ik zie dat alleen bij lease bakken...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:09 schreef Fer het volgende:
Alleen de huidige generatie commonrail en de eerste TDI's zijn echt zuinig. De rest is rokende stinkende troep.
Dat is niet waar. Het verschil met een commonrail is dat je ook daadwerkelijk wat vermogen terugkrijgt. Die ouwe diesels zijn ook echt zuinig, alleen niet vooruit te schoppen (en inderdaad rokend en stinkend).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:09 schreef Fer het volgende:
Alleen de huidige generatie commonrail en de eerste TDI's zijn echt zuinig. De rest is rokende stinkende troep.
dan veranderd er nu niksquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Het verschil met een commonrail is dat je ook daadwerkelijk wat vermogen terugkrijgt. Die ouwe diesels zijn ook echt zuinig, alleen niet vooruit te schoppen (en inderdaad rokend en stinkend).
die werken niet meer hij heeft de hele terug weg gedanst op de snelwegquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
afkeur op schokdempers?__________!
dan moet de olie er echt uitzeiken anders is het redelijk vlot goedkeur
uitlaat lassen voor 5 tienjes, en je hebt een prima auto
opties? stuurbekrachteging?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:15 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat zijn de opties? En wat wil je voor de dashboard hebben?
kwartslag draaienquote:Op zondag 11 maart 2012 18:51 schreef densmee het volgende:
Ik weet niet of ik het goed zie maar de passat ligt het blok inlijn en bij de golf dwars, gaat da passen?
dat is 12liter ruitensproeivloeistof (heb ook sproeiers op de koplampen)quote:Op zondag 11 maart 2012 18:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jezus hoeveel liter kun je wel niet meenemen met die tank op het spatbord aan de bestuurderszijde?
Zijn dat die abcessen op je bumper?quote:
die bobbels er op jah.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:26 schreef classpc het volgende:
[..]
Zijn dat die abcessen op je bumper?
Ik dacht trouwens dat je je bumper er niet meer op had zitten omdat je dat mooier vond?
Maar maakt dat met die voorbumper nog veel verschil dan wanneer je aangereden wordt?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:28 schreef T42 het volgende:
[..]
die bobbels er op jah.
alles zit er weer op. alleen scheef.
achter omdat er een trekhaak op zit van een 32B na 85 (heeft andere bumpers)
en voor omdat hij eens is aangereden toen ik geparkeerd stond.
jup die kreukeld eerst inquote:Op zondag 11 maart 2012 19:30 schreef classpc het volgende:
[..]
Maar maakt dat met die voorbumper nog veel verschil dan wanneer je aangereden wordt?
[TK] Golf 3 onderdelenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:15 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat zijn de opties? En wat wil je voor de dashboard hebben?
Waar heb je zin in? TD verstuivers voor wat meer vermogen/roet?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:00 schreef T42 het volgende:
[..]
opties? stuurbekrachteging?
pm me maar. heb je niks leuks te ruil?
zit er zegmaar in. maar vervang ze toch maarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Oke, al die punten zijn inderdaad een probleem voor de APK, maar afgekeurd op de gele stip/slijtageindicator van je ruitenwissers? Als ze heel erg strepen snap ik het. En des noods trek je dat stickertje er toch af.
cchiet niet echt op he?quote:
stond al weer even onder een boomquote:
uhm jij hebt jou golf zo gekocht gok ikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:43 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoe ga je het oplossen met de subframe en motorophanging?
over 4 weken nog een keer keuren dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:06 schreef T42 het volgende:
[..]
stond al weer even onder een boom
[..]
uhm jij hebt jou golf zo gekocht gok ik
want daar aan veranderd niks. beugels enzo komen gewoon van de oude motor en gaan op de nieuwe.
hij is vandaag goedgekeurd maar geen 2 jaarals ik hem 3 weken later had gebracht kreeg ik wel 2 jaar apk....
volgens mij kun je pas keuren 2 maanden voor de datum.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:30 schreef powerflux het volgende:
[..]
over 4 weken nog een keer keuren dan.
Dat is met behoud van de huidige datum + 1 ( of 2 ) jaar, in principe kun je je auto elke dag APK laten keuren.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:15 schreef T42 het volgende:
[..]
volgens mij kun je pas keuren 2 maanden voor de datum.
moet ik me deur niet weer slopen dan heb ik vast nergens last van volgend jaarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:18 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Dat is met behoud van de huidige datum + 1 ( of 2 ) jaar, in principe kun je je auto elke dag APK laten keuren.
en doen ze de wissel nog steeds voor dat lage bedrag?quote:Op maandag 2 april 2012 23:28 schreef T42 het volgende:
donderdag of vrijdag gaat de golf naar de monteur om uitelkaar gehaald te worden.
ben vandaag er achter gekomen dat mijn passat zijn olie zelf op peil kan houden... met benzine...
daarmee ben ik vanplan die volgende week naar de monteur te brengen om de wissel te doen
waarom niet? waarom zou dat veranderd zijn in 2 weken tijd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:26 schreef powerflux het volgende:
[..]
en doen ze de wissel nog steeds voor dat lage bedrag?
nouja, ik hoop natuurlijk ook van niet. en als alles in 1x past en ze rekenen een typisch garage-tarief, dan is de prijs ook echt goed te doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:17 schreef T42 het volgende:
[..]
waarom niet? waarom zou dat veranderd zijn in 2 weken tijd?
tis geen kwikfit of vw dealer héquote:Op woensdag 4 april 2012 17:41 schreef powerflux het volgende:
[..]
nouja, ik hoop natuurlijk ook van niet. en als alles in 1x past en ze rekenen een typisch garage-tarief, dan is de prijs ook echt goed te doen.
Maar, zodra er bouten vastzitten/afbreken en er werkt iets niet mee kunnen de uren behoorlijk gaan oplopen en zou ik het enorm goedkoop vinden.
ik hoop gewoon voor je dat er geen rekening achteraf komt
Dat idd; projecttopic van likmevaginaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |