Zijn pas 3 partijen begonnen, dus er is nog genoeg keus, je moet alleen zelf de partijen zoeken in het vorige topicquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef Gremen het volgende:
Fok, kan ik nog meedoen of zijn alle partijen al bezig?
Kost je wat haren bij Kohli.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:24 schreef BeamofLight het volgende:
1. Harrison -> wijzig in Kohlschreiber. Begint zo zie ik. Kan ik het volgen.
Vraagt hij daar nog steeds geld voor?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:19 schreef Szura het volgende:
Vaduz geeft mijn eventuele picks van zaterdag en zondag door.
Zakken wortels, daarom gaf Szura tijdens mijn vakantie de picks door vorig jaar, had er geen geld meer voorquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vraagt hij daar nog steeds geld voor?
meestal heb je zo iets bij de mensen die 0 punten hebben na 5 toernooien: ach, die zijn vast vergeten dat ze zich hebben ingeschreven....quote:
Niet relevant op de dag van de tweede pickquote:
XL past de Bruce-tactiek toe, pieken in tweede seizoenshelft.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:51 schreef FedExpress het volgende:
ik begin medelijden te krijgen met XL
voorlopige pick 2: Malisse
Bedankt franklopquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:22 schreef franklop het volgende:
Doe ik het zelf maar;
Jeremy Chardy - Marcos Baghdatis
Potito Starace - David Nalbandian
Cedrik-Marcel Stebe - Ryan Sweeting
Xavier Malisse - [Q] Bobby Reynolds
Donald Young - Steve Darcis
Jarkko Nieminen - Tommy Haas
Nikolay Davydenko - [Q] Sergei Bubka
Bernard Tomic - Gilles Muller
Michael Llodra - Ernests Gulbis
Ivan Dodig - Grigor Dimitrov
[LL] Tobias Kamke - [WC] Denis Kudla
Lukas Rosol - Thomaz Bellucci
Carlos Berlocq - Benoit Paire
Yen-Hsun Lu - Denis Istomin
[Q] Marinko Matosevic - [Q] Ruben Bemelmans
Alejandro Falla - Leonardo Mayer
Natuurlijk niet!quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is malisse door? op teletekst staat het niet, en de site werkt niet op mijn mobiel
Andy Roddick voor de pick 3 van Rhubarbquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:22 schreef rhubarb het volgende:
2: Nalbandian.
Voor de komende 4 dagen neemt boezelaer mijn picks over (als ik er dan nog in zit). Voorwaarden: hij kiest geen stokbroden, Malisse, Bellucci en Volandri.
Keep up the good work!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Andy Roddick voor de pick 3 van Rhubarb
die speelt niet?quote:
Dat was de autocorrector van mijn iPhone. Die moet ik ook maar is uitzetten. Werkt zwaar kut.quote:
vanaf achtste finale is 1 pick per rondequote:Op maandag 12 maart 2012 10:05 schreef luckass het volgende:
Is het vanaf de QF 1 pick per ronde? (aangezien die over 2 dagen worden gespeeld)
Oke, maar die zijn toch al allemaal op 1 dagquote:Op maandag 12 maart 2012 10:11 schreef franklop het volgende:
[..]
vanaf achtste finale is 1 pick per ronde
DAn is het toch logisch?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:13 schreef luckass het volgende:
[..]
Oke, maar die zijn toch al allemaal op 1 dag.
Top Franky !quote:Op dinsdag 13 maart 2012 06:51 schreef franklop het volgende:
Nog even de oop
Raonic - Federer
Ferrer - istomin
Granollers - Nadal
Del Potro - Verdasco
Tsonga -Stepanek
Baghdatis - Dolgopoulov
Tipsarevic - Nalbandian
Davydenko - Bellucci
Wat was hij dramatisch zeg!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:58 schreef TheGeneral het volgende:
Ik en mijn mede Fishjes liggen er uit..
fypquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:34 schreef detennismaster het volgende:
Dit is al de 4de keer dat Ebden Fish mij de das omdoet.
Thanks voor het bijhouden terwijl ik in Zweden zat. Met al die verrassende uitslagen had ik het zelf waarschijnlijk niet beter gedaanquote:
Nee het ging wel om Ebden. Die gast wint altijd van mijn picks.quote:
zal wel ziek zijn ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef Mykonos het volgende:
Verdomme, heb je die faalfish omzeild, gaat Ferrer opeens zo idioot doen
Dat bedoelde ik ook. Ebden heeft niet gewonnen. Fish heeft verloren.....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee het ging wel om Ebden. Die gast wint altijd van mijn picks.
Vanaf pick 8 ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:16 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Dus vanaf nu 1 pick per ronde toch ?
OOP 8e finale:
Novak Djokovic v Pablo Andújar
Nicolás Almagro v TomᨠBerdych
Ryan Harrison v Gilles Simon
John Isner v Matthew Ebden
Jo-Wilfried Tsonga v David Nalbandian
Thomaz Bellucci v Roger Federer
Alexandr Dolgopolov v Rafael Nadal
Denis Istomin v Juan Martín Del Potro
Pick 7: TomᨠBerdych
pick zeveeeeeeeeeenquote:
Je hebt gelijk. Maar het maakt hier geen reet uit omdat alle 1/8e finales op één dag worden gespeeld.quote:
Goed gedaan met de 1 achtste finale en het intelligent gebruik van sup en sub!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar het maakt hier geen reet uit omdat alle 1/8e finales op één dag worden gespeeld.
Succes !quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:53 schreef Snakehead85 het volgende:
kans zit er in maar federer heeft dit jaar al drie keer gewonnen van del potro dus ik hoop dat hij die reeks doorzet.
Foutje inderdaad. Is aangepast!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:33 schreef franklop het volgende:
Intel is idd 1 pick vergeten ertussen te stoppen zo te zien, federer moest voor nadal
Wat is dit voor instelling? Voor een 9e plaats koop je helemaal niksquote:
De Tipsarevic van de tennisgamequote:
Ik ben Mandyquote:Op maandag 19 maart 2012 17:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De Tipsarevic van de tennisgame
Zelf 18e, Dolgopolov
Het lijkt wel de omgekeerde wereld!quote:
Is het ook.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Het lijkt wel de omgekeerde wereld!
Ik ben de Isner van TG! Altijd rond plaats 20, maar nu een echte doorbraak in de top10!!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat is dit voor instelling? Voor een 9e plaats koop je helemaal niks
Deze game moet serieus genomen worden.
Nandoquote:
quote:
Dan ben ik Juanquote:Op maandag 19 maart 2012 19:45 schreef luckass het volgende:
Voor die vergelijkingen moeten we wel de race en niet de ranking aanhouden he.
Switch.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pick 1: Denis Istomin
Kut, niet uniek.
dus jouw PICK 1 is Istomin? Dan lig je eruit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:09 schreef rhubarb het volgende:
#&^*&*%, druk je op edit, typ je Dimitrov en denk je, aah nee laat die Istomin maar staan ^$&^&@#
Alsof dat nog niet duidelijk was...quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dus jouw PICK 1 is Istomin? Dan lig je eruit.
Inderdaad, beetje jammer.quote:
Je moet toch wat in zo'n dramatisch seizoen.quote:
Koellerer schuwde ook geen enkel middel om hogerop te komen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Je moet toch wat in zo'n dramatisch seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |