Nu zit het nog in Papendorp?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:33 schreef Blik het volgende:
Mijn werk zit over een ruim jaar in Leidsche Rijn
Ah, Cap.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:45 schreef Blik het volgende:
[..]
Yep
Uitgebreid in het nieuws geweest de afgelopen weken
Alles beter dan die stinkende kutbussen. Een tram kan een enorme aanwinst voor het straatbeeld zijn, kijk maar naar Bordeaux, Nancy, Montpellier oa.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:11 schreef okiokinl het volgende:
lol daar komt het binnenstad-tram plan weer eens tevoorschijn. gewoon elke 10 jaar even proberen, net zolang tot het doorgaat.
ja hoor, ik ben ook voor. t si alleen grappig hoe dat plan steeds weer in de ijskast gaat... terwijl iedereen weet dat het op gegeven moment toch gaat komen. ze hebben de huidige busbaan zelfs al tramklaar aangelegd..quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Alles beter dan die stinkende kutbussen. Een tram kan een enorme aanwinst voor het straatbeeld zijn, kijk maar naar Bordeaux, Nancy, Montpellier oa.
Huh, lagen de Van Hallstraat en het Leidseplein vroeger in Utrecht dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:06 schreef okiokinl het volgende:
of gewoon ons oude trammetje terug...staat klaar voor dienst, helemaal opgeknapt, in amsterdam.
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Huh, lagen de Van Hallstraat en het Leidseplein vroeger in Utrecht dan?
Het Leefbaar Utrecht-syndroom hè? In Groningen is het niet anders hoor, daar zijn ze ook bezig met een tram door de binnenstad, net zo nodig als hier en er zijn daar ook een paar mensen met een grote bek die er op tegen zijn. Maar die stinkende, uitzwekende dieseldingen mogen gewoon overal doorkarren. Hypocriet gebeuren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef Nielsch het volgende:
Ik snap ook niet zo waarom sommige mensen tegen trams in de binnenstad zijn, maar ondertussen geen enkel probleem hebben met die bussen.
Een aanpassing van de bestemming wel en dat is m.i. het belangrijkste, het is nu gewoon een doods gebouw.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:29 schreef Nielsch het volgende:
Hmmm, ik lees net dat de Neudeflat genomineerd is om de status van monument te krijgen. Echt WTF, wie heeft dat bedacht?![]()
Als dat erdoor is zal een aanpassing van het exterieur wel niet meer mogelijk zijn.
is nu museumtram in amsterdam, kweet t ook nie..quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Huh, lagen de Van Hallstraat en het Leidseplein vroeger in Utrecht dan?
ah zo. het zou goed kunnen hoor...quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:30 schreef okiokinl het volgende:
[..]
is nu museumtram in amsterdam, kweet t ook nie..
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat Rudolfientje reageert. Die woont al 72 jaar in Rotterdam.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:29 schreef Q. het volgende:
Wat een heerlijke zure Henk en Ingrid-reacties weer op zo'n bericht:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)entrum-Utrecht.dhtml
Oftewel die was er live bij toen de lelijkste stad van Nederland werd opgetrokken. Al is Rotterdam nu wel heel goed bezig moet ik zeggen. Tijdens de wederopbouw tot en met de jaren '60 was het werkelijk een drama.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Rudolfientje reageert. Die woont al 72 jaar in Rotterdam.
Daar was je bij?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oftewel die was er live bij toen de lelijkste stad van Nederland werd opgetrokken. Al is Rotterdam nu wel heel goed bezig moet ik zeggen. Tijdens de wederopbouw tot en met de jaren '60 was het werkelijk een drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |