Omdat hij kwaad om zich heen keek ja, zo van: wie tikte mij daar aan?quote:
Hij struikelt over zijn eigen voet. Als de scheids dan een penal geeft en rood, dan kun je alleen nog naar de scheids toe, en zeggen dat je struikelde..quote:
Zou jij het hebben gedaan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij struikelt over zijn eigen voet. Als de scheids dan een penal geeft en rood, dan kun je alleen nog naar de scheids toe, en zeggen dat je struikelde..
Maar natuurlijk doet hij dat niet.
En gelijk heeft 'ie. Moeten ze maar het gebruik van camera's toestemmen, anders krijg je dit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij struikelt over zijn eigen voet. Als de scheids dan een penal geeft en rood, dan kun je alleen nog naar de scheids toe, en zeggen dat je struikelde..
Maar natuurlijk doet hij dat niet.
Dat gaat nog wel heel lang duren, laten we eerst camera's op de lijn neerzetten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En gelijk heeft 'ie. Moeten ze maar het gebruik van camera's toestemmen, anders krijg je dit.
Ordinair spelbederf is hetquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En gelijk heeft 'ie. Moeten ze maar het gebruik van camera's toestemmen, anders krijg je dit.
Niet als hij voor zijn gevoel echt geraakt zou zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:25 schreef Muto het volgende:
Maar zo uitdrukkelijk om een pingel vragen is gewoon sneu. En ja, iedereen zou het doen.
Had iedereen gedaan volgens mij, hij liep in z'n eentje af op de keeper.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:25 schreef Muto het volgende:
Maar zo uitdrukkelijk om een pingel vragen is gewoon sneu. En ja, iedereen zou het doen.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:40 schreef Jojoortje het volgende:
SHIT IK HEB HET GEJINXT.
Het wordt zo 1-1. Sorry.
Had je ook gewed?quote:
Hee beetje kalm he Tukker.quote:
Waarom goed voor jullie?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV gaat hard afgestraft worden. Jammer voor het Nederlands voetbal. Goed voor Ajax.
Nederlands voetbalquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV gaat hard afgestraft worden. Jammer voor het Nederlands voetbal. Goed voor Ajax.
Denk niet dat je dat te boven komt... eerst afgemaakt worden thuis, tegen Twente.. nu nog eens zo'n uitslag. Dus misschien een concurrent minder.quote:
Aan de andere kant als ze er thuis nog aan konden veranderen hadden ze zich kapot kunnen rennen daar waar ze zich nu op de competitie kunnen richten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat te boven komt... eerst afgemaakt worden thuis, tegen Twente.. nu nog eens zo'n uitslag. Dus misschien een concurrent minder.
Maarja, zo denk ik erover.
Ja 10 euro. Zet alleen nog maar in op enkele wedstrijden in rijtjes mislukt altijd bij mij.quote:
Niet alleen bij jou hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ja 10 euro. Zet alleen nog maar in op enkele wedstrijden in rijtjes mislukt altijd bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de meeste mensen van deze week alleen de 7-1 zullen herinneren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:04 schreef DonRaja het volgende:
Au au PSV, dat zijn al 9 tegendoelpunten in 1,5 wedstrijd... Zij worden dus het lachertje van deze ronde EL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |