Gaat lekker hier...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook al idd. Volgens mij heerst het ofzo. Jup na 4 jaar man. Op een of andere rare manier was 't net nog best gezellig toen ze weg ging dus heb er een heel apart gevoel aan over gehouden.
Nee, korte Heuvel denk ik. Maat van me komt zo langs.
wat een kuthoerenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De stad?Ik ga zo ook ff denk ik. M'n vriendin heeft 't net uitgemaakt man.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen jojoortje kunne we nog vertrouwen
zo hoort het toch ook te gaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
Bij mijn vriendinnen hebben de mannen het allemaal uitgemaakt het laatste half jaar
Dan worden die vrouwen wel allemaal lesbisch.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:51 schreef Muto het volgende:
Als jullie nou allemaal homo worden, dan houd ik veel meer vrouwen over.
Ach...bij 2 mannen heb je dat soort relationele shit toch minder snel. Dat voelt elkaar wat beter aan. Maak je dus maar niet zo druk, komt goed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat lekker hier...
Ik moet ook maar oppassen.
Ik weet het niet hoor... Ze houdt van voetbal en begrijpt niets van vrouwlogica, zou me niets verbazen als jojoortje een man blijkt te zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen jojoortje kunne we nog vertrouwen
Dunno bro...dunno...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat een kuthoeren
wat is er mis met de vrouwen de afgelopen tijd
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...bij 2 mannen heb je dat soort relationele shit toch minder snel. Dat voelt elkaar wat beter aan. Maak je dus maar niet zo druk, komt goed.
Ik ben echt te loyaal wat dat betreft.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
Bij mijn vriendinnen hebben de mannen het allemaal uitgemaakt het laatste half jaar
Maar ik post ook wel eens in LiFquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:52 schreef eight het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor... Ze houdt van voetbal en begrijpt niets van vrouwlogica, zou me niets verbazen als jojoortje een man blijkt te zijn
Ik word er niet goed van serieus nietquote:
Hehehhequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...bij 2 mannen heb je dat soort relationele shit toch minder snel. Dat voelt elkaar wat beter aan. Maak je dus maar niet zo druk, komt goed.
Hehe, nee 1 vrouw.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Baas.Ook bij 3 verschillende vrouwen? Al is dat meer iets voor anti's.
1 meisje van 7, 2 jongens van 4 en 2.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je allemaal meisjes die roze dragen?
hehe die 2 is dus de ratquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 meisje van 7, 2 jongens van 4 en 2.
En ja mijn dochter is echt een ballerina (incl rose)
Programma van AZ is wel heel lastig..quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Az dan toch kampioen?Enige team wat heeft kunnen overtuigen vandaag. Tot zover het voetbal inhoudelijke in deze SC.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je allemaal meisjes die roze dragen?
Wat een leeftijdenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 meisje van 7, 2 jongens van 4 en 2.
En ja mijn dochter is echt een ballerina (incl rose)
Hij heeft net verplicht 3 dagen moeten slapen wegens chronische hoofdpijn sadist die je bent.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een leeftijdenJe zult je wel nooit vervelen thuis.
Misschien is het een begin om 24 uur per dag camera's op Blatter te zetten?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel heel lang duren, laten we eerst camera's op de lijn neerzetten.
Blatter
Ik verdenk hem ervan dat hij later Ajax gaat supporten, alleen om mij te stangen.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ervan dat hij later Ajax gaat supporten, alleen om mij te stangen.
Baasquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ervan dat hij later Ajax gaat supporten, alleen om mij te stangen.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft net verplicht 3 dagen moeten slapen wegens chronische hoofdpijn sadist die je bent.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft net verplicht 3 dagen moeten slapen wegens chronische hoofdpijn sadist die je bent.
Oh was het serieus?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het met je hoofdpijn eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |