Prima bandje, op Eurosonic gezien alleen er ging wel wat mis zoals valse gitaren etc.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:00 schreef TWP het volgende:
Oh, jongons. In het rijtje zomerse acts wil ik na Amadou & Mariam graag ook Vadoinmessico aandragen. Wat ga ik daar lekker op. Mix Vampire Weekend en Crystal Fighters light en je hebt Vadoinmessico, aldus OOR. Hun eerste plaat is net uit, maar met deze single kwamen ze al in 2010:
Ah, zonde. Hoe zit het met de zang? Op de plaat klinkt het namelijk al alsof 'ie steeds op het randje zit van net wel, net niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:03 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Prima bandje, op Eurosonic gezien alleen er ging wel wat mis zoals valse gitaren etc.
Hij moest op z'n tenen staan om bij de mic te komen, tenminste zo leek het, alsof ie zeg maar erg veel moest geven om de tonen te halen inderdaad.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:12 schreef TWP het volgende:
[..]
Ah, zonde. Hoe zit het met de zang? Op de plaat klinkt het namelijk al alsof 'ie steeds op het randje zit van net wel, net niet.
Grappig, dat was inderdaad precies het beeld wat ik voor me had. Lijkt me al met al wel leuk om te zien op een zonnige middag.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hij moest op z'n tenen staan om bij de mic te komen, tenminste zo leek het, alsof ie zeg maar erg veel moest geven om de tonen te halen inderdaad.
Vrijdag denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:51 schreef HighLander het volgende:
[..]
Dude bedankt!!!
Blues ging dicht een paar maanden nadat ik de toko leerde kennen.
[..]
Pir, is dat tot donderdag of vrijdag?
| 1 | [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OPC/llartiesten]Hier kun je artiesten toevoegen[/url] |
Ik had hem via via al gevonden en daarom al wat artiesten bij de goede dag gezetquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:11 schreef PiRANiA het volgende:
Dit moet nog in de OP:
[ code verwijderd ]
Om de één of andere reden heeft Jaytonism dat uit de OP gesloopt. Het moet vóór ". Daarna kan je hier het plaatje vernieuwen."
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:16 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik had hem via via al gevonden en daarom al wat artiesten bij de goede dag gezet
Wist dat ik wat verneukt had.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:11 schreef PiRANiA het volgende:
Dit moet nog in de OP:
[ code verwijderd ]
Om de één of andere reden heeft Jaytonism dat uit de OP gesloopt. Het moet vóór ". Daarna kan je hier het plaatje vernieuwen."
Let's hopequote:Op zondag 11 maart 2012 19:15 schreef theodoor9 het volgende:
Morgen de line-up van Reading Leeds, Dinsdag rock en seine. En er gaan geruchten dat Pukkelpop met de eerste namen (meestal een stuk of 50) gaat komen deze week. Dus misschien dat er deze week meer bekend is
Klopt, maar als je van de Line-up afstreept wat vorig jaar op Lowlands stond en wat dit jaar in Japan is tijdens Lowlands blijven niet veel bands over..quote:Op maandag 12 maart 2012 17:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij heeft Berlin veel meer overeenkomsten met LL dan Area4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |