abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108940772
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:39 schreef H-D het volgende:

[..]

Impliceer je nou dat ik een in hokjes denkende autist ben? Nee toch hoop ik?
Ehm ... ja, toch wel, vrees ik.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_108940832
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:42 schreef r_one het volgende:

[..]

Ehm ... ja, toch wel, vrees ik.
Ja ik vrees het ook maar wilde het even zeker weten.
Sowieso, andere mensen meteen voor zwakzinnige en hokjesdenkende autisten uit maken en het dan vreemd vinden dat andere mensen je dan als dom bestempelen. Apart.
pi_108941076
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:45 schreef H-D het volgende:

[..]

Ja ik vrees het ook maar wilde het even zeker weten.
Sowieso, andere mensen meteen voor zwakzinnige en hokjesdenkende autisten uit maken en het dan vreemd vinden dat andere mensen je dan als dom bestempelen. Apart.
Het is ook niet mijn stijl, nee. En anderzijds voel ik me er ook niet echt door aangesproken.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_108941519
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:55 schreef r_one het volgende:

[..]

Het is ook niet mijn stijl, nee. En anderzijds voel ik me er ook niet echt door aangesproken.
Nou ja ik herken mezelf ook niet direct in 'hokjesdenkende autist' nee.
pi_108944498
Tja, het is normaal gedrag om je niet aan afspraken te houden op marktplaats. Snap dat dan! Dat is nou 'out of the box' denken! De overheid doet er toch niets tegen, dus dan mag het, sterker nog dan moet het! Anders ben je een dief van je eigen portemonnee. En iedereen doet het toch? Dus als je daar anders over denkt ben je een 'hokjesdenkende autist'. Heel logisch toch?

Oh ja en alles ligt allemaal aan de politiek! Bankiers zijn allemaal graaiers, Grieken zijn lui en Pim/Geert hadden/hebben helemaal gelijk!

Goed samengevat?
pi_108946646
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:03 schreef delpit het volgende:
Tja, het is normaal gedrag om je niet aan afspraken te houden op marktplaats. Snap dat dan! Dat is nou 'out of the box' denken! De overheid doet er toch niets tegen, dus dan mag het, sterker nog dan moet het! Anders ben je een dief van je eigen portemonnee. En iedereen doet het toch? Dus als je daar anders over denkt ben je een 'hokjesdenkende autist'. Heel logisch toch?

Oh ja en alles ligt allemaal aan de politiek! Bankiers zijn allemaal graaiers, Grieken zijn lui en Pim/Geert hadden/hebben helemaal gelijk!

Goed samengevat?
Dankje! Nu snap ik het :)
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:39:46 #277
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_108947082
Het is wel leuk als een verkoper dat echt doet nadat er al een tijdstip voor de overdracht is afgesloten, dan kan je als koper zeggen dat je kosten hebt gemaakt voor een babysitter á 60 euro, en dan moet de verkoper dat bij een rechtszaak vergoeden :') :D
Bron: Rijdende Rechter ergens in 2011.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_108959157
Het leukste is altijd om een hoger bod te plaatsen, afspraak maken en dan niet komen opdagen, vervolgens als hij dan weer terug komt bij je andere cloon, dan aangeven dat je niet meer geinterresseerd bent en vervolgens met je derde cloon een lager bod doen en het binnenhalen, verkoper blij dat hij het toch kwijt is geraakt en jij als koper dat je veel minder betaald hebt dan de verkoper wilde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')