HET IS HEUL GEEN 4 MAAND !!!!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zag je onderschrift heul wel Priem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
HEUL WEL BIJNAquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
En wat betekent no-buy Priem?
Is het zoals bij Trix, dat je wel geplande faals mag doen?
Of zoals bij Spees, dat je no-buy doet en de dag erna alles koopt wat je ziet?
Of zoals bij SQ, dat het alleen voor make-up geldt en je alle schoenen gaat kopen?
Of zoals bij mij, dat je stiekem no-buy doet zodat het niet opvalt als je toch faalt (en zonder einddatum, dus altijd geslaagd)
Wij falen in no-buy's
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
En wat betekent no-buy Priem?
Is het zoals bij Trix, dat je wel geplande faals mag doen?
Of zoals bij Spees, dat je no-buy doet en de dag erna alles koopt wat je ziet?
Of zoals bij SQ, dat het alleen voor make-up geldt en je alle schoenen gaat kopen?
Of zoals bij mij, dat je stiekem no-buy doet zodat het niet opvalt als je toch faalt (en zonder einddatum, dus altijd geslaagd)
Wij falen in no-buy's
En kleding?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Zo heul erg true
Ok mijn nobuy houdt in: Ik koop niks wat ik niet echt nodig heb.
Als ik dus geen gezichtscrème meer heb; ja die móet ik hebben (anders valt mijn gezicht uit elkaar) en zonder shampoo douchen is ook niks.
Verder mag geen nagellak; geen make-Up (behalve een primer die ik nog moet kopen.... hij is op.. dat móet vervangen worden); geen schoenen; geen gadgets.
Dit staat los van de spullen die ik voor de trouw moet kopen uiteraardWant daar heb ik dus mijn spaargeld voor
nodig hebben is een zeer rekbaar begripquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Zo heul erg true
Als ik dus geen gezichtscrème meer heb; ja die móet ik hebben (anders valt mijn gezicht uit elkaar) en zonder shampoo douchen is ook niks.
Verder mag geen nagellak; geen make-up (behalve een primer die ik nog moet kopen.... hij is op.. dat móet vervangen worden); geen schoenen; geen gadgets.
Dit staat los van de spullen die ik voor de trouw moet kopen uiteraardWant daar heb ik dus mijn spaargeld voor
Tuurlijk wel.. Ik ben een wijfquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En kleding?
(en jij gaat niet voor alles redeneren dat je het echt nodig hebt?)
Succesquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Zo heul erg true
Verder mag geen nagellak; geen make-up (behalve een primer die ik nog moet kopen.... hij is op.. dat móet vervangen worden); geen schoenen; geen gadgets.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik begin gewoon niet aan no buys.Al word ik wel kritischer op mijn aankopen. (Lees: ipv voor 2 lakjes een td doos volgooien op eBay kijken.
)
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan niet wachten op de posts waarin Priem ons gaat overtuigen waarom ze echt groene holo-schoenen nodig heeft
Die madden girls staan nog steeds op mijn verlanglijst.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan niet wachten op de posts waarin Priem ons gaat overtuigen waarom ze echt groene holo-schoenen nodig heeft
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |