!
Dit spul? [ afbeelding ]
Aussie zit vol met siliconen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij zit toch in Engeland of niet? Moet je bij de Boots eens een fles Aussies kopen, daarvan wordt mijn haar iig veel minder snel vet
Mijn neutrale shampoo is gewoon PH 5.5quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:29 schreef heaven7 het volgende:
Overigens heeft de huid een PH waarde van 5.5 en neutraal is 7..
Je haar ziet er echt geweldig uit zegquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:06 schreef Inu het volgende:
Het valt trouwens best wel mee hoeveel krullen er nog in zitten
[ afbeelding ]
Is nog MOOI hoor!quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:06 schreef Inu het volgende:
Het valt trouwens best wel mee hoeveel krullen er nog in zitten
[ afbeelding ]
Welke is dat dan? Neutral echt of iets anders?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijn neutrale shampoo is gewoon PH 5.5
Zal er eens naar kijkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Jup![]()
Ik heb de Miracle Moist, Lushious Long en Frizz Miracle oid gebruikt, bij alle drie hoef ik nog maar om de 3-4 dagen mijn haar te wassen
Er zijn ook genoeg die het er niet goed op doen, vandaar de mededeling.quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg die het er niet goed op doen, vandaar de mededeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |