Maar intussen sta jij direct weer huilie te doen als iemand een keer "Imbecielejood" of iets anders boos over je clubje zegt.quote:
Imbecielejood is hetzelfde als Ajaxquote:Op zondag 11 maart 2012 17:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar intussen sta jij direct weer huilie te doen als iemand een keer Imbecielejood of iets anders boos over je club zegt.
Ja, dat is echt vergelijkbaar met "Ajaxquote:Op zondag 11 maart 2012 17:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar intussen sta jij direct weer huilie te doen als iemand een keer "Imbecielejood" of iets anders boos over je clubje zegt.
Geef het liever aan wanneer het uit de hand loop in een topic dan je waanzinnig druk te maken over een TT.quote:
Ach jongen tochquote:
Gezien HMFquote:Op maandag 12 maart 2012 22:13 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zou graag even willen dat er gekeken wordt naar de opmerking van de kromme dat hij zou overwegen persoonsgegevens van mij te openbaren als hij ze had.
Dergelijke dreigementen word ik niet vrolijk van.
Ik kom daar op terug!quote:Op maandag 12 maart 2012 22:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dankje. Wat is het beleid hierin? Ik word daar niet vrolijk van nl.
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:15 schreef eight het volgende:
[..]
Iemand ongewenst filmen vindt je wel kunnen maar zodra je eigen privacy in gevaar komt schreeuw je moord en brand...
Hoe bedoel je 'mosterd na de maaltijd'. Verder maakt het me geen reet uit wat voor 'grapjes' jullie maken, moet je vooral zelf weten. Wat mij tegen de borst stuit is "Als het HMF had betreft had ik het overwogen". Daarmee spreekt De_Kromme mij aan, en daar kom ik dus logischerwijs tegen in opstand. Wat jij ervan denkt dat hij zulke 'geintjes' met je maakt, doet er voor mij niet toe.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Je punt is gemaakt HMF nu weer normaal doen. Het was trouwens ook overduidelijk een grapje tussen De Kromme en ik +
[..]
Kun je dat uitleggen?quote:
Omdat jij niet de eerste bent dit zo'n topic opent. Zo'n discussie is onmogelijk op Fok. Loopt uit de hand.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:50 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Kun je dat uitleggen?
Ik snap het namelijk niet.
Waarom kan dat niks worden? Omdat de users hier daar niet over durven na te denken en geen mening in durven te hebben?????
Beetje triest, dat dat uit de hand moet lopen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat jij niet de eerste bent dit zo'n topic opent. Zo'n discussie is onmogelijk op Fok. Loopt uit de hand.
Dat.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat jij niet de eerste bent dit zo'n topic opent.
Klopt. Of je moet er een mod 24/7 op zetten.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Beetje triest, dat dat uit de hand moet lopen.
Done.quote:Op maandag 19 maart 2012 07:34 schreef Bos81 het volgende:
Voetbaltriviant # 27
Ik denk dat TOng het oude topic kwijt was,
Done.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:20 schreef tong80 het volgende:
Misschien een idee om deze TT te veranderen :
[TV-Tip] [Duits voetbal] DFB Pokal
En vermelden dat het op tv komt bv met [TV-TIP] en dan de wedstrijd en eventueel zender erachter ?
Lijkt me aantrekkelijker en duidelijker. Trekt meer kijkers denk ik.
De andere is nogal algemeen. Kwam er daardoor gisteren te laat achter dat het op tv werd uitgezonden.
Alvast bedankt.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:30 schreef GGMM het volgende:
Zo dan [TV-TIP] Halve finale beker. Gladbach-Bayern. Vanavond ARD
Is al weggemod.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die gozer met zijn zakelijkthuisspamlinkjes niet eens een IP-Ban krijgen?
Wie wat waar?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die gozer met zijn zakelijkthuisspamlinkjes niet eens een IP-Ban krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |