SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar 1 seconde ernaastquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar 1 seconde ernaast
En zo had je wel een geweldige TT kunnen maken
Hoiquote:
Arme Janquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk dat ik bejaarden toch wel leuk vind.
Op zich niks mis mee, behalve die norse, knorrige oudjes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben 72 jaarquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Arme JanNa al die maanden krijgt hij het te horen via FOK!
Meeste bejaarden zijn gezellig hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan is van binnen al 80 ofzo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Arme JanNa al die maanden krijgt hij het te horen via FOK!
Ja, maar die zijn er altijd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee, behalve die norse, knorrige oudjes.
Nooit geleerd dat je geen snoep van vreemden mag aannemen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meeste bejaarden zijn gezellig hoor
Ik krijg altijd snoepjes
Ik.ben dood van binnen bebequote:Op donderdag 8 maart 2012 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan is van binnen al 80 ofzo.
[..]
Een of andere warlord in Afrika met kindsoldaten, en dat wordt om de één of andere reden enorm gehypt de laatste tijd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:51 schreef 2Happy4U het volgende:
Wie de fuck is Kony en waarom zie ik zijn naam de hele tijd?
En waarom is deze ene zo speciaal en de rest niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Een of andere warlord in Afrika met kindsoldaten, en dat wordt om de één of andere reden enorm gehypt de laatste tijd.
Geen idee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En waarom is deze ene zo speciaal en de rest niet?
Zal wel een hipster ding zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee.
Als de internationale politiek er al wat aan doet maakt dat toch niks uit want een maand later is er toch weer een ander.
Ik vul liever mijn eigen zakken.quote:
weet ik nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waren we dan van plan dan?
[..]
Lekker vakken vullen jwz.
Hoe ga je dan uitleggen wie ik ben?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, ze weet niks over je Beach.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet, ze vindt me al raar genoeg.
[..]
Jan is even AFTK.
Dunno, ze haat iedereen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:20 schreef Beach het volgende:
[..]wat zal ze dan wel niet van mij vinden
Ze is de mooie versie van mij, ja.quote:
quote:
Volg je het ofzo? :S wutquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Annie-Marie de mol, Hadewych wint en Liesbeth helaas. I'm sure of it..
Kopiëren, plakken van zn Facebook van paar dagen geledenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Volg je het ofzo? :S wut
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze is de mooie versie van mij, ja.
[..]Tjatjatja.
[..]
Volg je het ofzo? :S wut
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze is de mooie versie van mij, ja.
Ken ja haar zusje dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jij bent mooier, liever en wijzer
Oh hahaha, ik dacht omdat hij mn zusje kent.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon, Jan zegt lieve dingen tegen je, dat is toch awhhh
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh hahaha, ik dacht omdat hij mn zusje kent.
Wat is boner kebab dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het had en het was![]()
.
Grappig?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doner kebab alleen dan opzettelijk verkeerd gespeld!
Jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.gezondenzo.net(...)fabels-over-popcorn/
Die reactiesWelke FOK!kers waren dat?
[..]
Grappig?
Oneens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:17 schreef HappyBob het volgende:
Die kebab zooi is alleen echt lekker als je veel hebt gedronken en de hele avond los bent gegaan.
Ok.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:17 schreef HappyBob het volgende:
Die kebab zooi is alleen echt lekker als je veel hebt gedronken en de hele avond los bent gegaan.
quote:
Dan is alles lekker wat maar eetbaar isquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:17 schreef HappyBob het volgende:
Te vaak die zooi gegeten.quote:
Maar iets vettigs is wel het lekkerstquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan is alles lekker wat maar eetbaar is
Jij weet dus niet beterquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben er mee opgegroeid vriend.
En zooi.
Ik vooral uit het Midden-Oosten en Nederland en omstreken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij weet dus niet beterIk heb een beetje meegepikt vanuit alle uiteinden van de wereld. Die uitgebreide smaakervaring voelt soms als een vloek.
Ook dat smaakt wel prima in dronken toestand.quote:
Vlaamse frieten dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vooral uit het Midden-Oosten en Nederland en omstreken.
quote:
Ik heb een frikandelletje hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Vlaamse frieten dan?Of alleen de Vlaamse friet van Jan?
Rijmpje en alles.
[..]
quote:
Er staat toch Nederland en omstreken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vlaamse frieten dan?Of alleen de Vlaamse friet van Jan?
Rijmpje en alles.
Wist ik niet toch..quote:
Ik dacht gewoon Nederland, Limburg en Frieslandquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er staat toch Nederland en omstreken.Wat is de Vlaamse friet van Jan dan?
En welk gerecht is dat dan?
Dan ga ik geen fittie starten met Cosmo 2.0quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is op, ik heb alles opgegeten daarnet.True story.
Vreetzakquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is op, ik heb alles opgegeten daarnet.True story.
Derde keer op een avond dat ik dit hoor, ik krijg flashbacks van Petrus die drie keer ontkent Jezus te kennen.quote:
Accepteer je ware aard dan ook, Petrus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Derde keer op een avond dat ik dit hoor, ik krijg flashbacks van Petrus die drie keer ontkent Jezus te kennen.![]()
Ik wilde het eerder zeggen, maar een transgender zijn is lastig...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Accepteer je ware aard dan ook, Petrus.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
omdat de haan begon te kraaien toch van Petrus en dat is cock in het engels en dat kan ook weer andere benaming hebbensorry
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
omdat de haan begon te kraaien toch van Petrus en dat is cock in het engels en dat kan ook weer andere benaming hebbensorry
Lekkeeeerrquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ola!
[ afbeelding ] Ziet er goed uit he? Dit ga ik maken morgon.
Trusten AJ![]()
Doe mij maar een dubbele portie, want hier raak ik niet echt vol van denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ola!
[ afbeelding ] Ziet er goed uit he? Dit ga ik maken morgon.
Trusten AJ![]()
Dat sowieso.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doe mij maar een dubbele portie, want hier raak ik niet echt vol van denk ik
quote:
Misschien is een kleine portie toch wel voldoendequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wordt mn eerste serieuze gerecht.![]()
![]()
Serieus? Volgens mij eet ik te weinigquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Misschien is een kleine portie toch wel voldoende
Hey komaan, waarom zo doen dan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Net nu ik ben gearriveerd? Jammerquote:
Olaquote:
HAHAHAquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Insgelijksquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Serieus? Volgens mij eet ik te weinigIk zou daar zat aan hebben
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Serieus? Volgens mij eet ik te weinigIk zou daar zat aan hebben
Knoflookwoksaus klinktquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HAHAHA
Boh, ik ga van het weekend noodles met heel veel groente en kip en knoflookwoksaus maken
Dat is lekker zotquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij ook.Ik eet graag en als het lekker is ook veel.
[..]
Knoflookwoksaus klinkt![]()
.
Anders kan ik m'n lasagne niet op tochquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey komaan, waarom zo doen dan.![]()
Heb ik vandaag gehad, alleen dan met teriyaki-honingsausquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HAHAHA
Boh, ik ga van het weekend noodles met heel veel groente en kip en knoflookwoksaus maken
OH! DAT IS NOG LEKKERDERquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Anders kan ik m'n lasagne niet op toch
[..]
Heb ik vandaag gehad, alleen dan met teriyaki-honingsaus
Ahh oke.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is lekker zot
Maar, ik eet ook graag hoorMaar de hele dag door kleine beetjes dan
Ik vreet echt heel de dag, maar dan niet veel.
Waarom doe je dat niet dan?quote:
Geen punt?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die het bord plus de vingers niet aflikken.
[..]
Ahh oke.Ik ook, wat is je punt?
Ja, we hebben al die knoflookshit liggen hier.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet dan?Ik heb hier nog wel een flesje liggen
Jeetjequote:Op donderdag 8 maart 2012 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die het bord plus de vingers niet aflikken.
quote:
Daar heb ik wel eens over nagedacht en het voorgelegd bij mijn ouders, of we niet met het toetje kunnen beginnen. Blijkbaar is dat raar ofzo?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:05 schreef HappyBob het volgende:
Ik begin vaak met het toetjeGewoon voor het geval ik anders vol zit na het hoofdgerecht. Zou zonde zijn als het toetje er niet meer bij kan toch..
Of stel dat je sterft tijdens het eten en je bewaart het lekkerst voor het laatst, dan heb je niet eens het lekkerste gegeten voor je dood gaatquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:05 schreef HappyBob het volgende:
Ik begin vaak met het toetjeGewoon voor het geval ik anders vol zit na het hoofdgerecht. Zou zonde zijn als het toetje er niet meer bij kan toch..
Dat is van een film. Maar welke. Niet zeggen, ik weet het wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of stel dat je sterft tijdens het eten en je bewaart het lekkerst voor het laatst, dan heb je niet eens het lekkerste gegeten voor je dood gaat
Mja het spreekwoord gaat als volgt: Likken als Lassie. En niet likken als Tommie/Felix.quote:
Dejavu.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of stel dat je sterft tijdens het eten en je bewaart het lekkerst voor het laatst, dan heb je niet eens het lekkerste gegeten voor je dood gaat
Friends with benefits?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is van een film. Maar welke. Niet zeggen, ik weet het wel.
Dit jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ouder volgens mijquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Friends with benefits?Nee he? Meh.
ik weet ook niet meer welke, maar wel dat stukje onthoudenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oeiquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja het spreekwoord gaat als volgt: Likken als Lassie. En niet likken als Tommie/Felix.
[..]
Dejavu.
Jaquote:
Eens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JaDie film ga ik binnenkort weer eens kijken. Zo zielig dat einde
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
Ik had het goed. Ik heb zoiets nooit goed. Nu had ik het goed! Bohhh.
Of My Sister's Keeperquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:11 schreef Bloempje. het volgende:
Ik vond m wel tof, maar ik hoef m niet perse nog een keer te zien.
Never Let Me Go daarentegen, moet gewoon verplichte kost worden voor iedereen met een hart.
* Bloempje mompelt iets over ook nog een keertje kijken ooit.quote:
Die was ook mooiquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:11 schreef Bloempje. het volgende:
Ik vond m wel tof, maar ik hoef m niet perse nog een keer te zien.
Never Let Me Go daarentegen, moet gewoon verplichte kost worden voor iedereen met een hart.
SLAAP LEKKER.quote:
Hijsmooi.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
* Bloempje mompelt iets over ook nog een keertje kijken ooit.
DIT WEEKEND!! DOEN!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
* Bloempje mompelt iets over ook nog een keertje kijken ooit.
Slaap lekkerquote:
Is dat die ene van Adam Sandler dat zn zus langskomt en ze van gedaante wisselen en hij zwanger wordt als zn zus ?quote:
ALLANG MENS!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SLAAP LEKKER.
[..]
Hijsmooi.Heb je 500 days al gezien?
Ik zal kijken of ik mijn Klipje zover krijgquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
DIT WEEKEND!! DOEN!!
[..]
Slaap lekker
Barbaar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Is dat die ene van Adam Sandler dat zn zus langskomt en ze van gedaante wisselen en hij zwanger wordt als zn zus ?
Ik heb lang geleden besloten geen films meer met Adam Sandler te kijkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Is dat die ene van Adam Sandler dat zn zus langskomt en ze van gedaante wisselen en hij zwanger wordt als zn zus ?
Bestaat ook niet wat ik zei gelukkigquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb lang geleden besloten geen films meer met Adam Sandler te kijken
Zag tijdje terug wel een film voorbijkomen waar hij ook z'n tweelingzus ofzo speelt. Dus dacht dat het wel die film zou zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bestaat ook niet wat ik zei gelukkigmaar zou me niks verbazen
Dat was ook de inspiratie voor mn nonsensquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zag tijdje terug wel een film voorbijkomen waar hij ook z'n tweelingzus ofzo speelt. Dus dacht dat het wel die film zou zijn
Ik wil hem zien met jou..quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat was ook de inspiratie voor mn nonsensmaar die film heb ik nog niet durven kijken en ga ik ook nooit doen
die voorkant alleen al was gewoon te erg voor woorden
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat was ook de inspiratie voor mn nonsensmaar die film heb ik nog niet durven kijken en ga ik ook nooit doen
die voorkant alleen al was gewoon te erg voor woorden
Je moederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je werkt toch geen 24 uur per dag..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zal ik maar stoppen met werken zodat ik de hele dag Howrse kan doen?
was jij de serie moordenaar? wat zat dr in die prik dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oi mannentjes.
Ik droomde dat ik kinderen een prik moest geven, kreeg er gelijk een naar gevoel van.En over een seriemoordenaar.
Dromen..
nee, das een pedofielquote:
Nee dat was de hoofdprikker, een van zn assistentes ging weg maar hij wist niet waarnaartoe. Zo ging hij dus op pad, alle landen door op zoek naar haar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was jij de serie moordenaar? wat zat dr in die prik dan?
Heel niet!!!!! Ik keek toe vanaf de zijkant..quote:
schrijf het op en maak er een boek van !quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat was de hoofdprikker, een van zn assistentes ging weg maar hij wist niet waarnaartoe. Zo ging hij dus op pad, alle landen door op zoek naar haar.
Dat verklaart haar keuze voor de PABO wel gelijk.quote:
Tell it to the judgequote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heel niet!!!!! Ik keek toe vanaf de zijkant..
Ja he? Zou zo een stuk uit een film kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schrijf het op en maak er een boek van !
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat verklaart haar keuze voor de PABO wel gelijk.
[..]
Tell it to the judge
oew, een film. mag ik een gastrolletje?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja he? Zou zo een stuk uit een film kunnen zijn.
[..]Doe normaal omg.
Oké, ik weet best wanneer ik niet gewenst ben. Gelukkig begrijpen ze me bij UDOWU wel.quote:
jij mag de psychoprikker zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oew, een film. mag ik een gastrolletje?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, ik weet best wanneer ik niet gewenst ben. Gelukkig begrijpen ze me bij UDOWU wel.
oew, kindjes vermoordenquote:
Anders prik je me dood, net als al die onschuldige kindertjes in je droom?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij mag de psychoprikker zijn
[..]Jij gaat nergens heen verdorie.
Terechte klacht.quote:
Hoe isseeeeetquote:
waarom?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is niet weggelegd voor mij.
Jazeker te wetenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:17 schreef HappyBob het volgende:
Zijn jullie nog in Utrecht morgen?Op dit moment sta ik op 75% kans namelijk
Nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:17 schreef HappyBob het volgende:
Zijn jullie nog in Utrecht morgen?Op dit moment sta ik op 75% kans namelijk
Hoe laat ongeveer?quote:
Waarom ontloop je me de hele tijd?quote:
neem voor mij wat nieuwe overhemden mee..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We zijn vanaf 12 uur in Utrecht is de verwachting.Of half een.
En hoe laat is de open dag?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We zijn vanaf 12 uur in Utrecht is de verwachting.Of half een.
Auto -> Rijden -> Utrecht -> Shoppenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neem voor mij wat nieuwe overhemden mee..
moet thuis blijven want er komt een pakketje en een man voor de cv ketelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En hoe laat is de open dag?
[..]
Auto -> Rijden -> Utrecht -> Shoppen
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neem voor mij wat nieuwe overhemden mee..
in ieder geval niet diequote:
Hmmm hangt er nog een beetje vanaf hoe laat we daar weg zijn in Amsterdam. Maar gok rond 12 uur - half 1.quote:
Oh jullie gaan eerst samen nog naar Amsterdam?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm hangt er nog een beetje vanaf hoe laat we daar weg zijn in Amsterdam. Maar gok rond 12 uur - half 1.
Woon je dichtbij centraal ? dan kunnen we smsje sturen als we onderweg zijn en precieze tijd weten en moeten we nog minuutje of 40 reizen denk ik voor we daar zijn
quote:
Eerst met KB en zusje plus die vriend van haar naar Hogeschool Amsterdam open dag en dan snel door naar de HUquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh jullie gaan eerst samen nog naar Amsterdam?
Ik moet ongeveer 3 kwartier reizen naar CS dan.
Die gaat weer shisha rokenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh en ik zei tegen mn zusje dat ze anders gewoon in Utrecht kon chillen zodat ze niet met ons meegaat enzo.
Snelsnelsnel?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Eerst met KB en zusje plus die vriend van haar naar Hogeschool Amsterdam open dag en dan snel door naar de HU
okequote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Eerst met KB en zusje plus die vriend van haar naar Hogeschool Amsterdam open dag en dan snel door naar de HU
Nee okequote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Snelsnelsnel?Ik wil allemaal boekjes verzamelen over ergotherapie jaaa.
[ afbeelding ] Baby Pinguinnn.
WAAAROMMMMMMMMMMMquote:
nIET MIJN DINGquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee okewe nemen de tijd
maar moet lukken in een uur of 2
[ afbeelding ]
baby dino
Zou jij mn KPD toegang kunnen versnellen ?quote:
Neenee spannend met jou en Jan tochquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo spannend is het heus niet.Het is maar een gebouw weetje.
Oh das wel leuk.
Komt goed, je eerste meet-ontmaagding.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Neenee spannend met jou en Jan toch
mwah ik vind mijn familie nogal saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |