Ik sla even over?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja,babyhuisje!![]()
En waarom niet slapen? Zodat je morgen helemaal van moeiigheid over je nek gaat?
Oh dat wel..quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:50 schreef Sorbootje het volgende:
Wil jij niet in mijn doos gluren Tico? Sufkut!
Vanavond meteen koken?quote:
Ik ook hoor, maar ik gluur graag in die van een ander. Via echofoto's dan, want live in de k*t kieren vind ik nou weer niet zo nodig,quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dat wel..
Maar babyhuisje, dat sla ik even over.
Ouderwets hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik gluur graag in die van een ander. Via echofoto's dan, want live in de k*t kieren vind ik nou weer niet zo nodig,
Ja, zo ben ik.quote:
Of het zijn er twee!! Haha, *lol*quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:49 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kon geen andere TT bedenken. Alleen maar dingen met kots erin.
Maar goed, morgen echo dus en ik hoop dat ik slaap vannacht. Vind het stiekem toch wel erg spannend. Straks heeft het twee hoofden ofzo.
Ik heb vannacht gedroomd (don't ask) dat zo ongeveer iedereen in OUD ook een kindje voor K&J aan 't maken was.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:49 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kon geen andere TT bedenken. Alleen maar dingen met kots erin.
Maar goed, morgen echo dus en ik hoop dat ik slaap vannacht. Vind het stiekem toch wel erg spannend. Straks heeft het twee hoofden ofzo.
Ah ok. Jammer....quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:55 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha Keshet! Ik denk dat ze eentje wel genoeg vinden.En Mikoxx, het is er maar eentje, ik heb al een eerdere echo gehad.
Dat schijnt heel goed te zijn.. ik geloof er in dat dromen altijd iets betekenen en heb me er een tijdje in verdiept.. als droomt dat je zwanger bent staat dit voor mooie nieuwe ontwikkelingen in je leven.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:39 schreef Ticootje het volgende:
Nou ik droomde vannacht ook dat ik zwanger was...
Goeie zaak, ik wil de mijne zelf houdenquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:55 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha Keshet! Ik denk dat ze eentje wel genoeg vinden.En Mikoxx, het is er maar eentje, ik heb al een eerdere echo gehad.
Mjah, klagen bij marktplaats en aangeven dat rack and trace wel aangeeft dat het aangekomen is, maar ik denk dat ze vrij weinig kunnen doen dan zeggen "nooit eerst verzenden"quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:05 schreef mikoxx het volgende:
Ik kan niks ondernemen denk je? Gaat om veertig euro
Ik heb een overcomplete (wat oudere) tomtom van mijn wederhelft ingepakt vandaag. Ik kan wel eens vragen of hij er nog iets mee wil?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:33 schreef Ssserpente het volgende:
Mikoxx, wat kut! Je hebt dr adres toch? Dreigbrief sturen.
Over die bezoeken. Mn baas krijg ik niet mee, al geprobeerd. Die wil alleen mee naar de inhoudelijke bezoeken. Maar die zijn er niet zoveel. Probeer als intercedent maar eens een afspraak te krijgen met een p&o'er in deze tijd.
En bijeenkomsten organiseren gebeurt al. Die 'bezoeken' tellen alleen niet mee. Het is immers geen doel op zich.
Hij snapt alleen niet dat het al een doel op zich ís door er een target aan te hangen.
Kut is vooral dat ik het met mn eigen auto moet doen voor 19 ct de kilometer en ze te beroerd zijn om een tom tommetje te kopen voor op de vestiging. Want die heeft iedereen toch? En anders gebruik je toch gewoon je telefoon? Écht weer wat voor mij om dat te vragen.
Rukkers.
Oh, dat zou super zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb een overcomplete (wat oudere) tomtom van mijn wederhelft ingepakt vandaag. Ik kan wel eens vragen of hij er nog iets mee wil?
Vraag of ze er een foto van neemt met de krant van vandaag erbij.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:38 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb dr adres natuurlijk. Maar hey, wat als ze t echt niet ontvangen heeft?
De post kan toch zien wie ervoor getekend heeft?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:38 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb dr adres natuurlijk. Maar hey, wat als ze t echt niet ontvangen heeft?
Van wat je haar gestuurd hebt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:41 schreef mikoxx het volgende:
Of ze waar een foto van neemt sserpente?
En bij gewone pakketpost hoeft iemand niet te tekenen voor ontvangst, toch?
Nee, dan niet. Maar dan kunnen ze alsnog zien op welk huisnummer het is afgeleverd. Als dat van haar is lijkt het me duidelijk....quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:41 schreef mikoxx het volgende:
Of ze waar een foto van neemt sserpente?
En bij gewone pakketpost hoeft iemand niet te tekenen voor ontvangst, toch?
Dat heb ik al gedaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:44 schreef Troel het volgende:
Gewoon haar erop wijzen dat er wel een ontvangstbevestiging is van Postnl?
o zou dát het zijn! ik ben gewoon een latente lesbiënnequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:57 schreef miss_sly het volgende:
Mijn zusje heeft ook een berg gereedschap, veel meer dan B.
Maar goed, zij is dan ook lesbisch, dat zal dan ook wel weer anders zijn dan volgens jouw partner
ik vind je zus leuk, ook al "ken" ik dr alleen maar via FBquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:57 schreef miss_sly het volgende:
Mijn zusje heeft ook een berg gereedschap, veel meer dan B.
Maar goed, zij is dan ook lesbisch, dat zal dan ook wel weer anders zijn dan volgens jouw partner
Is ze ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:06 schreef moussy het volgende:
[..]
ik vind je zus leuk, ook al "ken" ik dr alleen maar via FB
ja maar jij hebt alleen jongens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Lady, for what its worth, ik heb mijn zonen leren banden plakken en fiets repareren. En ik repareer het speelgoed, en ik klus. Dus er zijn er meer
Oostindisch geëmancipeerd, ja, ik ook.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben dan ook alleen geëmancipeerd als het mij uitkomt.
haha, ja. We bedoelen hetzelfde.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik doelde ook meer op een Oh dankuwel meneer! in plaats van een ik kan het zelf wel snauw.
Echt, ik kan het niet loslaten. Wat probeerde je hier nou eigenlijk te zeggen?quote:
Waar zat jij op school dan? Of woonde je toen al niet meer in braboland?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:11 schreef miss_sly het volgende:
Trouwens, op zich vind ik 13 niet te jong om zelf banden te lakken. Toen ik naar de middelbare school ging en elke dag 15 km enkele reis moest fietsen, moest ik van mijn ouders ook leren om het zelf te doen. Wel zo handig
In Boxtel, vanuit Best.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:44 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Waar zat jij op school dan? Of woonde je toen al niet meer in braboland?
Lijkt me heerlijk, hoewel ik het fietsen eigenlijk best lekker vond. Heb het eigenlijk al die jaren met plezier gedaan. Mijn moeder moest me soms dwingen met de trein te gaan, als het echt hard vroor of had gesneewdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Aha ik snap hem. Ik hoefde maar 3min te fietsen.
Mee eens. Gewoon stoppen met dat nepmollen!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, op zich hoort nepmollen er wel bij, maar het is nu op een punt dat degene die zich als een normale kandidaat gedraagt, de mol is
succesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Zit in de wachtkamer van de tandarts en de peuterpubertijd is ingeslagen als een bom (dacht dat dat al lang bezig was, stupid me). Anyways... Flip heeft besloten dat zijn Cars 2- trui, zo noemt ie het, (s)tom is en uit moet. Hij ligt nu al ruim 10 min boos onder een stoel bij een vreemde...
Hij haat mij soms echt. Als blikken toch konden doden
Nee, we waren op zich wel tevreden, maar we hoorden nog voor hij begon (tijdens de wen-periode) dat het voortbestaan ter discussie stond (ivm lage aantallen) en toen hebben we meteen besloten om Sasha bij een andere school op de wachtlijst te zetten. Door Oscar's inschrijving bij die school kwam gelukkig in een stroomversnelling en kon Sasha snel overstappen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:27 schreef flowerbox het volgende:
Is dat de school waar hij maar 5 weken op heeft gezeten Be? Jullie waren niet tevreden over die school toch?
whehehe, Celine heeft dat ook nu. Die wil de hele dag in d'r hemd lopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Zit in de wachtkamer van de tandarts en de peuterpubertijd is ingeslagen als een bom (dacht dat dat al lang bezig was, stupid me). Anyways... Flip heeft besloten dat zijn Cars 2- trui, zo noemt ie het, (s)tom is en uit moet. Hij ligt nu al ruim 10 min boos onder een stoel bij een vreemde...
Hij haat mij soms echt. Als blikken toch konden doden
achter de bank?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:56 schreef livelink het volgende:
Hier is het grauw en donker (kan ook een weerspiegeling van mijn bui zijn, natuurlijk)
Ik zoek me rot naar twee bibliotheekboeken
je lijkt mij wel!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:11 schreef livelink het volgende:
Ik heb ze voor de zekerheid al verlengd, ja. Maar ja ik zal ze toch ooit moeten vinden.
Het lijkt me wel lekker idd. Ik heb een leuk recept gevonden met witlof, winterpostelein en blauwe schimmelkaas.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:40 schreef simmu het volgende:
winterpostelein is heel lekker flowerbox! zomerpostelein ook trouwens. je kan er vanalles mee: stamppot, salade en in de lasagne is het ook lekker![]()
ja, met wat fijnere blaadjes zeg maar. tis net als met spinazi. je hebt jonge spinazi en gewonequote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:14 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Het lijkt me wel lekker idd. Ik heb een leuk recept gevonden met witlof, winterpostelein en blauwe schimmelkaas.![]()
Ziet zomerpostelein er een beetje hetzelfde uit?
Gecondoleerd trouwens.
En dat hebben ze in het gesprek voordat Sasha ging wennen nooit gezegd?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Simmu, da's wel heel vlot dan...
[..]
Nee, we waren op zich wel tevreden, maar we hoorden nog voor hij begon (tijdens de wen-periode) dat het voortbestaan ter discussie stond (ivm lage aantallen) en toen hebben we meteen besloten om Sasha bij een andere school op de wachtlijst te zetten. Door Oscar's inschrijving bij die school kwam gelukkig in een stroomversnelling en kon Sasha snel overstappen.
En nu zijn we dus extra blij, want nu zijn er nog veel meer overstappers. Ik geloof dat er uiteindelijk van de 19 peuters die er waren uiteindelijk maar 1 of 2 bleven...
Overigens was er besloten dat ze iig door mochten tot volgend jaar zomer, maar dan wel op een andere lokatie die voor veel ouders echt te ver weg was, dat was de doodssteek, of zoals de meeste ouders denken, dat was wat de stichting voor ogen had bij het verhuis-besluit, een sterfhuisconstructie...
Goed. Zowel flip als ik geen gaatjes. Hij spartelde flink tegen en de babbels kwamen toen ik alleen in de stoel lag, hij een cadeautje had gekregen en rond liep. Hij zei letterlijk en met een stralende witte lach tegen de tandarts dat hij hem nog wel een keer in de 'pinger' wilde bijten... Ik heb een ernstig vermoeden dat ik bij deze knul aan het falen ga.quote:
ziet er lekker uit!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:03 schreef flowerbox het volgende:
Was het gebitjes-dag bij jullie, Rocka?![]()
![]()
![]()
http://lokaalenlekker.nl/(...)tlof-en-blauwe-kaas/
Goed. Ik had haar lekker toegedekt op haar plaats in de keuken, pakte boodschappen uit en toen ik de kamer inliep schrok ik me een hoedje! Lag ze op het kleed te wachten op me. Wel heel lief maar zo onverwacht. Ze waggelt nl nig van de narcose.quote:
Iphone toevallig?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Heb ik weer...wil k mn telefoon in mn jaszak doen, valt ie eruit. Scherm aan diggelen. Althanshij werkt nog, zitten alleen een hele hoop barsten in mn scherm...fijn...
Gedaan, en ze reageert met 'heel fijn, ik hoop dat ze het pakketje terugvinden bij postnl, mocht het toch nog hier aankomen, dan stuur ik t naar je terug'.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
En zo zou ik het ook naar haar communiceren. Zo vervelend dat het niet aangekomen isgelukkig kunnen ze wel een onderzoek doen bij postnl.
en dan komt het allemaal goed! En als het dan verkeerd bezorgd blijkt ga ik gewoon te politie inschakelen om het op te halen (quatsch, maar beetje druk kan geen kwaad)
Hahahaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:49 schreef k_i_m het volgende:
Ik baalde er gewoon van dat ik weer naar huis moest op een gegeven moment.
Donderdag!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:59 schreef snoopy het volgende:
Wanneer ga je eigenlijk verhuizen kim? Of is dat een gevoelige vraag?
Heerlijk weer thuis!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:29 schreef Gaoxing het volgende:
Erg tof, Kim :-)
En navond, allen. Mijn sc dagen zijn vorlopig weer even geteld, want weer in een andere tijdzone, na een erg vlotte reis.
Vooral erg plakkerigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat heerlijk om weer thuis te zijn GaoWaren je koters door het dolle heen?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:29 schreef Gaoxing het volgende:
Erg tof, Kim :-)
En navond, allen. Mijn sc dagen zijn vorlopig weer even geteld, want weer in een andere tijdzone, na een erg vlotte reis.
Hier een week na de schoolvakantie. Volgens mij iets van 30 juli.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:35 schreef Saffier het volgende:
Diaan weet jij wanneer de bouwvak valt?
Net aanquote:
Ja doen! Echt! Wat een zooitje was het parkeren daar zeg..leek wel of ze het voor het eerst hadden georganiseerdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:46 schreef SacreCoeur het volgende:
ah je bent naar k3 geweest! wij gaan aankomend weekend, lekker met ov
Ja dat was afgelopen keer bij de Mega Mindy 3D show ook al.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja doen! Echt! Wat een zooitje was het parkeren daar zeg..leek wel of ze het voor het eerst hadden georganiseerd
hahaha ja die heb ik idd ook gezien.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:15 schreef snoopy het volgende:
Ik moet ineens denken aan die meiden bij het programma 'fans' een tijdje geledenvolwassen grieten die dan gingen staan dansen voor die kleine kindjes zodat die niets konden zien. Echt te treurig voor woorden
ik ook!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:42 schreef snoopy het volgende:
Gruwelen van toystory? Ik vind toystory echt heel goed
Ik ben serieus bang dat ik haar voor me heb zitten he.. zal je altijd zienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:15 schreef snoopy het volgende:
Ik moet ineens denken aan die meiden bij het programma 'fans' een tijdje geledenvolwassen grieten die dan gingen staan dansen voor die kleine kindjes zodat die niets konden zien. Echt te treurig voor woorden
Ik vond die fans van BZN erger, dat ze pislink waren omdat ie opeens met Annie zong ofzoietsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:22 schreef snoopy het volgende:
Dat heb ik dan weer niet gezien. Maar erger dan die k3-fans, bestaat dat?![]()
Wat wil je, als juist degene die stopt wegens niet meer willen optreden, vervolgens met het hele repetoire met een andere zangeres doorgaatquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik vond die fans van BZN erger, dat ze pislink waren omdat ie opeens met Annie zong ofzoiets
Als je deze spot eis je gewoon een andere plek bij die ahoypik van taartquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik ben serieus bang dat ik haar voor me heb zitten he.. zal je altijd zien
hahah ik moest heel hard lachenquote:
ja en boos ook he, prachtigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind t leuk om bij jou te komen?
Die met jan Keizer was briljant. Met die mevrouw die dan haar mooiste T-shirt aantrok en dat ze heel verontwaardigd achter Jan Keizer aangingen![]()
Dat hele Fans. ik voelde me echt wereldvreemd
de sociale werkplaats komt wel erger tegen.quote:Op zondag 11 maart 2012 08:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja, probeer nog maar eens een baan te vinden nadat DAT is uitgezonden
Dat is haske goed, en daar moet je zeker niet jaloers op zijn!quote:Op zondag 11 maart 2012 10:54 schreef Vicky het volgende:
Jaloers Kim!!
Ik stond om 9.15 al weer te pumpen
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het eigenlijk nog niet zo'n mooi weer. Vind het nog fris buiten.
Dat is waar. Ik vind dat niet eigenlijk. Maar ben ook niet echt een buitenmens.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:28 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.Ik vind het mooi weer als het fris is.
Manlief stoort zich hier al een tijdje aan een groep kinderen die om 10 uur nog tussen de huizen lopen te gillen. Dus toen jongste laatst een slaapfeestje had en om 7 uur 's morgens buiten wilde spelen met z'n vriendjes....quote:Op zondag 11 maart 2012 12:33 schreef Estrys het volgende: Om half zeven was er een peuter alweer aan het roepen. Ik had hem bijna bij die buren in de tuin gezet.
![]()
Ik krijg nu constant Patricia die 16 kilo is afgevallen in beeld links, maar ik vraag me heel erg af op welke zoekwoorden die is ingesteld dan, want ik heb al jaren niet meer gezocht naar afvalmanierenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:12 schreef Macka66 het volgende:
Zoeken met DuckDuckGo.com Spuug, dan heb je minder last van gericht adverteren door Google. (Wel even bij settings Nederland instellen voor betere NL resultaten.)
Ze ziet er wel verdomd goed uit die Patriciaquote:Op maandag 12 maart 2012 09:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik krijg nu constant Patricia die 16 kilo is afgevallen in beeld links, maar ik vraag me heel erg af op welke zoekwoorden die is ingesteld dan, want ik heb al jaren niet meer gezocht naar afvalmanieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |