Je bekijkt het maar vanaf één kantquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bekijk de 1/2/3 -0 even terug van afgelopen weekend. 3x Wijnaldum die niet mee terug loopt. Als het middenveld niet mee terugloopt om te verdedigen ben je als verdediging simpelweg kansloos.
Wijnaldum heeft dit seizoen misschien 5 goede wedstrijden gespeeld, dus hoezo constant?
Ja hallo, ga je nou serieus Wijnaldum de schuld geven van de 3 eerste doelpunten?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:10 schreef BlaZ het volgende:
Een talentvolle speler die te lam is om terug te rennen naar de verdediging en daardoor meerdere tegendoelpunten veroorzaakt.
Over wie denk je dat Bouma sprak na de wedstrijd met zijn "gebrek aan inzet".
Dat zeker, maar Wijnaldum was helemaal niet te laat. Hij kwam mee terug en liet de tegenstander gewoon uit zijn rug komen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:22 schreef LudoSanders het volgende:
Zeker die 2-0 vind ik niet echt een fout van Wijnaldum. Marcelo speelt een kutbal, over nog geen drie meter, naar Bouma. Die denkt vervolgens handig te zijn door die binnen te houden en hem in de voeten van een Twente-speler te schuiven. Als je al zo knullig balverlies gaat leiden, daar is voor de middenvelders niet op te anticiperen. Logisch dat je dan wel eens te laat bent.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=160471quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hallo, ga je nou serieus Wijnaldum de schuld geven van de 3 eerste doelpunten?Misschien moet je nog even verder kijken naar wat daar allemaal nog meer fout bij ging. Je hebt helemaal gelijk dat hij ruk speelde maar zéker niet de inleider van de nederlaag. Die ligt toch echt bij de verdediging en de keeper imo.
quote:Wijnaldum: ‘Ik had schuld aan drie van de zes treffers, ongelooflijk’
Maandag, 5 maart 2012 om 13:06
PSV kreeg zondag een gigantisch pak slaag in het eigen Philips Stadion. FC Twente produceerde liefst zes doelpunten en de twee treffers van Ola Toivonen vielen daarbij in het niet: 2-6. Ook voor Georginio Wijnaldum was het geen fijne wedstrijd. De van Feyenoord overgenomen middenvelder ging niet vrijuit bij de eerste drie treffers van de Tukkers.
“Bij de eerste goal dacht ik dat iemand anders het wel zou opknappen, bij de tweede had ik met Willem Janssen mee moeten lopen en bij de 0-3 had ik harder terug moeten sprinten”, legt Wijnaldum uit tegenover Sp!ts. “Ik had dus schuld aan drie van de zes treffers, ongelooflijk. Geen idee hoe dat kan, ik heb er geen verklaring voor.”
Wijnaldum werd in de onderbreking flink aangepakt door hoofdcoach Fred Rutten. “Ik wilde dat de tweede helft snel zou beginnen, zodat ik mijn fouten goed zou kunnen maken.” Veel hielp dat niet: hoewel Toivonen twee keer scoorde bleef de marge van vier ook na de pauze intact, omdat Leroy Fer en Willem Janssen namens FC Twente doelpunten maakten.
Tegen Twente was het natuurlijk ook pech, waar PSV miste maakte Twente vrijwel elke kans af.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
Die wedstrijd was gewoon kut, bal verlies op het middenveld.. dan moet de verdediging gewoon opletten en instappen.
Misschien moeten we Rutten zijn advies opvolgen en er niet te lang bij blijven hangen en vooruit kijken.
Hij loopt mee, maar loopt gewoon te dekken op een paar meter. Overigens wordt Labyad ook kinderlijk eenvoudig opzij gezet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:24 schreef BlaZ het volgende:
Tuurlijk maken er meer spelers fouten, maar bij de 1 en 2-0 gaat Wijnaldum wel heel ongeconcentreerd te werk.
Als tegenstanders vrij mogen inschieten kan je de keeper moeilijk de schuld geven.
Loopt hij bij de 1-0 gewoon mee valt dat doelpunt nooit.
Romario !quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:27 schreef Powerplant. het volgende:
Zijn er trouwens spelers die bij PSV en Valencia hebben gespeeld?
Op Kluivert na, want dat is de enige die ik kan verzinnen.
Het is een citaat van Wijnaldum zelfquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
Sinds wanneer is voetbalzone een betrouwbare bron?
Hij heeft iig zelfkritiek, heb ik van Bouma, Marcelo, Manolev, Hutchinson en Issakson nog niet gehoord over hun aandeel in alle tegentreffersquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:27 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=160471
[..]
Romario en Arnesen hebben ook bij Valencia gespeeld. Meer weet ik er niet.quote:
Isaksson zal het allemaal een zorg zijn of we kampioen worden of niet. Die speelt volgend seizoen bij een andere club en speelt nu nog louter om in vorm te blijven voor het EK.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft iig zelfkritiek, heb ik van Bouma, Marcelo, Manolev, Hutchinson en Issakson nog niet gehoord over hun aandeel in alle tegentreffers.
Het is een aaneenschakeling van fouten inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is iig debiel om die 3 doelpunten volledig op het conto van Wijnaldum te schrijven. Er gaat zó veel fout bij zó veel verschillende spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |