HET IS HEUL GEEN 4 MAAND !!!!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zag je onderschrift heul wel Priem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
HEUL WEL BIJNAquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
En wat betekent no-buy Priem?
Is het zoals bij Trix, dat je wel geplande faals mag doen?
Of zoals bij Spees, dat je no-buy doet en de dag erna alles koopt wat je ziet?
Of zoals bij SQ, dat het alleen voor make-up geldt en je alle schoenen gaat kopen?
Of zoals bij mij, dat je stiekem no-buy doet zodat het niet opvalt als je toch faalt (en zonder einddatum, dus altijd geslaagd)
Wij falen in no-buy's
Of zoals bij SQ, dat het alleen voor make-up geldt en je alle schoenen gaat kopen?
Of zoals bij mij, dat je stiekem no-buy doet zodat het niet opvalt als je toch faalt (en zonder einddatum, dus altijd geslaagd)
Wij falen in no-buy's
En kleding?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Zo heul erg true
Ok mijn nobuy houdt in: Ik koop niks wat ik niet echt nodig heb.
Als ik dus geen gezichtscrème meer heb; ja die móet ik hebben (anders valt mijn gezicht uit elkaar) en zonder shampoo douchen is ook niks.
Verder mag geen nagellak; geen make-Up (behalve een primer die ik nog moet kopen.... hij is op.. dat móet vervangen worden); geen schoenen; geen gadgets.
Dit staat los van de spullen die ik voor de trouw moet kopen uiteraardWant daar heb ik dus mijn spaargeld voor
nodig hebben is een zeer rekbaar begripquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Zo heul erg true
Als ik dus geen gezichtscrème meer heb; ja die móet ik hebben (anders valt mijn gezicht uit elkaar) en zonder shampoo douchen is ook niks.
Verder mag geen nagellak; geen make-up (behalve een primer die ik nog moet kopen.... hij is op.. dat móet vervangen worden); geen schoenen; geen gadgets.
Dit staat los van de spullen die ik voor de trouw moet kopen uiteraardWant daar heb ik dus mijn spaargeld voor
Tuurlijk wel.. Ik ben een wijfquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En kleding?
(en jij gaat niet voor alles redeneren dat je het echt nodig hebt?)
Succesquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Zo heul erg true
Verder mag geen nagellak; geen make-up (behalve een primer die ik nog moet kopen.... hij is op.. dat móet vervangen worden); geen schoenen; geen gadgets.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik begin gewoon niet aan no buys.Al word ik wel kritischer op mijn aankopen. (Lees: ipv voor 2 lakjes een td doos volgooien op eBay kijken.
)
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan niet wachten op de posts waarin Priem ons gaat overtuigen waarom ze echt groene holo-schoenen nodig heeft
Die madden girls staan nog steeds op mijn verlanglijst.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan niet wachten op de posts waarin Priem ons gaat overtuigen waarom ze echt groene holo-schoenen nodig heeft
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hu? Ik dacht dat jij die lynnderella's heul niet wouquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop op pakketjes als ik vandaag thuis kom
En snel een invoice van lynnderella's
Op zich, nu was ik totaal 10 euro kwijt, td zou 50-60 gekost hebben.quote:
Ik vond de drama niks maar sommige lakjes wel tof mwehequote:Op donderdag 8 maart 2012 11:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hu? Ik dacht dat jij die lynnderella's heul niet wou
ik heb je al in de sig staan popjenquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik haal jullie gewoon allemaal uit mijn sigTrutten
Ik zou altijd pech hebben op die manier.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ze gaan van Z up nu, en ik ben W dus ja dan moet het wel he
Woorden toepassen is effectief voor verwerving.quote:
Kutquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Woorden toepassen is effectief voor verwerving.
En het is echt zo.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Rookworsten stinken ook dus hoeft niet
Binding hebben met een woord helpt ook.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb je al in de sig staan popjen
Kut hoer poep piemelquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Binding hebben met een woord helpt ook.
Goh, waar ging mijn presentatie over?
okee, momentje babequote:Op donderdag 8 maart 2012 11:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]try to....
![]()
Ik vertrouw mezelf niet eensMisschien moet ik ook maar fok blokkeren zodat jullie me niet kunnen beïnvloeden.
Ligt aan jullie.. Ben het zeker
Die kende je al.quote:
quote:
Ziek op college vang je toch heul niks op.. Ik zou naar huis gaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nooh de tijd gaat langzaam en koppijn komt terug
Hier blijven en pillen slikken of om half 1 naar huis gaan en 2 colleges missen?
Spijbel enablerquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ziek op collega vang je toch heul niks op.. Ik zou naar huis gaanIk kan me echt niet concentreren als ik ziek ben.
Hoe belangrijk zijn de colleges?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nooh de tijd gaat langzaam en koppijn komt terug
Hier blijven en pillen slikken of om half 1 naar huis gaan en 2 colleges missen?
Datquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ziek op collega vang je toch heul niks op.. Ik zou naar huis gaanIk kan me echt niet concentreren als ik ziek ben.
Uhm werkcollege engels en iets niets boeiends. Ik heb nu college waarvan ik volgende week midterm hebquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe belangrijk zijn de colleges?
idd jaquote:
quote:
nou, dan ben je ziek.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik moet niet kotsen, ik heb koppijn, keelpijn, pijn op mn borst en kan niet praten
Behandelen ze stof waar je zelf niet uitkomt? Zo nee: naar huis.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uhm werkcollege engels en iets niets boeiends. Ik heb nu college waarvan ik volgende week midterm heb
Ok ok ik ga wel naar huis omdat jullie zo aandringenquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Behandelen ze stof waar je zelf niet uitkomt? Zo nee: naar huis.
First: Wat is dat voor engels. En second: fijne eisen ookquote:Dresscode: Be classy but colorfull; with an accent of flowers.
En idd beter dan de anderen aansteken.. Wat mijn collega momenteel aan het doen isquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok ok ik ga wel naar huis omdat jullie zo aandringen
Vergane kamerplant als accessoire.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
Beterschap loqi !
Tekst op trouwkaart van iemand:
[..]
First: Wat is dat voor engels. En second: fijne eisen ook
Ik zou bloemetjesgordijn kopen en jurk van maken![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vergane kamerplant als accessoire.
oh, daar kan je zeer interessante dingen meequote:Op donderdag 8 maart 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
Beterschap loqi !
[..]
Expres zwart wit aandoen moehahahaquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
Beterschap loqi !
[..]
Je gaat er weinig van opnemen en wat je wel onthoudt, had je zelf ook kunnen opzoeken. En ziek is ziek.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok ok ik ga wel naar huis omdat jullie zo aandringen
Dafuq.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Kleurrijk ende bloemig
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Kleurrijk ende bloemig
Ik moest mijn lach inhoudenquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Kleurrijk ende bloemig
Hoef je meteen geen parfum meer op te doen...quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Te subtiel he?
Deze is beter dan:
[ afbeelding ]
Omg maak een filmpjequote:Op donderdag 8 maart 2012 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
Hoe briljant zou het zijn om zo op de bruiloft te komenIncl. bloemenslinger op haar
Wij falen in no-buy's
Ik heb je een naamtopic gegevenquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik haal jullie gewoon allemaal uit mijn sigTrutten
Das gewoon de droomvlucht van de efteling in outfit vormquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Kleurrijk ende bloemig
Doe die bloemenjurk hierboven aantrekkenquote:
Jaaaaa doen wequote:Op donderdag 8 maart 2012 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe die bloemenjurk hierboven aantrekken
'probeert'quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb je een naamtopic gegeven
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vriendin moest op haar stage nog wel eens dit pak aan:
[ afbeelding ]
Lijkt me ook heel geschikt voor die bruiloft
Jij zelf toch ook nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
'probeert'Jij hebt heul geen vertrouwen in me
Maar jullie moeten me tegenhouden als ik wil falenquote:
Net of dat helptquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar jullie moeten me tegenhouden als ik wil falen
Meh nevermind
Zozeer als jij gaat proberen niet te falen, ga ik proberen je tegen te houden als je toch wil falenquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar jullie moeten me tegenhouden als ik wil falen
Meh nevermind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |