SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de meeste mensen van deze week alleen de 7-1 zullen herinneren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:04 schreef DonRaja het volgende:
Au au PSV, dat zijn al 9 tegendoelpunten in 1,5 wedstrijd... Zij worden dus het lachertje van deze ronde EL.
maar barcelona speelt niet in de el hequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen van deze week alleen de 7-1 zullen herinneren.
Ik zie Psv niet scoren hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen van deze week alleen de 7-1 zullen herinneren.
De stad?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het moet ergens druk zijn, hier is niemand
Wtf jou vriendin ook al? Sux man. Waar ga je heen, 013?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De stad?Ik ga zo ook ff denk ik. M'n vriendin heeft 't net uitgemaakt man.
Aah ok, ik zit via blackberry en check alleen myatquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
Ik weet al btw waar 't druk is. In 't Europa League forum om PSV uit te lachen dat ze na 60 minuten 4-0 achterstaan?
Ook al idd. Volgens mij heerst het ofzo. Jup na 4 jaar man. Op een of andere rare manier was 't net nog best gezellig toen ze weg ging dus heb er een heel apart gevoel aan over gehouden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wtf jou vriendin ook al? Sux man. Waar ga je heen, 013?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |