HET IS HEUL GEEN 4 MAAND !!!!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zag je onderschrift heul wel Priem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
HEUL WEL BIJNAquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
En wat betekent no-buy Priem?
Is het zoals bij Trix, dat je wel geplande faals mag doen?
Of zoals bij Spees, dat je no-buy doet en de dag erna alles koopt wat je ziet?
Of zoals bij SQ, dat het alleen voor make-up geldt en je alle schoenen gaat kopen?
Of zoals bij mij, dat je stiekem no-buy doet zodat het niet opvalt als je toch faalt (en zonder einddatum, dus altijd geslaagd)
Wij falen in no-buy's
Of zoals bij SQ, dat het alleen voor make-up geldt en je alle schoenen gaat kopen?
Of zoals bij mij, dat je stiekem no-buy doet zodat het niet opvalt als je toch faalt (en zonder einddatum, dus altijd geslaagd)
Wij falen in no-buy's
En kleding?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Zo heul erg true
Ok mijn nobuy houdt in: Ik koop niks wat ik niet echt nodig heb.
Als ik dus geen gezichtscrème meer heb; ja die móet ik hebben (anders valt mijn gezicht uit elkaar) en zonder shampoo douchen is ook niks.
Verder mag geen nagellak; geen make-Up (behalve een primer die ik nog moet kopen.... hij is op.. dat móet vervangen worden); geen schoenen; geen gadgets.
Dit staat los van de spullen die ik voor de trouw moet kopen uiteraardWant daar heb ik dus mijn spaargeld voor
nodig hebben is een zeer rekbaar begripquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Zo heul erg true
Als ik dus geen gezichtscrème meer heb; ja die móet ik hebben (anders valt mijn gezicht uit elkaar) en zonder shampoo douchen is ook niks.
Verder mag geen nagellak; geen make-up (behalve een primer die ik nog moet kopen.... hij is op.. dat móet vervangen worden); geen schoenen; geen gadgets.
Dit staat los van de spullen die ik voor de trouw moet kopen uiteraardWant daar heb ik dus mijn spaargeld voor
Tuurlijk wel.. Ik ben een wijfquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En kleding?
(en jij gaat niet voor alles redeneren dat je het echt nodig hebt?)
Succesquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Zo heul erg true
Verder mag geen nagellak; geen make-up (behalve een primer die ik nog moet kopen.... hij is op.. dat móet vervangen worden); geen schoenen; geen gadgets.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik begin gewoon niet aan no buys.Al word ik wel kritischer op mijn aankopen. (Lees: ipv voor 2 lakjes een td doos volgooien op eBay kijken.
)
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan niet wachten op de posts waarin Priem ons gaat overtuigen waarom ze echt groene holo-schoenen nodig heeft
Die madden girls staan nog steeds op mijn verlanglijst.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan niet wachten op de posts waarin Priem ons gaat overtuigen waarom ze echt groene holo-schoenen nodig heeft
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hu? Ik dacht dat jij die lynnderella's heul niet wouquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop op pakketjes als ik vandaag thuis kom
En snel een invoice van lynnderella's
Op zich, nu was ik totaal 10 euro kwijt, td zou 50-60 gekost hebben.quote:
Ik vond de drama niks maar sommige lakjes wel tof mwehequote:Op donderdag 8 maart 2012 11:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hu? Ik dacht dat jij die lynnderella's heul niet wou
ik heb je al in de sig staan popjenquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik haal jullie gewoon allemaal uit mijn sigTrutten
Ik zou altijd pech hebben op die manier.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ze gaan van Z up nu, en ik ben W dus ja dan moet het wel he
Woorden toepassen is effectief voor verwerving.quote:
Kutquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Woorden toepassen is effectief voor verwerving.
En het is echt zo.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Rookworsten stinken ook dus hoeft niet
Binding hebben met een woord helpt ook.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb je al in de sig staan popjen
Kut hoer poep piemelquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Binding hebben met een woord helpt ook.
Goh, waar ging mijn presentatie over?
okee, momentje babequote:Op donderdag 8 maart 2012 11:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]try to....
![]()
Ik vertrouw mezelf niet eensMisschien moet ik ook maar fok blokkeren zodat jullie me niet kunnen beïnvloeden.
Ligt aan jullie.. Ben het zeker
Die kende je al.quote:
quote:
Ziek op college vang je toch heul niks op.. Ik zou naar huis gaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nooh de tijd gaat langzaam en koppijn komt terug
Hier blijven en pillen slikken of om half 1 naar huis gaan en 2 colleges missen?
Spijbel enablerquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ziek op collega vang je toch heul niks op.. Ik zou naar huis gaanIk kan me echt niet concentreren als ik ziek ben.
Hoe belangrijk zijn de colleges?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nooh de tijd gaat langzaam en koppijn komt terug
Hier blijven en pillen slikken of om half 1 naar huis gaan en 2 colleges missen?
Datquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ziek op collega vang je toch heul niks op.. Ik zou naar huis gaanIk kan me echt niet concentreren als ik ziek ben.
Uhm werkcollege engels en iets niets boeiends. Ik heb nu college waarvan ik volgende week midterm hebquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe belangrijk zijn de colleges?
idd jaquote:
quote:
nou, dan ben je ziek.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik moet niet kotsen, ik heb koppijn, keelpijn, pijn op mn borst en kan niet praten
Behandelen ze stof waar je zelf niet uitkomt? Zo nee: naar huis.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uhm werkcollege engels en iets niets boeiends. Ik heb nu college waarvan ik volgende week midterm heb
Ok ok ik ga wel naar huis omdat jullie zo aandringenquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Behandelen ze stof waar je zelf niet uitkomt? Zo nee: naar huis.
First: Wat is dat voor engels. En second: fijne eisen ookquote:Dresscode: Be classy but colorfull; with an accent of flowers.
En idd beter dan de anderen aansteken.. Wat mijn collega momenteel aan het doen isquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok ok ik ga wel naar huis omdat jullie zo aandringen
Vergane kamerplant als accessoire.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
Beterschap loqi !
Tekst op trouwkaart van iemand:
[..]
First: Wat is dat voor engels. En second: fijne eisen ook
Ik zou bloemetjesgordijn kopen en jurk van maken![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vergane kamerplant als accessoire.
oh, daar kan je zeer interessante dingen meequote:Op donderdag 8 maart 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
Beterschap loqi !
[..]
Expres zwart wit aandoen moehahahaquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
Beterschap loqi !
[..]
Je gaat er weinig van opnemen en wat je wel onthoudt, had je zelf ook kunnen opzoeken. En ziek is ziek.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok ok ik ga wel naar huis omdat jullie zo aandringen
Dafuq.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Kleurrijk ende bloemig
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Kleurrijk ende bloemig
Ik moest mijn lach inhoudenquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Kleurrijk ende bloemig
Hoef je meteen geen parfum meer op te doen...quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Te subtiel he?
Deze is beter dan:
[ afbeelding ]
Omg maak een filmpjequote:Op donderdag 8 maart 2012 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
Hoe briljant zou het zijn om zo op de bruiloft te komenIncl. bloemenslinger op haar
Wij falen in no-buy's
Ik heb je een naamtopic gegevenquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik haal jullie gewoon allemaal uit mijn sigTrutten
Das gewoon de droomvlucht van de efteling in outfit vormquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Kleurrijk ende bloemig
Doe die bloemenjurk hierboven aantrekkenquote:
Jaaaaa doen wequote:Op donderdag 8 maart 2012 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe die bloemenjurk hierboven aantrekken
'probeert'quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb je een naamtopic gegeven
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vriendin moest op haar stage nog wel eens dit pak aan:
[ afbeelding ]
Lijkt me ook heel geschikt voor die bruiloft
Jij zelf toch ook nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
'probeert'Jij hebt heul geen vertrouwen in me
Maar jullie moeten me tegenhouden als ik wil falenquote:
Net of dat helptquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar jullie moeten me tegenhouden als ik wil falen
Meh nevermind
Zozeer als jij gaat proberen niet te falen, ga ik proberen je tegen te houden als je toch wil falenquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar jullie moeten me tegenhouden als ik wil falen
Meh nevermind
En dan ben je nog niet eens begonnenquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:57 schreef Diconnected het volgende:
Mailtje nummer 100 bij de HvAlekker duidelijk allemaal
Ja idd, wat een gefaal zegquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En dan ben je nog niet eens begonnen![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest mn telefoon rebooten door een foto van dico. Hij hing helemaal
Zeer!quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vriendin moest op haar stage nog wel eens dit pak aan:
[ afbeelding ]
Lijkt me ook heel geschikt voor die bruiloft
Jij ging toch ook werken toen je ziek was?quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En idd beter dan de anderen aansteken.. Wat mijn collega momenteel aan het doen is![]()
Is 1 dag thuis gebleven maar vandaag moest ie toch echt komen werken; want de administratie kwam.....Fijn... hoest me niet veel onder kthxbye.
Wij falen in no-buy's
WTF? Naar een bruiloft gaan met een compleet bloemencorso op je kopquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Te subtiel he?
Deze is beter dan:
[ afbeelding ]
Ik zat thuisquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij ging toch ook werken toen je ziek was?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zat thuisLaatste dag ging ik wel werken; maar dat was omdat ik anders niet vond dat ik naar carnaval mocht
![]()
![]()
![]()
OW FUCK !!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:43 schreef Incantrix het volgende:
Ik denk wel dat mijn versie van de nobuy het goedkoopst is![]()
Maar ohmygawwwd, die blauwe Beetlejuice van de nieuwe lakjes, dat zou wel eens mijn dealbreaker kunnen wordenhoewel dat geen LE's zijn, neem ik aan?
Die eerste set ook niet, dus ik denk deze ook niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OW FUCK !!!
Die zijn niet LE he !!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik meot wel blokjes in stukken snijden want het poeder was over datum
Zitten als het goed is 2 holo's bij!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
CG kerstcollectie
http://img96.imageshack.us/img96/9175/holiday2.gif (copy/paste deze link)
Nooo imageshack
http://deltacephei.nl/chi(...)ollectie/#more-15959 voor meer plaatjons
Fuckign saai kutcollectiequote:Op donderdag 8 maart 2012 14:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
CG kerstcollectie
http://img96.imageshack.us/img96/9175/holiday2.gif (copy/paste deze link)
Nooo imageshack
http://deltacephei.nl/chi(...)ollectie/#more-15959 voor meer plaatjons
Owjah zal wel niet danquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die eerste set ook niet, dus ik denk deze ook niet?![]()
En ik wilde ook eigenlijk volhouden tot aan Berlijn, dus zo lang hoef ik niet eens meer![]()
Maar ik heb me al wel voorgenomen meer als IJs te doen, gewoon kritischer zijn op wat ik koop en eerst ff te wachten voor ik iets koop. Ik heb meestal meer spijt van aankopen die ik in the heat of the moment doe als wanneer ik even afwacht of ze over een paar weken nog wel op mijn wishlist staanzoals die color clubs die ik gisteren bij Bubs heb besteld, die staan al maanden op mijn lijstje.
Doosjes bij TD volgooien heb ik overigens nog nooit gedaan. OPI in de winkel kopen trouwens wel, daar kap ik ook mee. Of drugstore brands uit de US kopen via ebay voor de hoofdprijs. Ruilen is goedkoper
/elaborate theory
Oeh really?! Ben benieuwd welkequote:Op donderdag 8 maart 2012 14:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zitten als het goed is 2 holo's bij!!
Dat is meestal met kerstcollecties... 2 glitters zien er interessant uit en als er echt holo's bij zitten.quote:
Angel Wings en Glistening Snowquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh really?! Ben benieuwd welke
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Angel Wings en Glistening Snow
Echt vroeg en ik heb ze al moeten bestellen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Angel Wings en Glistening Snow
Echt vroeg en ik heb ze al moeten bestellen
Wat apart, dat wist ik helemaal niet!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die worden gemaakt met de hoeveelheden van de pre orders van winkels![]()
Jup sinds ik die ene kerstcollectie van china glaze heb; met party hearty; hoef ik niet echt andere kerstlakjesquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:08 schreef Incantrix het volgende:
De kerstcollecties kan ik doorgaans wel skippen eigenlijk, daar zit zelden iets bij dat ik echt heel mooi vind. De voorjaars- en zomercollecties, however..
Dat is ook wel een goede kerstcollectie die blijft populairquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup sinds ik die ene kerstcollectie van china glaze heb; met party hearty; hoef ik niet echt andere kerstlakjes
Wat praat die disneykerel irritantquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
foktv-reportage staat online.
Sjaan was populair bij Stefan.![]()
Ja heel fijn dat het net na de film was, ik had geen oogdruppels en meds mee dus kon ogen slecht open houdenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
foktv-reportage staat online.
Sjaan was populair bij Stefan.![]()
Lijkt mij dus best een toffe filmquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat een kutfilm als ik dat zo zie
Nee echt nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lijkt mij dus best een toffe film
was ook stuk leuker dan verwachtquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lijkt mij dus best een toffe film
nee joh jij staat er leuk opquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:43 schreef Diconnected het volgende:
Sta ik niet als een mongool op dat filmpje???kan nu niet kijken want zo gesprek
Nope!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:43 schreef Diconnected het volgende:
Sta ik niet als een mongool op dat filmpje???kan nu niet kijken want zo gesprek
Hu ? Welke lowest price.. Je hebt toch gewoon een bepaald bedrag moeten gevenquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
ebayseller stuurt me iets verkeerds, ik vraag refund
'could you please keep it at the lowest price?'
EH WAT DE NEUKga weg
Falon.quote:
Ben je al helemaal gerimpeldquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Falon.
Bad is fijn.Maar er toch maar eens uitkomen.
Ik zeg dat ik verkeerde product heb gehad, hij vraagt met andere woorden of ik er alsnog voor wil betalen als hij het goede product opstuurt (voor dat foute product). eh nee dusquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hu ? Welke lowest price.. Je hebt toch gewoon een bepaald bedrag moeten gevenOf snap ik em weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
Mirjam!JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fantasy fires?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Mirjam!Ohai ik ben mirjamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zal je heel even het nieuwe.. GOEDE.. adres pm'en![]()
Ik lig ook onder een deken, maar wil ook perse het raam open houden ivm frisse luchtquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Verwarming op 20 en ik heb het koud einz
Wacht.. Zo te zien zitten er meerdere in...quote:
Mirjam!Wacht wacht moblo heeft fantasy fires?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My hovercraft is full of eel.
LALALALAL CANT HEAR YOU LALALALALquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
Er zitten drie flesjes in, dus als jullie Mirjam nou lief aankijken![]()
Nee, tuurlijk nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:12 schreef BGTes het volgende:
[..]
Wacht wacht moblo heeft fantasy fires?![]()
Bemoedigend.... Nee echt....quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:13 schreef BGTes het volgende:
Mijn nobuy van acht weken duurde twee weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bemoedigend.... Nee echt....
Nou heb ik voor straf weer 2 weken langer nobuy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga zo cupcakes maken met moojen toppings voor
My hovercraft is full of eel.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:15 schreef Diconnected het volgende:
Gesprek ging goedalleen de winkel heeft niet echt zit-werkplekken dus ik ga er over nadenken of ik het wel wil doen enzo. Maandag word ik teruggebeld iig.
En nog een goede actie: loop door de Action, wil wat pakken, ga door m'n knieën en ik hoor zo krrst. Uit m'n broek gescheurd.stof was al dun bij m'n kruis, en nu dus gescheurd
en moet zo nog naar huis fietsen als de trein nog een keer gaat rijden
Ik nu ook even niet. Weerhoudt mij er niet van om..quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk nietik heb niet eens nagels
![]()
Ik zeg: doen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Kan zo te merken wel een handeltje gaan beginnen
Nopequote:
Ik wil serieus echt niet horen dat jij makkelijk aan FF kan komenquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Kan zo te merken wel een handeltje gaan beginnen
Le fuuuu.. ik hoop het ook voor jou danquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nopeje ziet het niet als ik loop gelukkig, dus hopen dat ie straks met fietsen niet verder doorscheurt
Nou, de service is niet zo snel (understatement)quote:
Die heeft ze wss al vergevenquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
Er zitten drie flesjes in, dus als jullie Mirjam nou lief aankijken![]()
SCOREquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:15 schreef Diconnected het volgende:
Gesprek ging goedalleen de winkel heeft niet echt zit-werkplekken dus ik ga er over nadenken of ik het wel wil doen enzo. Maandag word ik teruggebeld iig.
En nog een goede actie: loop door de Action, wil wat pakken, ga door m'n knieën en ik hoor zo krrst. Uit m'n broek gescheurd.stof was al dun bij m'n kruis, en nu dus gescheurd
Derp die ik benquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Le fuuuu.. ik hoop het ook voor jou dan![]()
Aah wat lief!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:15 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nou heb ik voor straf weer 2 weken langer nobuy.![]()
Ik ga zo cupcakes maken met moojen toppings voor
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah wat lief!
Gister ging mijndus uit en ik bleef netjes thuis om te leren. Kwam hij halverwege ofzo opeens terug met frietjes en een frikandel voor mij
![]()
Volgens mij wilde hij gewoon seks![]()
Is het hem gelukt??quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah wat lief!
Gister ging mijndus uit en ik bleef netjes thuis om te leren. Kwam hij halverwege ofzo opeens terug met frietjes en een frikandel voor mij
![]()
Volgens mij wilde hij gewoon seks![]()
Ook niet achter de kassa? Heb in mijn hoofd dat ze daar krukjes hebben, of staan ze daar gewoon.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:15 schreef Diconnected het volgende:
ik denk het wel, ik denk 1 voor zichzelf, 1 voor bibi en de derde weet ik nog ff nietquote:
Tuurlijk! Even snelquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is het hem gelukt??
Verder ben ik niet nieuwsgierig aangelegd ofzo hoor
Nicequote:Op donderdag 8 maart 2012 16:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tuurlijk! Even snelen daarna ging hij weer en hebben we de uitgebreide versie gedaan toen hij weer terug kwam.
Oh, dan wil ik van hen wel geldquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, dat klopt![]()
mij, bibi en sjaan.
dus of je er nog ff 100 wil opsturen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, dan wil ik van hen wel geldJE DOET HET GRATISCHHHH??!!??!!1EINZ !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OhaiI am ur new best fwiend
even snel voor of na de frikandel?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tuurlijk! Even snelen daarna ging hij weer en hebben we de uitgebreide versie gedaan toen hij weer terug kwam.
Tijdens.. hehehehe... En ja ik heb een image... hehehe...quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
even snel voor of na de frikandel?
Daarnaquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
even snel voor of na de frikandel?
ik heb moblo zelfs gemeet dus ik ben best frienderderquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JE DOET HET GRATISCHHHH??!!??!!1EINZ !!
nicequote:Op donderdag 8 maart 2012 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tijdens.. hehehehe... En ja ik heb een image... hehehe...
Voor Mirjam wel, deze ene keerquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JE DOET HET GRATISCHHHH??!!??!!1EINZ !!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, dat klopt![]()
mij, bibi en sjaan.
dus of je er nog ff 100 wil opsturen?![]()
Vettig vooral.. hehehe...quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Wat doe ik hier overigens nog?
Iknagels
Jij hebt goodiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wordt mijn nieuwes fwiend zodat je mij ook leuk vindt en gratisch dingesen gaat opsturen
![]()
Let op van de uitjes !!!quote:
Oeh adem wel ontwijken danquote:
Trek.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
nu heb ik zin in frikandel speciaal
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
nu heb ik zin in frikandel speciaal
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
vlug lekker groentes !! Omnomnom
[ afbeelding ]
pornomatenquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
vlug lekker groentes !! Omnomnom
[ afbeelding ]
ALLES LIGT ERNAASTquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Of, nog beter:
[ afbeelding ]
TWEE frikandellen speciaal!!
!! Een octopus !!quote:1. Buy an octopus and a small bag made out of loose mesh.
2. Attempt to put the octopus into the bag so that none of the arms hang out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zin in.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
veggies.... kill it with veggies....![]()
Ik was de link van spees aan het lezenquote:
Lesson 7quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was de link van spees aan het lezen
oh!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was de link van spees aan het lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
je post een geit... En instant komt het lama liedje weer in mijn hoofd.. Wtf !
Friet stoofvlees met en dan is die friet zo zompig van de stoofvlees en dan door de mayo omg ik kwijlquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook zin in friet stoofvleesmet een frikandel speciaal en een kaassouflé...
NEE niet !! Denk aan de viezigheid en hoe het gemaakt is en geeeeedver vies joh bleh braken enzulkquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook zin in friet stoofvleesmet een frikandel speciaal en een kaassouflé...
ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Friet stoofvlees met en dan is die friet zo zompig van de stoofvlees en dan door de mayo omg ik kwijl![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En naar huis![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En naar huis![]()
disclaimer
Ik wil juist heel graag schoenen hebben maar die hebben ze volgens mij nog niet in NLquote:
Ik heb overal last van behalve buikpijn. Mama vroeg of ze iets mee moest nemen en toen zei ik 'CHIPS'quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
BuikpijnMaaaarrr de koffert is weer opweg
Ik had net een bouillonnetje gedronken en nu heb ik buikpijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb overal last van behalve buikpijn. Mama vroeg of ze iets mee moest nemen en toen zei ik 'CHIPS'![]()
Ik wil een x ziek zijn dat ik geen vreetbuien heb![]()
Ehhh?quote:Dear Dico,
I have got a reply from SA, so I finally understand your situation. If you sit and pass the entrance exam with me you can be admitted.
I will put your name on the list for 11 May and send you the invitation end of May through this email address.
Let me know if you have any further questions.
OMFGquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ehhh?
Ik mail maar weer even terug of ze niet eind April bedoeld
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ehhh?
Ik mail maar weer even terug of ze niet eind April bedoeld
Yaayquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb sleutels.En de kamer helemaal opgemeten.
Jaaaa gaat lekker ditquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
YaayBUY ALL THE FURNITURE
![]()
[..]
Jaaaa gaat lekker dit
Floorplanner?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Nou heb ik allemaal nuttige dingen voor school te doen, maar ik wil alleen maar met meubels schuiven.
Rijst?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga morgen gevulde paprika maken met gehakt en mais en kaas erover. Suggesties wat er lekker is om bij te eten? Sla had ik al bedacht lol
Woehahaha, hier moest ik heel hard om lachen. Out loud, jaquote:
Is dat een programmaatje ofzo? Wou nog op zoek naar iets. Dacht dat de Ikea dat wel zou hebben, maar dat hebben ze alleen van keukens en badkamers.quote:
Ja floorplanner is een ideaal programma daarvoor. Je kunt de maten van je kamer ingeven, en ook die van je meubels. Ik heb al menig kamer daarmee ingedeeld. En het is gratiesjquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is dat een programmaatje ofzo? Wou nog op zoek naar iets. Dacht dat de Ikea dat wel zou hebben, maar dat hebben ze alleen van keukens en badkamers.![]()
Oh ga nu eten, yeuy. Tot zo nog eventjes, voor het oppassen.
Een beetje als de Sims, maar dan met eigen maten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja floorplanner is een ideaal programma daarvoor. Je kunt de maten van je kamer ingeven, en ook die van je meubels. Ik heb al menig kamer daarmee ingedeeld. En het is gratiesj.
Gebakken aardappels?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga morgen gevulde paprika maken met gehakt en mais en kaas erover. Suggesties wat er lekker is om bij te eten? Sla had ik al bedacht lol
Oh meis wat een opluchting zeg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:34 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en het is uiteindelijk goedgekomen met de as van Gabriël, we kunnen 'm morgen ophalen. Een pak van ons hart, echt. We gaan ook meteen een gedenksterretje in de kindertuin van de begraafplaats bespreken en we gaan de as verstrooiien op 31 mei, mijn uitgerekende datum. Gek he, dat je daar blij mee kunt zijn?
Ik snap het welquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:34 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en het is uiteindelijk goedgekomen met de as van Gabriël, we kunnen 'm morgen ophalen. Een pak van ons hart, echt. We gaan ook meteen een gedenksterretje in de kindertuin van de begraafplaats bespreken en we gaan de as verstrooiien op 31 mei, mijn uitgerekende datum. Gek he, dat je daar blij mee kunt zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |