En gelijk heeft 'ie. Moeten ze maar het gebruik van camera's toestemmen, anders krijg je dit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij struikelt over zijn eigen voet. Als de scheids dan een penal geeft en rood, dan kun je alleen nog naar de scheids toe, en zeggen dat je struikelde..
Maar natuurlijk doet hij dat niet.
Dat gaat nog wel heel lang duren, laten we eerst camera's op de lijn neerzetten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En gelijk heeft 'ie. Moeten ze maar het gebruik van camera's toestemmen, anders krijg je dit.
Ordinair spelbederf is hetquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En gelijk heeft 'ie. Moeten ze maar het gebruik van camera's toestemmen, anders krijg je dit.
Niet als hij voor zijn gevoel echt geraakt zou zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:25 schreef Muto het volgende:
Maar zo uitdrukkelijk om een pingel vragen is gewoon sneu. En ja, iedereen zou het doen.
Had iedereen gedaan volgens mij, hij liep in z'n eentje af op de keeper.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:25 schreef Muto het volgende:
Maar zo uitdrukkelijk om een pingel vragen is gewoon sneu. En ja, iedereen zou het doen.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:40 schreef Jojoortje het volgende:
SHIT IK HEB HET GEJINXT.
Het wordt zo 1-1. Sorry.
Had je ook gewed?quote:
Hee beetje kalm he Tukker.quote:
Waarom goed voor jullie?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV gaat hard afgestraft worden. Jammer voor het Nederlands voetbal. Goed voor Ajax.
Nederlands voetbalquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV gaat hard afgestraft worden. Jammer voor het Nederlands voetbal. Goed voor Ajax.
Denk niet dat je dat te boven komt... eerst afgemaakt worden thuis, tegen Twente.. nu nog eens zo'n uitslag. Dus misschien een concurrent minder.quote:
Aan de andere kant als ze er thuis nog aan konden veranderen hadden ze zich kapot kunnen rennen daar waar ze zich nu op de competitie kunnen richten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat te boven komt... eerst afgemaakt worden thuis, tegen Twente.. nu nog eens zo'n uitslag. Dus misschien een concurrent minder.
Maarja, zo denk ik erover.
Ja 10 euro. Zet alleen nog maar in op enkele wedstrijden in rijtjes mislukt altijd bij mij.quote:
Niet alleen bij jou hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ja 10 euro. Zet alleen nog maar in op enkele wedstrijden in rijtjes mislukt altijd bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de meeste mensen van deze week alleen de 7-1 zullen herinneren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:04 schreef DonRaja het volgende:
Au au PSV, dat zijn al 9 tegendoelpunten in 1,5 wedstrijd... Zij worden dus het lachertje van deze ronde EL.
maar barcelona speelt niet in de el hequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen van deze week alleen de 7-1 zullen herinneren.
Ik zie Psv niet scoren hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen van deze week alleen de 7-1 zullen herinneren.
De stad?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het moet ergens druk zijn, hier is niemand
Wtf jou vriendin ook al? Sux man. Waar ga je heen, 013?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De stad?Ik ga zo ook ff denk ik. M'n vriendin heeft 't net uitgemaakt man.
Aah ok, ik zit via blackberry en check alleen myatquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
Ik weet al btw waar 't druk is. In 't Europa League forum om PSV uit te lachen dat ze na 60 minuten 4-0 achterstaan?
Ook al idd. Volgens mij heerst het ofzo. Jup na 4 jaar man. Op een of andere rare manier was 't net nog best gezellig toen ze weg ging dus heb er een heel apart gevoel aan over gehouden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wtf jou vriendin ook al? Sux man. Waar ga je heen, 013?
Ik ging vroeger naar Polly, zit dat er nog?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook al idd. Volgens mij heerst het ofzo. Jup na 4 jaar man. Op een of andere rare manier was 't net nog best gezellig toen ze weg ging dus heb er een heel apart gevoel aan over gehouden.
Nee, korte Heuvel denk ik. Maat van me komt zo langs.
Ja, dat zit er nog. Is op woensdag heel druk tegenwoordig, dan heb je zo'n liveband die alle verzoeknummers speelt. Best leuk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ging vroeger naar Polly, zit dat er nog?
Na 4 jaar? Jammer mang.
FUUUUUU!quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
DON RAJA je bent niet alleen hoor.
En ajacied4life!!!
!!!!
!!!
Daarom...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk nu elke keer dat ik mezelf zie posten
Das toch zielig voor die gastenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zit je hier dan in je eentje, kom naar Valencia - PSV.
Waarom zie ik een verlepte 50+ er met een kort en pittig duivenkapsel al soppend met een paarsgekronkelde pretraket voor me?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel een geil gevoel.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
DON RAJA je bent niet alleen hoor.
En ajacied4life!!!
!!!!
!!!
Mertens is 12, die zit bij 422 in de klasquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verdienen ze wel man....
Mertens die na Feyenoord zegt: 'Dit was de kampioenswedstrijd'...
Klopt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mertens is 12, die zit bij 422 in de klas
Alweer eentje... Zitten jullie teveel op SC ipv op de vriendin?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook al idd. Volgens mij heerst het ofzo. Jup na 4 jaar man. Op een of andere rare manier was 't net nog best gezellig toen ze weg ging dus heb er een heel apart gevoel aan over gehouden.
quote:
Omdat je niet zo veel aan je moeder moet denken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zie ik een verlepte 50+ er met een kort en pittig duivenkapsel al soppend met een paarsgekronkelde pretraket voor me?
Haha...nee dat is 't echt niet man.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:38 schreef eight het volgende:
[..]
Alweer eentje... Zitten jullie teveel op SC ipv op de vriendin?
Ik heb een hele mooie moeder.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Omdat je niet zo veel aan je moeder moet denken.
Nog meer lui die het uit hebben sinds kort?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha...nee dat is 't echt niet man.Wat dat betreft weet ik m'n prioriteiten wel te stellen als het er op aan komt.
Zijn er behalve Stok en Steven nog meer dan? Ajacied422 mocht op de schoolfuif niet met z'n handen op de billen van z'n vriendinnetje slowen en heeft 't toen uitgemaakt?
Gelukkig heeft Martens gescoord, dan krijg ik in elk geval de samenvatting van AZ te zien hier.quote:
Niet sinds de laatste 12 jaar...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog meer lui die het uit hebben sinds kort?
Gaat lekker hier...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
wat een kuthoerenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De stad?Ik ga zo ook ff denk ik. M'n vriendin heeft 't net uitgemaakt man.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen jojoortje kunne we nog vertrouwen
zo hoort het toch ook te gaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
Bij mijn vriendinnen hebben de mannen het allemaal uitgemaakt het laatste half jaar
Dan worden die vrouwen wel allemaal lesbisch.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:51 schreef Muto het volgende:
Als jullie nou allemaal homo worden, dan houd ik veel meer vrouwen over.
Ach...bij 2 mannen heb je dat soort relationele shit toch minder snel. Dat voelt elkaar wat beter aan. Maak je dus maar niet zo druk, komt goed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat lekker hier...
Ik moet ook maar oppassen.
Ik weet het niet hoor... Ze houdt van voetbal en begrijpt niets van vrouwlogica, zou me niets verbazen als jojoortje een man blijkt te zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen jojoortje kunne we nog vertrouwen
Dunno bro...dunno...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat een kuthoeren
wat is er mis met de vrouwen de afgelopen tijd
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...bij 2 mannen heb je dat soort relationele shit toch minder snel. Dat voelt elkaar wat beter aan. Maak je dus maar niet zo druk, komt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |