Ehm ... ja, toch wel, vrees ik.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:39 schreef H-D het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ik een in hokjes denkende autist ben? Nee toch hoop ik?
Ja ik vrees het ook maar wilde het even zeker weten.quote:
Het is ook niet mijn stijl, nee. En anderzijds voel ik me er ook niet echt door aangesproken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja ik vrees het ook maar wilde het even zeker weten.
Sowieso, andere mensen meteen voor zwakzinnige en hokjesdenkende autisten uit maken en het dan vreemd vinden dat andere mensen je dan als dom bestempelen. Apart.
Nou ja ik herken mezelf ook niet direct in 'hokjesdenkende autist' nee.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn stijl, nee. En anderzijds voel ik me er ook niet echt door aangesproken.
Dankje! Nu snap ik hetquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:03 schreef delpit het volgende:
Tja, het is normaal gedrag om je niet aan afspraken te houden op marktplaats. Snap dat dan! Dat is nou 'out of the box' denken! De overheid doet er toch niets tegen, dus dan mag het, sterker nog dan moet het! Anders ben je een dief van je eigen portemonnee. En iedereen doet het toch? Dus als je daar anders over denkt ben je een 'hokjesdenkende autist'. Heel logisch toch?
Oh ja en alles ligt allemaal aan de politiek! Bankiers zijn allemaal graaiers, Grieken zijn lui en Pim/Geert hadden/hebben helemaal gelijk!
Goed samengevat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |