Ik doe dat eigenlijk nooit nu je het zegtquote:Op woensdag 18 april 2012 21:17 schreef stoeltafel het volgende:
Sparren jullie veel met ondernemers of mensen die er verstand van hebben?? Normaal spar ik vrij veel met me vader maar die is nu helaas op vakantie en ik ga net een nieuwe vestiging openen.
Vraag me af hoe jullie dit doen??
Je mag hier wel sparren als je wilt hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 21:32 schreef stoeltafel het volgende:
Hmmmm merk altijd ik spar met iemand dat ik vaak helemaal andere vragen of inrichtingen krijg en soms zoek ik gewoon de bevestiging.
À.s. Open ik een tweede vestiging van de parkeerplaats, ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.
We hebben een half jaar intensief geinvesteerd in acquisitie en alsof de duvel ermee speelt, komen ineens van allerlei kanten de offerte-aanvragen op me af. Normaal zo'n 5 serieuze per jaar. De afgelopen drie weken gewoon 3 per week. Dus ik heb het ontzettend druk. Maar ik klaag nietquote:Op woensdag 18 april 2012 21:40 schreef stoeltafel het volgende:
Thnx! Maar digitaal is toch wat lastiger dan in een gesprek:) laat wel weten hoe het gaat. Morgen wordt mijn kantoor geleverd en de slagboom. Ben echt benieuwd hoe het maandag gaat lopen.
Hoe gaat jou business?
Psiesquote:
Dat kan ik je niet precies vertellen online, maar wij ondersteunen en adviseren grote retailketens (franchise- en filiaalbedrijven).quote:
Ik mod al 100 jaar niet meer in V&Aquote:Op woensdag 18 april 2012 22:46 schreef YoshiBignose het volgende:
En omdat je het zo druk hebt mod je niet meer in V&A?
Ik mag hopen dat de Belastingdienst wel iets beters te doen heeft dan problemen maken om éénm bonnetje. Je admie moet natuurlijk niet één grote gatenkaas zijn, maar een enkele bon? Het zou me verbazen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:03 schreef Anno2012 het volgende:
Even een vraag aan de ondernemers hier. Ik heb vorig jaar iets gekocht bij de mediamarkt. Bon netjes in de administratie geduwd. Tijdje geleden teruggegaan ivm defect apparaat. Bonnetje heb ik moeten inleveren. Nu heb ik met mijn domme kop vergeten om een kopie van de bon te maken.
Gaat de belastingdienst hier een probleem van maken indien ik controle zou krijgen? (moeten ze natuurlijk net in dat jaar,die maand,en die week en die aankoop uitkiezen om te controleren)
Het staat wel op mijn bankafschrift.
Hebben ze dat nog van een paar maandjes geleden?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de Belastingdienst wel iets beters te doen heeft dan problemen maken om éénm bonnetje. Je admie moet natuurlijk niet één grote gatenkaas zijn, maar een enkele bon? Het zou me verbazen.
Maar waarom vraag je niet even een kopietje bij de Mediamarkt?
Ook de Mediamarkt moet de admie járen en járen bewaren. Zeer grote kans dat ze 'm in het filiaal zo uitdraaienquote:Op donderdag 19 april 2012 14:23 schreef Anno2012 het volgende:
Hebben ze dat nog van een paar maandjes geleden?
Serieus een Markskramer franchise? Je weet dat het met de MKB slecht gaat en het in de komende jaren veel slechter zal gaan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:20 schreef De-Hamster het volgende:
Na de zomer vakantie moet ik vanuit mijn hbo opleiding Commercieel Management (dan laatste jaar) tien weken stage lopen, dan een blok van tien weken les (strategisch marketing management) en daarna 20 weken afstudeerstage.
Zelf wil ik mezelf steeds verder gaan ontwikkelen in de richting van zelfstandig ondernemer. Dit dan vrijwel zeker in de retail kant. De eerder besproken eigen Marskramer franchise is interessant. Maar ik begin ook steeds meer interesse te krijgen in het overnemen van mijn vaders supermarkt op den duur, hij zal nog wel een jaar of tien doorgaan.
Is er met mijn stage iets mogelijk zodat ik mezelf als ondernemer kan ontwikkelen. Ik kan wel een marketing/sales stage ergens gaan doen, maar als ik nu al weet dat daar mijn toekomst niet ligt, dan vind ik dit zonde. En als twintigjare (op dat moment) heb je op ondernemersvlak nog héél veel te leren. Dus alles wat ik vanuit stage periodes op school kan meepakken moet ik zeker doen denk ik.
Ok,thanks !quote:Op donderdag 19 april 2012 14:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook de Mediamarkt moet de admie járen en járen bewaren. Zeer grote kans dat ze 'm in het filiaal zo uitdraaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |