Ach, ik koop 'm wel ergens anders of zo.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:42 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
NaarIk heb nog wel ergens een firered liggen maar die wil ik stiekem zelf gebruiken om mn pokedex vol te krijgen..
Firered heb je niet nodig om je pokedex vol te krijgen.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:42 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
NaarIk heb nog wel ergens een firered liggen maar die wil ik stiekem zelf gebruiken om mn pokedex vol te krijgen..
Ja écht nodig heb ik hem natuurlijk niet, maar het maakt de klus wel verdomde makkelijker. Alleen al de starters zijn gewoon zo makkelijk nu.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Firered heb je niet nodig om je pokedex vol te krijgen.
(als je hg/ss en b/w hebt)
maar ik zou hem ook niet verkopen hoor
Ik had op silver een potje met 247 pokemon.. soo closequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Het compleet maken van m'n Pokédex heb ik allang opgegeven.
Bij Pokémon Silver heb ik er ooit 242 op de Pokédex gehad, maar verder kwam ik echt niet.
Bovendien vind ik het saai en frustrerend om daar zolang mee bezig te zijn.
Dus ik begin mijn spel altijd opnieuw als ik alle badges heb/bij Victory Road ben/de Pokémon League heb verslagen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Het compleet maken van m'n Pokédex heb ik allang opgegeven.
Bij Pokémon Silver heb ik er ooit 242 op de Pokédex gehad, maar verder kwam ik echt niet.
Bovendien vind ik het saai en frustrerend om daar zolang mee bezig te zijn.
Dus ik begin mijn spel altijd opnieuw als ik alle badges heb/bij Victory Road ben/de Pokémon League heb verslagen.
Hier heb ik mij ook altijd aan geërgerd. Dat hele Team Rocket gebouw in Mahogany Town. Je hebt verdomme 6 badges en dan moet je tegen ratatas van level 18.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Nidoking is altijd goed.
Met dit weer wil ik altijd als een echte nerd buitenzitten met mijn DS, maar door de zon kan ik het scherm haast niet zien.![]()
#firstworldproblemens
Ik blijf het echt zonde vinden dat bij Heart Gold (en Soul Silver en Silver en Gold) de trainers en wilde Pokémon zo zwak zijn.
Je moet een Steelix van level 35 verslaan, maar daarna moet je weer trainers met Pokémon op level 16 verslaan.
Als de trainers en wilde Pokémon wat sterker zouden zijn, zou het het perfecte spel zijn.
Ik gebruik dat team rocket gebouw altijd om een vierde of vijfde pokemon te trainen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Hier heb ik mij ook altijd aan geërgerd. Dat hele Team Rocket gebouw in Mahogany Town. Je hebt verdomme 6 badges en dan moet je tegen ratatas van level 18.
Ik krijg de laatste dagen ook weer zin om weer te beginnen in het zonnetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |