3264x2448, is dat no echt nodig?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:26 schreef bierjoost het volgende:
Was weer een gezellig weekend in mijn straat... Was leuk wakker worden vanochtend.
[ afbeelding ]
Onzin natuurlijk. Extra horeca buiten centrum is prima maar binnenstad zal altijd concentratiezone van horeca blijven.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:06 schreef Q. het volgende:
Utrecht wil meer horeca buiten centrum
Lekker alle horeca wegpesten naar Leidsche Rijn, dat is goed voor de stad!
Nee, want dan kan Aleid niet lekker slapen. Het centrum moet een openluchtmuseum worden, de kroegen kunnen wel bij de Jaarbeurs.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Extra horeca buiten centrum is prima maar binnenstad zal altijd concentratiezone van horeca blijven.
Nieuwe aanvliegroute Schiphol?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:18 schreef Ireth het volgende:
Er komt hier nou net 2x in een half uur een vliegtuig zo laag over dat ik het idee heb dat ie in mijn achtertuin beland?
Zou hij dood zijn?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:53 schreef Specularium het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Aleid? Weinig nieuws de laatste week.
Dit dus, maar dan in Lombok.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:47 schreef zatoichi het volgende:
Helikopter hoor ik regelmatig, vliegtuigen waren gisteren ook te horen (Tuinwijk/Vogelenbuurt)
zag hem vorige weejk nog op tv utrecht vertellen hoe scherp de politie wel niet op homo discriminatie zit, lol.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:53 schreef Specularium het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Aleid? Weinig nieuws de laatste week.
Jij woont toch praktisch bij mij om de hoek?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:47 schreef zatoichi het volgende:
Helikopter hoor ik regelmatig, vliegtuigen waren gisteren ook te horen (Tuinwijk/Vogelenbuurt)
Yep, bij de molen naar rechts en bij domino's pizza naar links, kortom twee hoekenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij woont toch praktisch bij mij om de hoek?
Hier niks gemerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |